Gå til innhold

Snodige forestillinger


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Jeg husker jeg trodde at man MÅTTE kunne å plystre da man begynte på skolen. Grudde meg som bare fy for første skoledag for jeg kunne ikke plystre enda! Hadde absolutt ikke lyst til å være den eneste som ikke kunne det...

Jeg plystra da jeg var 9 mnd!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg trodde veldig lenge at svangerskap het stavangerskap. Da jeg var fem flyttet vi til Stavanger, og mamma var gravid og gikk på svanger/stavangerskapskurs, og det var jo logisk for vi hadde jo akkurat flyttet til Stavanger. Trodde dette i ganske så mange år før jeg fant ut at svangerskap ikke hadde noe med Stavanger å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Jeg trodde politiet kunne se deg hele tiden, tilmed om natta når du sov og jeg ville bli politi når jeg ble stor så de ikke kunne ta meg. Jeg trodde at politiet løp etter folk uten grunn og fanget de og tok de med i fengsel.

Jeg trodde at når man ble voksen ble man automatisk rik og kunne kjøpe alt man ville ha.

Jeg trodde mora mi fant meg inni en blomst i hagen (for det hadde hun fortalt da jeg spurte hvor jeg kommer fra) og jeg husker at jeg hadde glansbilder med små barn som satt oppi store blomster. :ler:

Og jeg trodde at jeg skulle få store pupper.

Jada... :ler:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg trodde:

-mamma og pappa visste svaret på alt i hele verden,

-at alle barn hadde en eske med fargestifter hjemme,

- at hvis et barn kom til å dø snart (av sykdom f.eks) så fikk han/hun lov til å gjøre det han/hun ønsket mest i hele verden, og at alle ville hjelpe til slik at denne ungen fikk oppleve det før hun/han døde,

-at det ikke var lov å ta bilde av døde personer

hm, må tenke litt, er sikker på at det er mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Når jeg ble 16 skulle jeg flytte til Afrika. Jeg ville vekk fra mamma (når jeg var sint på hu såklart) og Afrika var kjempelangt unna, og 16 var voksent.

Det var alltid kidnappere nede i gata. Det hadde nemlig min eldre venninne fortalt meg, noe som resulterte i at jeg aldri sov om natta. Takk skal du ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste jeg funderte meg frem til var vel at de de som var født som hverken jente eller gutt, de var klovn!  :tommel: 

:hoho:

Jeg trodde at barn ble laget i kirken når folk giftet seg.... Hadde etterhvert store problemer med min egen teori, fordi mine foreldre aldri giftet seg med hverandre... Hvor kom jeg ifra lissom??!

Jeg trodde også at når jeg hadde fått mensen, ja, da var hele puberteten over for min del.... Yeah right! :ler::legrine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Jeg var livredd gjøken! Begynte gjøken å si koko i nærheten var det hylgrining og springing inn fordi jeg trodde det var et stort monster som prøvde å lokke til seg barn...

Trodde dessuten at i år 2000 hadde vi alle flyvebiler.

Jeg var fast bestemt på at når jeg var 17 hadde jeg full familie - og bodde på Kreta (av alle plasser, har fremdeles ikke vært der).

Hørte jeg sirener var det full hysteri da også. Trodde politiet kom for å hente pappa, etter at jeg hadde sett en film fra krigstiden om noen som arresterte en mann og hadde mareritt om dette i ettertid.

Jeg skulle bli syngedame (jepp, klart det heter syngedame!) når jeg ble stor, og Anita Skorgan var et av mine store forbilder med kappeskjørt..

Tror jeg stopper her jeg... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ledd godt av denne tråden :ler:

Husker veldig godt da jeg var liten og pappa hadde vært på ferie. Han hadde tatt med noen fine tørkede koraller hjem som han la i et glass med vann på badet som pynt. Jeg hadde derimot ikke blitt fortalt hva dette var, og jeg var helt overbevist om at det var polyppene hans (som han nylig hadde fjernet) som lå i glasset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Som barn trodde jeg at de som jobbet på butikken også bodde der. Så for meg at de sov på kassaapparatene.

