Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 #101 Skrevet 10. juni 2006 Jeg vet ikke hvilke fedre du har møtt, men veldig mange av de er ufattelig mye mer interessert i barnet sitt enn puppene dine. ← Ja men noen kvinnfolk skjønner ikke dette vet du.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #102 Skrevet 10. juni 2006 husker selv fra da jeg gikk i barnehage, hvor ekkelt det var nå den hårete mannen i bar overkropp skulle trøste eller hjelpe meg... Og jeg var bare seks år...men husker det ennå! Bikini og bare overkropper hører til stranda! OG DET ER KJØLIGERE Å GÅ I HVITT ENN I BIKINI - REFLEKTERER MER SOLVARME VEKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #103 Skrevet 12. juni 2006 husker selv fra da jeg gikk i barnehage, hvor ekkelt det var nå den hårete mannen i bar overkropp skulle trøste eller hjelpe meg... Og jeg var bare seks år...men husker det ennå! Bikini og bare overkropper hører til stranda! OG DET ER KJØLIGERE Å GÅ I HVITT ENN I BIKINI - REFLEKTERER MER SOLVARME VEKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ← Hva med en hvit bikini?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå