Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet hvordan det faktisk står til med alle disse tidligere ungkarene og deres utvalgte?

Dette er sesong 8 er det ikke?

Sesong 1: Jeg husker ikke hva han heter, men han valgte vel henne som siden var den første ungkarskvinnen?

Sesong 2: ?

Sesong 3: Jen Schefft, senere "The Bachelorette", som ble valgt av Andrew. De var vel faktisk sammen en liten stund var de ikke?

Sesong 4: Bob? Han var vel der mest for "fame and fortune", husker ikke hvem han valgte en gang jeg. Men de er vel ikke sammen lenger?

Sesong 5: ??

Sesong 6: Byron og Mary (hun som Bob sendte hjem var det ikke?)

Sesong 7: Det var den hvor det ble delt ut den siste rosen etter noen månder ekstra med dating var det ikke? Charlie valgte Sarah.

Kunne noen med bedre husk og mer nese for reality sladder enn meg fortelle meg om noen av disse fortsatt er sammen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sexy Cath
Skrevet
Er det noen som vet hvordan det faktisk står til med alle disse tidligere ungkarene og deres utvalgte?

Sesong 1: Jeg husker ikke hva han heter, men han valgte vel henne som siden var den første ungkarskvinnen?

Sesong 3: Jen Schefft, senere "The Bachelorette", som ble valgt av Andrew. De var vel faktisk sammen en liten stund var de ikke?

Sesong 4: Bob? Han var vel der mest for "fame and fortune", husker ikke hvem han valgte en gang jeg. Men de er vel ikke sammen lenger?

Sesong 7: Det var den hvor det ble delt ut den siste rosen etter noen månder ekstra med dating var det ikke? Charlie valgte Sarah.

Kunne noen med bedre husk og mer nese for reality sladder enn meg fortelle meg om noen av disse fortsatt er sammen?

:hoho: beklager at jeg ler, men jeg fant det veldig spesielt at du nesten kan alle navnene på de som har vært med. :grine2:

her får du svaret:

charlie og sarah er gift.

bob og evelyn er skilt.

øh....

kødda. igjen. :grine2:

Skrevet

Er det bare meg som synes hun der Sarah fra Canada er litt rar.....på en noe ubeskrivelig måte...? (Veeeeeeeeldig bra forklart, jeg vet!)

Skrevet (endret)

Såg ikkje igår...må venta på reprisen :tristbla:

Endret av Årolilja
Skrevet

-Artig underholdning, ja..... :ler: og veldig amerikansk, men jeg sitter og glor...

Synes at ungkaren minner litt om president Bush, jeg, på en noe ubeskrivelig måte..... :ler::ler: .....han er jo søt,da, det er ikke det.

Gjest Gjest
Skrevet

Sesong 1: Jeg husker ikke hva han heter, men han valgte vel henne som siden var den første ungkarskvinnen? Han valgte ikke Trista (hunble nr.2), men en annen som jeg ikke husker navnet på..

Sesong 2: ? Aron valgte Helen, ble et kort forhold

Sesong 3: Jen Schefft, senere "The Bachelorette", som ble valgt av Andrew. De var vel faktisk sammen en liten stund var de ikke? ni mnd

Sesong 4: Bob? Han var vel der mest for "fame and fortune", husker ikke hvem han valgte en gang jeg. Men de er vel ikke sammen lenger?Estella, enda et kort forhold....

Sesong 5: Jesse James valgte Jessica tror jeg...

Sesong 6: Byron og Mary (hun som Bob sendte hjem var det ikke?) Ja

Tror ingen av disse er sammen, men er usikker på Byron og Mary samt Charlie Sarah...

Skrevet

Veldig bra campingtur de hadde i går. I noe som såg ut som en park midt i Paris, med en telt-aktig kulisse. :-)

Skrevet

Søren, og jeg som hadde Jehan som favoritt..... Kan ikke skjønne at det skulle være så farlig at hun hade vært gift før... Og når han sa at det føltes som om de burde starte et forhold rett før han stemmer henne hjem...hmrf!

Gjest Gjest
Skrevet
Søren, og jeg som hadde Jehan som favoritt..... Kan ikke skjønne at det skulle være så farlig at hun hade vært gift før... Og når han sa at det føltes som om de burde starte et forhold rett før han stemmer henne hjem...hmrf!

Det er USA, da...

Skrevet

Jeg synes nå det er litt rart at jentene er så sutrete pga at Moava(?) er litt frampå. Det er jo en konkurranse da.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun Tara med det røde håret som ble stemt ut i går, var nydelig! Synd at hun gikk ut, ble så fascinert av utseendet hennes...

Skrevet
Jeg synes nå det er litt rart at jentene er så sutrete pga at Moava(?) er litt frampå. Det er jo en konkurranse da.

Egentlig litt flau over at jeg har klart å engasjere meg i programmet.... :sjenert:

Men enig, MiniMjau... syns de er skikkelig gufne mot Moana (?). Alle kjemper jo om oppmerksomheten hans... Vel, jenter er jenter verst!!!

Skrevet
Egentlig litt flau over at jeg har klart å engasjere meg i programmet....  :sjenert:

Men enig, MiniMjau... syns de er skikkelig gufne mot Moana (?). Alle kjemper jo om oppmerksomheten hans... Vel, jenter er jenter verst!!!

Enig, synes de andre er skikkelig kjipe mot henne. De er så sjalu, og prøver desperat å dekke over det!

De er jo så gode venninner, som tydeigvis ville "delt på han" uten å nøle. (Yeah right...)

Og ja, jeg har også blitt alt for engasjert i dette! :rodme:

Skrevet

Liker ikke hun med det brune lange håret jeg. Hun som skal bli skuespiller i Hollywood... Er det bare meg? :sjenert:

Skrevet
Liker ikke hun med det brune lange håret jeg. Hun som skal bli skuespiller i Hollywood... Er det bare meg? :sjenert:

Nei, ikke jeg heller :ler:

Skrevet

Må ikke glemme Trista og Ryan som giftet seg i 2003.

Charlie og Sarah bor sammen.

Gjest Gjest
Skrevet
Må ikke glemme Trista og Ryan som giftet seg i 2003.

Det var "Ungkarskvinnen" da, ikke "Ungkaren". Såvidt jeg vet er alle "ungkarskvinnene" fortsatt sammen med sine utvalgte.

Skrevet

Har ikkje fått sett meir enn fyrste episoden av denne sesongen :sur: På grunn av fotball-vm...

Den penaste som har vore med i løpet av alle sesongane (har ikkje sett alle) er Ryan som Trista valgte :) Han var vel søøøøøøøøøøt ;)

Skrevet

Jeg liker ikke Mohana... eller hva hun heter... Likte heller ikke hun med det røde håret noe spesielt. Hun var litt for vill og pågående.

Liker veldig godt hun med det lange mørke håret som drømmer om å bli skuespiller i L.A. Også liker jeg hun lyse Sarah.

Syntes også det var tåpelig å sende hjem hun som hadde vært gift før. Hallo - hvorfor skulle det ha noe å si!!? Og hun var jo kjempesøt!

Og ungkaren er absolutt kjekk nok ;) Men han vinner litt ekstra på at han er lege.

(Hjelpe meg... hvor dårlig jeg er på navn... :sjenert: )

Skrevet

Hvem gikk ut i går? Hvorfor? Jeg sovna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...