Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #81 Skrevet 18. juli 2006 Slike program er så utmattende. Og man får inntrykk av at så og si alle amerikanere er psykisk labile, og griner for et godt ord. Jeg greier ikke å sitte å se på det lenge av gangen, i alle fall. I tillegg er jo innholdet dratt ut til å vare i to timer, selv om det tilsvarer 10 minutters handling, Det går jo så treeeeeeegt.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #82 Skrevet 18. juli 2006 Så må en jo være litt desperat om en melder seg på noe slikt.. Det må man da slettes ikke. Jeg hadde vært singel i snart et år og trivdes med det da jeg meldte meg på Ungkaren for noen år siden. Det var en impulsiv handling, ikke noe jeg desperat kastet meg over. Jeg ble ikke valgt til å være med i det tv-programmet da, men... Hadde muligens trukket meg hvis jeg hadde fått være med også, for jeg vil ikke på tv samme hvor ålreit en sånn tv-ungkar er.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 18. juli 2006 #83 Skrevet 18. juli 2006 Hvilke tre par er det som fortsatt er sammen..?
MiniMjau Skrevet 19. juli 2006 #84 Skrevet 19. juli 2006 Hun bacheloretten og han brannmannen, og det paret som var litte-bitte eldre(han som var profesjonell fisker??), ..flere vet jeg ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #85 Skrevet 19. juli 2006 Haha så han valgte sarah from tenneessseeeeee. Han ville jo flytte! Og han virket som han så på henne mer som en venn. Nei og nei for svindel.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #86 Skrevet 23. juli 2006 Og etter et raskt søk på Google (jada, jeg kjeder meg ...) så kan man lese at det er over og ut med Travis og Sarah from Tennesseeeeee.... Kanskje ingen overraskelse...
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #87 Skrevet 23. juli 2006 Pleier det ikke å komme et "se hvordan det gikk" program uten etter? Det er ikke det denne gangen...
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #88 Skrevet 23. juli 2006 Bahaha. Stakkar Sarah from Tennesseeeeeeeee ;D Moana var mye bedre for han! Skjønner han ikek det? Kan han ikke krype tilbake til henne?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #89 Skrevet 23. juli 2006 Moana var mye bedre for han! Skjønner han ikek det? Kan han ikke krype tilbake til henne? Moana var vanvittig ustabil og snål. Jeg synes han bør finne seg ei dame som ikke var med i programmet...
fiesta Skrevet 23. juli 2006 #90 Skrevet 23. juli 2006 tror heller ikke at moana var den rettte for han.
Rosenrød Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #91 Skrevet 23. juli 2006 Noen som har link til en side der det står om hvordan det gikk med dem?
Gjest Emera Skrevet 23. juli 2006 #92 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Bahaha. Stakkar Sarah from Tennesseeeeeeeee ;D Moana var mye bedre for han! Skjønner han ikek det? Kan han ikke krype tilbake til henne? ← Moana ymtet noe om det rett før hun satte seg i limousinen... så muligens. Eller kanskje Moana blir den neste Ungkarskvinnen? Tradisjonen tro... Endret 23. juli 2006 av Emera
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #93 Skrevet 23. juli 2006 Det bør hun. Hun var pen og gøy, i motsetning til overpene dama (susanne?) ogkjedelig, og hun andre kjedeligutseende sarahformtennessdeeseterjhtbsdrg som var kjedelig. Formulering eier ikke jeg tjohei
Gjest Emera Skrevet 23. juli 2006 #94 Skrevet 23. juli 2006 Jepp. Moana var det da noe med! Sånn mørk og mystisk og vakker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå