Gå til innhold

Sympatias verden


Sympatia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ikke lenge den ferien varte, hehe... Hadde idag min første dag i sommerjobb på et sykehjem. Jeg hadde kjempekoselige kollegaer, og hadde generelt en fin vakt. Tror ikke det der blir så værst jobb i sommer det. Fin jobb også med tanke på at den er er i nabobygget til der jeg og go`gutten bor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre dag på jobb og jeg stortrives, koselig det der, lurer på hvordan en kveldsvakt blir, den er imorgen. Ikke mange dagen til Kreta tur no, johooo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min første vakt alene idag, gikk glimrende, trives ennå på jobb :) No skal jeg ikke tilbake til jobb før tirsdag 4 juli.

Jeg kjøpte meg nye sko idag, så no sitter jeg stolt med de på, høghæla sorte lakk sandaler faktisk! Så no føler jeg meg faktisk litt :sexy: *knis*

Bare 2 dager igjen til Kreta tur, jippi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter som en primadonna i sofaen imens mannfolket mitt lager middag, og imorgen reiser vi til Kreta, kan livet bli noe bedre? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er ordentlig middag og ikke en av de "frossen pakkene" fra Svinærn :ler:

Sees i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELDIGVIS IKKE ferdigmaten idag som han har gitt meg de første dagene jeg var her, etter tre dager nekta jeg å spise mer, drittlei allerede. Jeg er revnande likegyldig på hva han spiser når vi er borte ifra hverandre, bare han ikke prakker det på meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at han gidder heller. Jeg ser poenget at det er kjedelig å lage mat til 1 -men det får da være måte på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:grine: VIL TILBAKE TIL KRETA!!!!

Er da tilbake, og jeg har ikke den verste sommerjobben,men fy hvor jeg heller vil være tilbake på Kreta. Det var så himla kos og herlig der, kjempesuper ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm...asså jeg har bursdag om 50 minutt jeg...... blir gammel...hele 23 år!

No skal jeg prøve å sove, men kjenner jeg min kjære riktig vil han gi meg gaver så fort klokken runder 00.00 og det er søndag 9 juli.

Uansett :gratulerer::bursdag: til meg om 50 minutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff og huff - dette kan ikke ha vært noen koselig bursdag :klem:

Håper alt går bra og at du får lov til å reise hjem i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skjedde 50 minutt etter jeg la inn forrige innlegg....

kl.00.00 den 9 juli (akkurat da min fødselsdag startet) fikk jeg tlf fra min bror med gratulasjoner, (jeg sov siden jeg skulle tidlig opp på jobb) da han ringte kjente ej sterke smerter. :grine: den natta kastet jeg opp alt mageinnhold, og hadde kjempevondt i maven.

Så om morgenen etter en søvnløs natt dro vi til akutten på akershus sykehus, der ville de ikke slippe meg inn for jeg måtte på legevakta på Lillestrøm. Der hylte ej og bærte jeg meg fælt på venterommet, allikavel reagerte ikke resepsjonsdama så to influensa syke kom før meg siden de var der før meg :frustrert: , så fort legen så meg (var likbleik og kaldsvetta og ynka meg) sa han "du skulle jo ha slippet inn før køa du", han sendte meg så til akershus sykehus akutt mottak (der jeg hadde vært fra før,men ble avvist).

der ble jeg lagt på seng....

turnuslege sjekka meg....

Tok evigheter før neste lege kom(evigheter da jeg VIRKELIG trengte sterke smertestillende) andre legen kom inn (Dr.L) og sa "nei, det jeg tror er at dette er en skikkelig magasjau" (ehh hadde bare litt diarè, hallo?) Han var veldig fjamsete og bagatelliserte alt, men sa vi får se hva prøvene dine sier da....

Så ble jeg sendt til røntgen...

Så til observasjon....der jeg låg lenge....(evigheter da også siden jeg trengte mer smertestillende) :grine:

Da kom Dr.L inn å sa at det var tegn på betennelse,og på området jeg hadde smerter så tilsa det at det var blindtarmbetennelse, så han ville ta en kikkehulloperasjon for å se, (igjennom navlen) men først måtte jeg en tur på gynekologisk for å være sikker på at det ikke var livmorbetennelse.

Gynekologisk kunne ikke si annet enn at jeg hadde mye væske i meg og han trodde mer at jeg hadde blindtarmbetennelse.

Så da var det inn på operasjonsbordet da, full narkose....

Våkna opp etter operasjon der jeg fikk beskjed det ikke var blindtarmbetennelse.

I mitt hodet tenkte jeg da, "jaja...da var det sikkert ikke noe spesielt",MEN SÅ kom legene å sa det var VERRE enn blindtarmbetennelse...

De sa at da de gikk inn i meg fant de 90 CENTIMENTER DØD TYNNTARM!!!! :hakeslepp:

så den ble fjerna og resten ble sydd sammen...

Så jeg har ligget på sykehus siden søndag, i går var jeg aktiv oppe å gikk, idag ogsåå, så jeg spurte om jeg kunne få reise hjem siden det er 2 min å kjøre hjem, så no er jeg hjemme en tur i leiligheten te gutten min.

Åja, fått besøk av svigermor, ene besteveninne og masse av gutten, og fått masse blomster av familie og venner.

:-D

Så ja, den 23 års dagen min kommer jeg til å huske for alltid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk *Emma* og #Spidergirl# for fødselsdagshilsner! :klem:

#Spidergirl# den dagen min skal feires til de grader når vi er tilbake i Volda, deal?

No er ikke mange timer til min permisjon fra sykehuset er over og ej må dit igjen, jeg har flere prøver å ta imorgen siden de ennå ikke vet hva som drepte tynntarmen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...