Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvorfor er det ingen av jentene som liker moena, fikk ikke med meg mange av episodene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi dama faktisk skjønte hva det dreide seg om: FÅ TID MED FYREN! Så hun kjørte på for å få ham alene, og alle jentene ble super-sjalu! De andre trodde hele greia gikk ut på å være venninner med de andre jentene :ler:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det med Moana? Hun virker psykisk ustabil.. Gråter :grine: hele :grine: tiden, får ikke til å forklare seg og har liksom såå ubeskrivelig sterke følelser for ungkaren...

:klappe: Heia Sarah!! :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Er sjokkert nå! Stakkar Moana.. Noen sm vet hvordan det går med ungkaren nå?

Skrevet

Godt valg. Tror nok Sarah passer bedre for han enn Moana. :-D :-D

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg ble helt sjokkert!! Det har jo virket som om han og Moana har vært tvillingsjeler og ment to be og alt sånn..... Jeg er litt skeptisk til om han og Sarah holder i lengden, men har likt henne lenge så jeg håper jo....noen som vet??

Gjest Gjest
Skrevet

De er ikke lenger sammen.. De fant ut at de passet bedre som venner!

Skrevet

jeg tror han hadde passet bedre med moana, det virket som det var mer kjærestekjemi mellom dem en mellom ham og sarah.

men sarah var vel det safe valget da.

Gjest lilletroll
Skrevet
De er ikke lenger sammen.. De fant ut at de passet bedre som venner!

bombe...

Skrevet

Ja det kom ikke som noen overasskelse...

JEnta hadde null utstråling, fatter ikke hva han så i henne; Grå mus. Synes hun vare rett frem kjedelig, spesielt i utseende, men også ellers. Snill og grei og alt det... men jeg så ingenting i henne. Han burde valgt Moana.

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk så ondt i meg av Moana.. Lurer på hvordan hun har det nå..

Gjest Gjest
Skrevet

Han hadde nok ikke holdt sammen med Moana heller. Tror ikke han ville passet med så mange som var med i denne rundens Ungkaren...

Moana ble helt stille da foreldrene hans spurte hva hun falt for. Mange tvilte på hun som skulle bli skuespiller, men hva med Moana? Hvor oppriktig var egentlig hun...?

Hun var sikkert nervøs, og hadde "ubeskrivelige følelser" for han, fair enough, men noe burde hun ha hostet opp når familien hans spurte om ting. Tror ikke hun egentlig er interessert i han, men tryggheten og omsorgen hun kunne fått av han.

Ble helt snål av å høre alt pisspreiket om at hun alltid har blitt behandlet som trash og at hun er så såret. Ungkaren viste omtanke, hørte på og brydde seg om henne, det var nok det hun "forelsket" seg i. Hun ville klamret seg fast til han, for han er den eneste mannen som ikke har skyvd henne vekk på lang tid...

Gaustad neste for Moana sier jeg!

Gjest Gjest
Skrevet

Skulle gjerne viss hvordan det går med Moana nå, noen som har link til sider hvor man kan finne de ut?

Syns absolutt han skulle valgt Moana, klarte ikke å like Shara.

Gjest Gjest
Skrevet

Så bare finalen, men Moana var en nutcase.

Hvem i all verden er det som svarer "I'm sorry, but that is not in my carackter to answer", på spørsmål fra foreldrene om hva hun liker ved fyren??

Og all den griningen underveis og på slutten...? Bull!

Gjest Gjest
Skrevet
Ja det kom ikke som noen overasskelse...

JEnta hadde null utstråling, fatter ikke hva han så i henne; Grå mus. Synes hun vare rett frem kjedelig, spesielt i utseende, men også ellers. Snill og grei og alt det... men jeg så ingenting i henne. Han burde valgt Moana.

Enig!

Skrevet

Jeg satt og håpet på at hun som ble valgt ble valgt. Hun Moana var jo sprø...

Men dety kom jo heller ikke som noe sjokk at de ikke holdt sammen, hvor mange er det som egentlig har klart det???

Hele settingen er jo kunstig og det bør være noe veeeeldig spesielt som gjør at noen kan holde sammen etter en sånn setting. Så må en jo være litt desperat om en melder seg på noe slikt..

Skrevet

Jeg ble hoppende glad for at han valgte Sarah - virkelig!!! :hoppe:

Men veldig synd at de ikke er sammen lenger da... :tristbla:

Gjest Gjesta
Skrevet
hvor mange er det som egentlig har klart det???

Hu der Bachelorette (?) og brannmannen er vel gift og sammen forsatt, tror jeg.

Gjest Piper
Skrevet (endret)

Det er vel 3 par som fortsatt er sammen, om jeg ikke husker helt feil.

Endret av Piper
Skrevet

Han valgte helt riktig. Men det er jo synd det ikke varte da. Han valgte det trygge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...