Også trodde jeg at man måtte gifte seg når man ble voksen. Jeg husker forresten første gangen jeg hørte om noen som ble skilt. "Nei", sa jeg. "Mennesker kan ikke være skilt", og så for meg mennesker gående rundt som "stopp-forbudt-skilt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Artig tråd!! Tja, prøve å huske noe...

- Jeg trodde at alle utlendinger var svenske(helt til jeg var 5)- fordi Sverige var det eneste landet jeg hadde vært i- og det var jo "utlandet"! Så da jeg ble løftet opp av en svær afro- amerikansk NATO-soldat, kunne jeg stolt fortelle mine foreldre etterpå at "han var nå snill, han svensken!"

- Var overbevist om at jeg skulle bli berømt...

- Trodde ALLE voksne var intelligente og alltid gjorde det riktige...

- Var fast bestemt på å bo i på Disneyland i USA. (det gjør jeg ikke, men har iallefall vært i USA temmelig mye) :ler:

- Trodde det var "et stykke kake" å bli popstjerne, synge i Grand prix osv.

- Trodde folk med brune øyne var farlige(?!)

- Skulle ALDRI ha barn og være familisert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg trodde det het "Norsk Krigskringkasting", at det hadde noe med krig å gjøre......

Vel, mediaavdelingen til Forsvaret kaller seg Norsk Krigskringkasting. ;)

Jeg trodde barn kom med storken, så når vi var i Danmark og så et storkereir ville jeg så gjerne klatre opp i det og se på alle babyene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Smarties - ikke innlogget

Jeg spiste ikke druesteiner på MANGE ÅR, for min bror og hans kamerat hadde lurt meg til å tro at hvis jeg spiste det, kunne det begynne å vokse druetre i magen min :ler:

Og så syntes jeg alltid det var så fascinerende når vi var i butikken og mamma skulle betale, og så ga hun noen penger til damen, og så kunne hun si "nei, jeg har visst ikke nok", men allikevel fikk hun penger igjen... Tok en stund før jeg skjønte prinsippet med å betale 107 kr hvis det du kjøper koster f. eks. 57 kr og du får igjen en femtilapp, haha! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James

Jeg trodde verden var svart hvit før jeg ble født. Og at fargene ikke kom før etter min fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde verden var svart hvit før jeg ble født. Og at fargene ikke kom før etter min fødsel

Det trodde en gutt i klassen min på barneskolen også :ler: . Da vi, i kr.dom timen skulle tegne Jesus, spurte lærern hvorfor han ikke brukte farger. Han svarte at "før i tiden" hadde man jo ikke farger! Der ser vi hva tv kan gjøre med oss, hehe

Jeg trodde at:

-Det gikk ann å kjøre bil på vannet hvis man kjørte fort nok

-Verdensrommet var et rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at foreldrene min aldri gikk på toalettet. Antakelig fordi de gjorde alt så diskret og greit i forhold til meg som måtte ha hjelp til det. Og fordi det generelt var mye mer bryderi med meg når jeg "skulle"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg moret meg stort etter at jeg leste et atlas og så at det lå et stort land ved siden av Kina som het Mongolia (uttalt mongo-lia).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre at når jenter fikk mensen så kunne de får barn. Og da tanta mi fikk mensen som 12-åring, jeg var fem år, så gikk jeg bare å venta på at ungen hennes skulle komme... Stakkars lilletante... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg var livredd gjøken! Begynte gjøken å si koko i nærheten var det hylgrining og springing inn fordi jeg trodde det var et stort monster som prøvde å lokke til seg barn...

Du er ikke alene om å ha vært redd for gjøken! :ler:

Jeg trodde at gjøk så ut som pingviner - og ble kjemperedd da jeg hørte gjøken gale, for da kunne de jo ikke være langt unna, og de var jo så skumle...

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...