Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest En Gjest:)
Skrevet

Hei og hå, og heng deg på :danse:

I morgen, altså 25mai, begynner jeg mitt slankeprosjekt som skal vare i 60 dager. Det betyr at det avsluttes 23juli. Etter det er det bare å nyte den "nye" kroppen, og leve sundt. Gleder meg!!

Har mange kilo som skal av, så dette blir hardt- men det er verdt det!

Vekta viste nøyaktig blytunge 90 kilo i helga, så da blir det spennende å se hvordan den kryper nedover. Er så motivert nå!

Det blir veiing hver mandag morgen før frokost, fra nå av. Fører opp her hvordan det utvikler seg (i tilfelle jeg kan bli ekstra inspirert av det, eller kanskje inspirere andre.)

Om DU, ja akkurat du ja, vil bli med meg i 60 dager til "ny" kropp (for ikke å nevne bedre helse både fysisk og psykisk), så er DU hjertlig velkommen!!

Heia deg og h

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hvorfor akkurat 60 dager? tror jeg trenger 6 måneder for å gå ned de kiloene jeg sliter med...

Skrevet

60 dager var et fint anntall, og da ser man enden på det. Skulle det være behov for litt til, så bestemmer man seg for det om 60 dager. :)

Jeg tror det hjelper på motivasjonen og ha et slikt mål nemlig. ;)

Skrevet

:tommelsmil:

Jeg blir med!

Skrevet

Blir med, jeg.. :) Ikke for det, jeg har da gjort mitt i sikkert 60 dager allerede, men som du sier, en gjest, så ser man liksom enden på det når man setter et visst antall dager.. Så kom igjen, folkens, 60 dager er da ikke så mye!

Selv veier jeg visst 74 kilo for tiden, håper på å komme meg ned til "normal-vekt"-grensa i BMI.. Ergo må jeg ned til 66 kilo..

Skrevet

ikke at jeg planlegger å klare å komme meg ned i den vekta på 60 dager, altså!!!

Gjest synseren
Skrevet

Jeg blir med :tommelsmil:. Selv om jeg trenger mer enn 60 dager på å nå ideal vekta mi, så kan det bli en fin start.

Da veier vi oss mandag morgen før frokost!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg er med!!! 60 dager. ca 2 mnd.. bra start hvertfall...!!!

jeg veier ca 67 kg vil hvertfall ned til 60! helst litt til men kg er ikke akk det viktigste men åssen kroppen min ser ut da...

men kan vi lage noe program her eller? så å så mye trening og så møtes vi her og snakker om det og motiverer hverandre!? jeg MÅ ha motivasjon!!!! ;)

samme med kost/kur... noen som har tenkt på noe spes? jeg prøver å spise få karbohydrater.. altså lite brød/poteter/ris osv.. å masse salat grønnsaker, ja sjenerelt sunne ting! man kjenner jo sin egen kropp bittelitt til å vite sånn ca hva som er bra for den å ikke hvertfall..

noen som har andre tips for meg? jeg er vel helt normal men typisk sånn nådd over 20 og lagt på seg endel kg kropp (litt større rompe,brede hofter..osv..)

Gjest Gjest_Monana_*
Skrevet

Slenger meg på, jeg! :)

Har en god del kilo å bli kvitt, veier nå ca. 77 kilo og skal ned til 58... Jeg regner med å bruke lenger tid enn 60 dager på det, altså, men 60 dager er nå uansett en super start! :tommelsmil:

Ønsker alle sammen kjempemasse lykke til! :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hiver meg på jeg! Jeg begynte egentlig på søndag som var, men blir med til 23. juli. Veide hele 112 kilo på søndag, så jeg trenger nok lengre enn 60 dager. Skal ned under 100 i første omgang, så til 90, så til 80. Har ganske kraftig beinbygning så kan hende jeg stopper der, tiden vil vise. Jeg har gått på Fedon kurs, så jeg kommer til å følge den kosten. Moren min har gått ned 15 kilo på 7 måneder med Fedon, så jeg vet det funker.

Skal registrere meg og få meg et nick, så kjenner dere meg som annet enn "gjest"....

