Gå til innhold

Snodige forestillinger


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest Hippopotamus

Jeg skulle ALDRI ha noen mann, men åtte unger skulle jeg ha. Det skulle være fire tvillingpar, og alle skulle være adopterte.

Menn har jeg riktignok holdt meg unna, men jeg mangler fortsatt fire par tvillinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde kringkasting (som i Norsk RiksKringkasting - NRK) var en sport. Når man kaster noe, så er det jo ofte en sport liksom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde på et tidlig tidspunkt en oppfatning av at brannbilen var på linje med et dyr. Tror foreldrene mine sa noe om at "Nå er de ute og lufter brannbilen igjen" når vi så den kjøre forbi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler:

Når folk sa "med andre ord" syns jeg det hørtes så tøft og voksent ut, så det begynte jeg og si og.. Men hadde ikke peiling på hva det betydde for jeg trodde de sa "mann-bror"! Skjønte aldri hva det var.. :ler:

Og eksen min trodde at "handikappet" var folk som ikke hadde hender!

Og jeg har alltid trodd, og tror fortsatt at foreldre/voksne over 40 ikke har sex! :sjarmor:

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det het "Norsk Krigskringkasting", at det hadde noe med krig å gjøre......

Ellers trodde jeg at Amerika lå bak ett fjell der jeg vokste opp, og jeg husker jeg syns det var veldig skummelt.

Sex? hah!- kun når man fikk barn, sjølsagt............. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippopotamus

I nærheten av der jeg bodde var det en stor stein som jeg og venninna mi hadde litt... eh... spesielle tanker rundt. Under den steinen var det nemlig en tunnel som gikk helt til Kina, og i den tunnelen bodde det en bjørn. Vi var litt redde for denne bjørnen, så vi turte ikke å flytte på steinen for å se under, men vi var ofte borte ved steinen for å snakke med bjørnen på liksom-kinesisk (og ja, vi fikk svar :Nikke::ler: ) og for å gi den mat. Vi putta matrester litt under kanten på steinen, og maten forsvant alltid i løpet av natta. (Snakk om uomtvistelige bevis på at bjørnen fantes! ;) )

Husker at vi en gang betrodde min litt eldre fetter hemmligheten med bjørnen og tunnelen. Vi ble rasende da han, til tross for at han godtok historien om bjørnen, påsto at en tunnel til Kina ikke gikk an på grunn av lavaen i jordas indre. Høh! Vi hadde jo vår egen tunnel til Kina, vi, så klart det gikk an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

:ler: morsom tråd!

Jeg var lenge fast bestemt på at jeg skulle gifte meg med pappa når jeg ble voksen. Og min eldre søster fikk ofte høre at "når æ blir større enn dæ, DA.." ditten og datten. Og jeg trodde diamantene vokste inni fjellene, og drømte om å finne en hule med masse diamanter i! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg trodde lenge at "natives" i Australia het URIN-vånere, altså med trykk på første "stavelse" (vel ikke stavelse, det var vel feilen jeg gjorde).

Leger kunne ikke bli syke. Så da min far fikk oppkastsjuka ble jeg kjempeskuffet.

Det var ikke mat man ble stor av men bursdager,,, ( :overrasket: ). Dette fordi jeg ikke var noen storspiser da jeg var liten så måtte håpe på en annen løsning,

Min bror ble spurt hva han ville bli når han ble stor. Han svarte pensjonist slik som bestefar. . . Han gikk til og med med 6-pence og røkejakke i en periode (som treåring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Jeg trodde også at jeg kom til å dø dersom jeg ikke satt i ro mens jeg spiste peanøtter. Det var også viktig å tygge hver peanøtt veldig godt.

Jeg og! Var livredd nøtter i lang tid.

Jeg trodde det bare var vann akkurat i overflaten, og at det bare var et slags tomrom under. Det føles jo ikke vått når man er under vann med hele seg... At man ikke kunne puste der nede forklarte jeg med at luften selvsagt ikke kom seg gjennom den tynne vannskorpen. Det morsomme er at pappa trodde nøyaktig det samme da han var liten. :icon_lol:

Bestemoren min trodde forresten at de kongelige ikke bæsja, det var de liksom for fine til.

Da det var snakk om å legge ned nabobarnehagen til den jeg gikk i selv, så jeg for meg at det skulle komme noen svære bulldosere og plukke fra hverandre veggene og bokstavelig talt legge dem ned på bakken, sånn at det ble helt flatt. Ble kjempeskuffet da mamma og jeg gikk tur forbi der, og hun sa "nå er barnehagen lagt ned", også var den jo ikke det! Den sto jo der, like fin, bare uten barn!

