Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Sara fra Canada gikk ut i går.

Årsaken var vel aldersforskjell og at han følte at de var på to forskjellige stadier i livet. Hun pesa han også endel med Moana og de andre jentene så jeg tror han fikk litt hetta for at hun var en supersjalu dame.....

Foreldrene til Moana var direkte ufyselige, syns til tider han faren satt og bare håna han jeg.....er det mulig å oppføre seg sånn. Hun kommer nok til å være singel leeeeenge med den familien der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men han ungkaren lira jo av seg en del GPP også da, "it is important to have things to belive in...bla bla bla", men så lurte faren til Moana på hva han trodde på, så ble det litt stilt... før han kom med litt mer GPP.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg vet hvem han veldger ;)

Jeg også, men det er jo enkelt å finne det ut for dem som vil da. ;)

Endret av Freckles
Gjest gjest1
Skrevet

Ikke si det her da! Jeg håper ikke Susan for hun er bare trynepen men hun virket som hun bare ville ha penger da hun snakka med pappa hoho!

Moana eller SARAH FROM TENNESEEEE som han kaller henne, de får lov å vinne,

Skrevet

da er det dags for samme spørsmål som samme tirsdag. Hvordan endte det hele igår? Jeg sovna midt i daten med Susan.

Skrevet

Han sendte hjem Susan :grine:

Hun var jo favoritten min nå!!

Jeg liker virkelig ikke Moana, men jeg er redd det er hun han velger til slutt... Får bare krysse fingrene for at han velger Sarah isteden.

Gjest Gjest
Skrevet

men ble ikke det hele avgjort igår? sendte de ikke to episoder da?

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes ikke Susan virka ekte jeg, så synes det var rett å sende hjem henne. Jeg likte ikke henne. Sarah virker grisekjedelig. Jeg liker Moana best, men synes hun er litt intens når hun prater. hun prøver vel veldig hardt da.... Synes i hvert fall hun er den mest spennende av de som er igjen. Men hvordan han endte opp med disse 3 lurer jeg på :overrasket: har ikke sett før i går jeg, og synes ingen av de 3 var noe særlig...

Skrevet
men ble ikke det hele avgjort igår? sendte de ikke to episoder da?

Nei. Det var en dobbelepisode, men det var fordi de viste hvordan det hadde gått med overnattingsdatene de foregående årene og fordi de var 3 overnattingsdater nå.

Neste mandag viser de det vanlige "jentene forteller alt", fra studio. Og mandagen etter blir det vel finale :)

Skrevet
Sarah virker grisekjedelig.

Ennniig!!!!

Får håååååpe han velger Moana :klappe:

Men blir vel sikkert ikke det, synes nesten aldri at disse ungkarene velger 'riktig' :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Når går det reprise??? Gikke glipp av mandagens episode..

Gjest Gjest
Skrevet
Ennniig!!!!

Får håååååpe han velger Moana :klappe:

Men blir vel sikkert ikke det, synes nesten aldri at disse ungkarene velger 'riktig' :sur:

De fleste har jo valgt riktig da tydeligvis. Siden 3-4 av parene fortsatt er sammen.

Skrevet
Er det noen som vet hvordan det faktisk står til med alle disse tidligere ungkarene og deres utvalgte?

Dette er sesong 8 er det ikke?

Sesong 1: Jeg husker ikke hva han heter, men han valgte vel henne som siden var den første ungkarskvinnen?

Sesong 2: ?

Sesong 3: Jen Schefft, senere "The Bachelorette", som ble valgt av Andrew. De var vel faktisk sammen en liten stund var de ikke?

Sesong 4: Bob? Han var vel der mest for "fame and fortune", husker ikke hvem han valgte en gang jeg. Men de er vel ikke sammen lenger?

Sesong 5: ??

Sesong 6: Byron og Mary (hun som Bob sendte hjem var det ikke?)

Sesong 7: Det var den hvor det ble delt ut den siste rosen etter noen månder ekstra med dating var det ikke? Charlie valgte Sarah.

Kunne noen med bedre husk og mer nese for reality sladder enn meg fortelle meg om noen av disse fortsatt er sammen?

Så siste episode med glimt av de som har vært med tidligere. Kjekt å se at Byron og Mary skulle gifte seg og hadde det strålende sammen, og at Charlie og sarah var sammen fremdeles (de var samboere) mens Trista og mannen som jeg ikke husker navnet på prøvde å bli foreldre.

Og jeg følger med ennå jeg for lenge siden ikke kunne dy meg og bare måtte se hvem han valgte :sjenert::ler:

Skrevet

:)

De fleste har jo valgt riktig da tydeligvis. Siden 3-4 av parene fortsatt er sammen.

3 par er fortsatt sammen, hvorav et var unkarskvinnen Trista.

Dvs at Ungkaren 1,2,3,4 og 5 samt to av ungkarskvinnene har endt opp med reletivt kortvarige forhold, så du kan ikke si at de fleste har valgt riktig!

Dessuten er det jo alltid slik at man får favoritter i slike tv-show og da 'heier' man jo på de :)

Skrevet

reprise lørdag eller søndag på dagtid. sjekk www.tvnorge.no

Skrevet

Jeg heier på Moana. Det er jo mye mer passion der enn med hu Nashville-dama! Hun er jo bare kjeeeempe venninne, men hvem vil vel være sammen med en venninne? Så jeg satser på henne (og jeg har faktisk klart å IKKE surfe på hvem som "vant", det er mye morsommere å se på når man ikke vet! Men det første jeg gjør når "vinneren" er kåret, er å surfe på om de er sammen fremdeles.

Morsomt med ungkaren, alltid passe underholdende på en tragisk, amerikansk, såpe-måte som jeg bare DIGGER :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Hun som var med på klatretur og vil bli skuespiller er skikkelig søt! Hun sier også de rette tingene og virker veldig bra. Men hun er nok ikke så oppriktig som hun skal ha det til.

Moana virker hysterisk og forferdelig... Nabodama hans virker veldig kjedelig og ser ikke bra ut, men han velger sikkert henne... Send inn hu søte blonde fra Canada (?) igjen sier jeg!

Skrevet
Er det noen som vet hvordan det faktisk står til med alle disse tidligere ungkarene og deres utvalgte?

Dette er sesong 8 er det ikke?

Sesong 7: Det var den hvor det ble delt ut den siste rosen etter noen månder ekstra med dating var det ikke? Charlie valgte Sarah.

Kunne noen med bedre husk og mer nese for reality sladder enn meg fortelle meg om noen av disse fortsatt er sammen?

dette var den beste ungkaren syns jeg! digget det! ja, de er sammen enda:-)

Skrevet

Sende inn hu fra Canada som bor hjemme hos foreldrene (har hun sluttet med bleier?) og er skikkelig tenåring? Tror det blir feil, fyren er jo 33 år gammel jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...