Gå til innhold

Snodige forestillinger


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Jeg trodde verden var svart hvit før jeg ble født. Og at fargene ikke kom før etter min fødsel

Jeg trodde også at verden var svart-hvit før i gamle dager. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, mye moro her! husker en periode da jeg var liten da jeg var så redd for at noe skulle skje med pappa. Når vi var ute å kjørte og han skulle inn på posten, var jeg helt sikker på at noen hadde drept han der inne og tatt ansiktet hans. Så da han kom ut begynte jeg å spørre masse spørsmål så jeg var sikker på at det var han.. (Hva heter jeg?, hva heter du osv..) så skulle han på butikken, og samme spørsmål da han kom ut derfra igjen..! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gifte meg, men mannen min skulle sove på sofaen og jeg skulle sove mellom mamma og pappa,sa jeg da jeg var ca 4. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når venninne mine sov hos meg, diskuterte vi litt sex i 7 kl.

og da kom jeg med gull kornet.

det er jo gutten som selvfølgelig må ligge øverst sånn at tissen kan dette ned.

sånn at man kan ha sex :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde politiet fakket de som hadde stjålet tingene dine. At tyver fikk straff og at brannvesenet reddet det brennende huset ditt istedet for å bare redde nabohusene. Og at du ble reparert på sykehuset... mens du bodde på eget rom..ha ha ha.. hvor dum man var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: dette var en morsom tråd! får bidra med mine oppfatninger

Jeg var sikker på at alle høygravide, var damer som var så tøff at de våget seg ut blant folk i høyhelte sko.

Jeg var også sikker på at jeg var mongolid, siden de som var mongolid ikke visste selv at de var det, da var sjansen rimelig stor for at jeg også var det siden jeg ikke visste det (forstå det den som vil)

en jeg kjenner hadde problemer med bilen når jeg var liten, så hver gang hun svingte så fløytet hun. Hun sa til meg at vi får bare late som det snør. Jeg trodde i lang tid etter det at alle bilister skulle fløyte i hver sving når det snødde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også sikker på at jeg var mongolid, siden de som var mongolid ikke visste selv at de var det, da var sjansen rimelig stor for at jeg også var det siden jeg ikke visste det (forstå det den som vil)

Akkurat det samme gikk jeg rundt og trodde. :ler:

Først når jeg fikk en psykisk utviklingshemmet søster forsto jeg at det ikke var sånn, siden hun var så annerledes enn meg på mange måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, her var det mye morsomt.

Når jeg var liten trodde jeg alle leger var sorte i huden, for det var jo legen som undersøkte meg på sykehuset da jeg hadde hjernrystelse.

Jeg ble også helt hysterisk da mamma fortalte meg at pappa måtte slanke seg (på grunn av helsen). Alle tynne menn er jo sure og sinte, og jeg ville ikke ha en sint og sur pappa :ler: lurer igrunn på hvor jeg hadde det i fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tross av sprøyteskrekk var jeg supernervøs for å ikke få den ene vaksinasjonen på barneskolen i tide.

Jeg hadde nemlig hørt at man kunne bli lam hvis man ikke fikk den. Og jeg stakkars, jeg ble selvfølgelig livredd for å bli en sau!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Da jeg var liten var det en muggsoppflekk i taket på soverommet mitt, så jeg turte ikke ligge med hodet på den siden av taket det var på fordi jeg var så redd for at edderkoppene skulle dette ned i ansiktet mitt mens jeg sov :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten var det en muggsoppflekk i taket på soverommet mitt, så jeg turte ikke ligge med hodet på den siden av taket det var på fordi jeg var så redd for at edderkoppene skulle dette ned i ansiktet mitt mens jeg sov :ler:

Det ville jeg nok gjort den dag i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg hadde meslinger og satt i dyna og så barnetv. Syntes det var så flaut at hallodama skulle se alle prikkene mine, så jeg gjemte meg i dyna mens hun snakket.

Trodde av en eller annen grunn at alle gamle måtte sitte i rullestol, så hver gang jeg var sint på mamma eller pappa truet jeg med at jeg ikke kom til å trille rullestolen deres når de ble gamle.

Ja, også trodde jeg at albuen var muskelen min. Var kjempestolt fordi den var så hard når jeg bøyde armen :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

-jeg hadde hørt at mannfolka måtte bruke kondom for at det ikke skulle bli barn.jeg så da for meg at de gikk rundt med dette kondomet på utstyret sitt hele tiden,og lurte fælt på hvordan de fikk til å tisse når denne dingsten satt på.trodde vel at hvis de tok den av bare for et øyeblikk så kom det et barn ut av snurrebassen :ler::ler::ler:

-jeg trodde også at USA lå i Midtøsten siden mamma og veninnene hennes pleide å si "USA ut av Midtøsten"... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Bare meg_*

haha, morsom tråd :ler:

Jeg trodde at jeg ville bli truffet av lynet dersom jeg stakk en kniv/gaffel ol ut av vinduet når d lynte.

Jeg trodde også at sex foregikk på denne måten:

Mannen og kvinnen lå ved siden av hverandre, så krøp en salamander ut av mannens tiss og inni kvinnens tiss og ble etterhvert en baby... :fnise:

Jeg var også sikker på at det ikke var lov å kjøre over gangfelt siden det var der menneskene skulle gå. Og forklarte dette veldig klart for alle som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Morsom tråd!

Jeg trodde Trygdekontoret het "Trygvekontoret"

Skjønte aldri helt sammenhengen mellom han som het Trygve i barnehagen og kontoret mamma gikk til for å ordne penger etter jeg fikk en lillebror, i alle fall siden han ikke het Trygve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lamia Lenis

Mamma sa til meg en gang (på spøk) at jeg ikke måtte finne på å ha på sokker om natten, for da kunne de gro fast. Det er ikke så veldig lenge siden jeg endelig turte å ha på sokker om natten... Også var jeg helt sikker på at pappa hadde vært cowboy i Amerika før jeg ble født. At han hadde hatt en ranch med masse hester. Og jeg var så misunnelig, for jeg ville også ha hest! Jeg fikk også for meg at det var tyskerne som reddet Norge under andre verdenskrig, tyskerne var de snille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...