Det der med blomstene og biene fikk jeg tidlig greie på, men jeg fikk ikke med meg at jenter hadde tre hull før jeg var rundt 11. Trodde at man tisset ut av skjeden, jeg, og ble sååå flau da jeg oppdaget at det var et eget tissehull, og at alle andre tydeligvis var klar over det. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Forresten, da jeg begynte på barneskolen trodde jeg alle som var eldre enn 12-13 år var voksne. (6. klassejentene hadde jo pupper, ergo måtte de være så godt som voksne.) Når vi lekte med Barbie var de alltid 12 år, men selvsagt gift og hadde barn og greier... :ler: Da vi begynte å nærme oss 12 år selv skjønte vi jo at vi kanskje hadde bommet litt, så da oppjusterte vi grensen til 16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg også gleda meg skikkelig til jeg ble 12! Da var jeg STOR!

Husker jeg gikk for meg selv og lata som jeg var en jente på 12 som het Kine eller noe.. Det var liksom navnet da jeg var liten! Kine.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da jeg var liten suttet jeg på tommelen. De sa den ville krympe, og jeg var skråsikker på at det var sant. Det er jeg faktisk fortsatt da den høyre er mindre enn den venstre, og ingen har noengang avkreftet dette så!

Den høyre er mindre enn den venstre hos meg også. Er den ikke det til alle..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke se noen særlig forskjell på tomlene mine.. Da er den venstre minst i allefall! Hm.. kule tomler jeg har da :sjarmor:

Husker jeg ble innbilt at om man hadde håret mye bak ørene fikk man utstående ører, og samme om man sugde mye på tommelen.. Eller - da fikk man utstående tenner da ;)

Det var nemlig en jente i området som alltid hadde håret bak ørene, og ho hadde kjempe utstående ører..

Så jeg passa alltid på å ikke ha det bak der for lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Morsom tråd:-) Jeg var også livredd for peanøtter da jeg var liten, og torde ikke smake da jeg ble tilbudt det av pappa da de endelig syntes jeg var gammel nok til å spise dem. Det har gått over nå, da.

Jeg trodde neglene ble lange av at man tok på neglelakk, for jeg hadde tanter med lange lakkerte negler, mens mine var korte og ulakkerte - jeg hadde derfor store forventninger da jeg fikk lov å bruke neglelakk.

Jeg trodde at etter et snøvær kunne man finne frosne fugler i snøen, for det skjedde jo i Tommelise eller et liknende eventyr. Mamma og pappa var faktisk med meg på tur for å lete etter fugler jeg kunne redde.

Jeg skulle også velge utdanning hvor jeg var sikret jobb og penger og ikke gå i mine foreldres fotspor. Det funket ikke helt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Det hendte at jeg trodde at tilværelsen etter år 2000 ville bli veldig futuristisk med tidsreisemaskiner osv...

Litt Star-Trek lignende.Jeg trodde ikke at alminnelige ting som blomstrete sofaer,brødskiver og trehus ville eksistere etter år 2000. Jeg var vel i 10 årsalderen tenker jeg...

Dette var på 80 tallet og fremtidsfilmer var veldig in.

Litt har gått i oppfyllelse da. Videosamtaler på mobil f.eks. Men ellers ser alt temmelig likt ut som før. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt frem til jeg var i 10-års alderen trodde jeg at jeg ikke måtte berøre strømstolper for da kom jeg til å dø..... men aller viktigst var at jeg trodde skiltene på stolpene fortalte noe om hva jeg ville ende opp som hvis jeg tok på de. Var skiltet et med rødt lyn på ble jeg en blodflekk, var det blankt ble jeg en vannflekk og var det sort ble jeg en jordhaug :flau: dere skulle bare ant hvor mye energi jeg brukte på å gå store omveier for å ikke komme borti slike strømstolper :sjarmor:

Må bare tilslutt fortelle at det var "venninner" som fortalte meg den "sannheten"

Endret av Nita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Barn grodde selvsagt ut av navelen, men det tok lang tid. Selv på barn kunne man se at barnet hadde begynt å komme (de rynkene inni navlen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg trodde at man MÅTTE kunne å plystre da man begynte på skolen. Grudde meg som bare fy for første skoledag for jeg kunne ikke plystre enda! Hadde absolutt ikke lyst til å være den eneste som ikke kunne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...