Skrevet
Jeg hiver meg på jeg! Jeg begynte egentlig på søndag som var, men blir med til 23. juli. Veide hele 112 kilo på søndag, så jeg trenger nok lengre enn 60 dager. Skal ned under 100 i første omgang, så til 90, så til 80. Har ganske kraftig beinbygning så kan hende jeg stopper der, tiden vil vise. Jeg har gått på Fedon kurs, så jeg kommer til å følge den kosten. Moren min har gått ned 15 kilo på 7 måneder med Fedon, så jeg vet det funker.

Skal registrere meg og få meg et nick, så kjenner dere meg som annet enn "gjest"....

Jeg var visst registrert alt jeg, det hadde jeg glemt. Men dette er i hvert fall meg...

Skrevet (endret)

Slenger meg på jeg også! Har 105 kg som etterhvert bør ned i ca 80. Har kraftig benbygning, og på mitt "tynneste" veide jeg ca 75 (før barn og bekkenløsning...) så å komme noe under 80 ser jeg på som utopi, er jo tross alt 12 år eldre også.... Første mål er under 100, noe som bør gå relativt greit, de neste 10 blir vel verre..... Veide 115 før jul i 04, og gikk ned 10 kg på null komma niks i jan/ feb 05. Begynte så å trene, og har ikke tatt av et gram.... Irriterende!!! :sur: Men har jo blitt sterkere da... ;)

Liker Fedon-opplegget, og kutter alt av sukker! Greit å ha helga og forberede seg på... skal trene hele helga (instruktør i dag, klubbmesterskap lørdag, og sparringsseminar søndag...) så jeg kan jo håpe at jeg er i "fin" form på mandagsmorgenen... ;)

Trener to/ tre ganger i uka, pluss er instruktør en gang i uka, men må nok ta frem sykkelen for å få det til å gå litt fortere ja... spesielt kondismessig...

Til 23. juli passer bra, for da er det en uke til jeg skal på sommerleir i Surnadal! Og kan vise frem mitt "nye" jeg til alle kjekkingene.... :sjarmor:

Endret av Festus
Skrevet

Flott jenter!! Nå er vi en fin gjeng, og finere blir vi dag for dag ;)

Jeg startet dagen med en omelett og masse vann. Så var det å hive seg over bøker, siden det er snart eksamen (jeg er student på 23 år). Tar en treningsøkt i skogen ikveld.

Ha en god dag!!

:danse:

Gjest Trimjenta
Skrevet

Jeg ønsker også å bli med. Skal begynne å trene nå så det passer bra å sette seg et mål. Jeg ønsker iallefall å bli fastere i fisken, og gjerne gå ned noen kilo. satser på 5 måltider om dagen og å trene 3 ganger i uken. Pluss å drikke mye vann.

Skrevet

Jeg hiver meg på.. :) Veier 60kilo, men vil ned til ca 55. Trenger ikke nodvendigvis miste så mange kilo, men stramme inn litt her og der! :P

Skrevet

Jeg vil også! Har samme mål som Monarabb. Stramme inn litt her og der ;)

Gjest synseren
Skrevet

Begynte dagen med salatrester fra igår og te. Gikk tur i passe tempo. Nå er jeg igang!!! :sjarmor:

Skrevet

Jeg vil også være med.

Jeg kan kanskje klare det siste på 60 dager.

Jeg veier nå 69 kg og skal gå ned til 60 i første omgang.

Jeg veide 85 kg i juli 2005, så jeg har gått ned 16 kg, men har begynnt og sluntre litt, så jeg trenger hjelp til de siste.

Mitt største problem er sjokolade, jeg elsker sjokolade.

Maten er ikke noe problem da jeg faktisk elsker sunn mat og ikke liker fet mat.

Også må jeg bli flinkere til og trene, for jeg er litt sløv der.

Gjest Malina
Skrevet

Bra start på dagen, Synseren! :klappe:

Og så flott at dte er blitt med mange :)

Jeg er inne i en litt stresset periode med masse eksamenslesing og ny jobb,så kan ikke skryte på meg all verdens med trening,men alt i alt så går det nedover(med vekten altså!) ;)

Jeg kommer innom med mer om målene mine, hvordan "opplegg" jeg følger osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...