Rosenrød Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 ...og selvfølgelig ser jeg på! Dette er underholdning for alle penga!
Søtpotita Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Me too Makan til mange som plutseleg blei ekstra (som om det i det heile tatt var mogleg) interesserte når han sa at han var lege!! Og for ei skrulla ho der legedama var! Men mannen var jo ok
Rosenrød Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 Ja, han var søt han! Men hun der legedama virket jo ikke helt riktig vel bevart....!
pusla Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 At ikke jeg er lut lei dette enda må tyde på at jeg har en eller annen hjernefeil ellernoe , men jeg ser på og synes det er morsomt. Han legen var kjempekjekk og virka veldig jordnær og grei, så kan forstå at jentene likte han, men mange av dem er jo kanskje litt for ivrige. De oppfører seg som om han er mannen i dems liv etter fem minutter jo!?! Hun legedama var ikke god nei, men de bruker alltid å ha med en sånn litt skrullete dame , det er vel for underholdningens skyld.
Søtpotita Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Hun legedama var ikke god nei, men de bruker alltid å ha med en sånn litt skrullete dame , det er vel for underholdningens skyld. ← Sant nok...hugsar ho der gale dama som hadde eit namn som begynte på K eller C og hadde blå kjole...Holy!
Miss P Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hun legedama som var klar for å reprodusere seg og hadde uttallige mislykkede forsøk på å finne en mann bak seg.. prøvd alt som er av sjekkeplasser... Hjelpes!! Desperat er sååå turn-off! ... men god underholdning Endret 29. mai 2006 av Miss P
Søtpotita Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 Hvilken sesong var det? ← Hmm, ja det var det...kanskje to sesongar sidan? Har mista tellinga...Var det Crizzy eller noko ho heitte kanskje... :klø:
Gjest Sexy Cath Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 (endret) SELVFØLGELIG ser jeg på. Knallbra underholdning. Også hun gamla på noen og tredve som ble dumpa da. Hun ville produsere barn... LITT for fort. :grine2: Amerikanske jenter ER vel ikke sånn? Endret 29. mai 2006 av Sexy Cath
Krissan Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Også hun gamla på noen og tredve som ble dumpa da. ← Gamla på noen og tredve, nå har jeg hørt det å..... Hun ønsket vel å bli sammen med gammel`n (ungkaren) da...... Endret 30. mai 2006 av Krissan
MiniMjau Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 han er jo UNGkaren da. ikke GAMMELkaren. hehehe... Jo, endelig er det en ny sesong her, og det er underholdende!!! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2006 #13 Skrevet 30. mai 2006 Tidspunkt? Kanal? og når går reprise av første episode? *har ikke fått med seg*
Lillie Skrevet 30. mai 2006 #14 Skrevet 30. mai 2006 Tidspunkt? Kanal? og når går reprise av første episode? *har ikke fått med seg* ← Gikk på tvnorge i går, begynte rundt ni- halv ti. Du kan jo sjekke tv norge sine sider om reprise, for de sender det sikkert en gang til. Jeg ble jo sittende å se da . Lo godt av hun legedama ja, skikkelig skrulle
Rosenrød Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 30. mai 2006 Kunne ikke FATTE at han ikke valgte henne, hun var jo LEGE tross alt, hehe....
Gjest King James Skrevet 30. mai 2006 #16 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kan ikke fatte at folk kan bli så desperate for og finne noen at de gidder og gjøre det på tv hvor 99 % av alle forhold ender i brud.
Gjest Pet Skrevet 30. mai 2006 #17 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kan ikke fatte at folk kan bli så desperate for og finne noen at de gidder og gjøre det på tv hvor 99 % av alle forhold ender i brud. ← Nei, for deg som er i mot ekteskap og forhold, må det jo være skikkelig ergerlig at 99% av alle forhold på tv ender i brud.
Gjest Sexy Cath Skrevet 30. mai 2006 #18 Skrevet 30. mai 2006 Gamla på noen og tredve, nå har jeg hørt det å..... Hun ønsket vel å bli sammen med gammel`n (ungkaren) da...... ← ja de var begge gamle. happy?
Cuba Skrevet 30. mai 2006 #19 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kan ikke fatte at folk kan bli så desperate for og finne noen at de gidder og gjøre det på tv hvor 99 % av alle forhold ender i brud. ← Trodde ikke dette stemte, men kan ikke helt se det negative
Gjest King James Skrevet 30. mai 2006 #20 Skrevet 30. mai 2006 Nei, for deg som er i mot ekteskap og forhold, må det jo være skikkelig ergerlig at 99% av alle forhold på tv ender i brud. ← Selv om jeg har min mening om ekteskap. Så ønsker jeg ikke at andre skal oppleve smerte..Som kan komme av brud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå