Gå til innhold

Sympatias verden


Sympatia

Anbefalte innlegg

Det var veldig bra!! Secret Samadi er vel fra 97/98 eler noe for jeg var på konserten dems i USA da de ga ut den CD'en.

Så var jeg på Rockefeller i 2003 da de ga ut Birds of Prey og nå med Song from Black Mountain.

VELDIG bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

åå enedlig andre Live fans. Eg stal broderen sin cd før eg og no har eg best of cden. :digge: Ja du har ein super gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på skolen å regner og leser matte, har en liten datapause,men må snart tilbake til det faenskapet.... :sur: HATER matte! HATER andregradligninger, funskjoner, algebra og annet matte makk som er vanskelig. Statistikk er eneste gøy, og litt generell mattedidaktikk.... Men matte er buuuuuuuuu.... Gler meg til alt er ferdig kommende onsdag...

Kjem til å være borte fra PC fra imorgen kveld til onsdag, jeg må komme meg vekk for å lese, så jeg skal bli med mine foreldre til Loen hvor jeg skal slappe av, være sammen med foreldre som roer meg ned da jeg føler jeg får et nervesammenbrudd snart og regner i ro og mak..... Håper det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steik, bare en måned til jeg blir oh so old! Er det en dum ting mon tro....er 23 år mye,lite, passelig... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

:vinke:

Ser vi er like gamle:) Og jeg tar også lærerutdanning, men er ferdig om 6 dager!

Lykke til med lesinga.

Her går det fryktelig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk så mye #Spidergirl# håper lykkeønskningene virker, jeg hadde et nervesammenbrudd idag da...ikke helt digg d nei... :(

Men det gjor godt å komme bort i helga, det hjalp på og jeg fikk lest endel...verst var når jeg kom til Volda og snakke med samboer MJ om de som har hatt eksamen idag, og hva oppgaver de fikk, panikk....og det første til nervesammenbrudd, så endel av nedroinga mi no er å sitte her blant annet....

Er varmt ute no ass... snart 12 om natta og det er 25 grader ute...jøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skya... :) vel det er dagen før eksamen og har ennå ikke fått helt panikk, vi får se ikveld. Jeg skal på skolen snart å lese no da så får vi se.... hater matte så dere vet det asså! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen:) off trist å høre at du slit me matten, men du fiksa ta her :klem::tommel: Viss det e no trøst så e det snart sommerferie!! E sitt her å jobba me siste eksamensinnleveringa e å, går trått å treigt. Trur kroppen har innstilt se på ferie allerede. blæh. Vi kjem forresten til volda tidlig på torsdagen, så viss du ikkje ha reist ennå så snakkas vi da! stor klæm frå MA:) ska helse fra JV å :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det 3 timer og 34 minutt til jeg skal ut i ilden, heldigvis lest en god del i helga, men er fremdeles noe jeg ikke forstår så håper jeg ikke får spørsmål om d... grøss og gru, merker kvalmen bre seg over meg no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Kjenner til følelsen.

Og det er fortsatt over 1 døgn til jeg skal inn. Tørr ikke tenke på hvordan jeg er 3 timer før...

Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matte er morro om man forstår det, men andregradslikninger og funskjoner er jeg blåst på, får håpe jeg ikke får noe spm om d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..det sier meg ikke noe i farta....lenge siden jeg har hatt matte (eller gått på skole) men når jeg hadde det syns jeg det var stort sett enkelt og hadde ingen problemer der.....men gi meg et kjipt fag som samfunsfag eller norsk og jeg dåner i vinkel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...samfunnsfag... Det er det jeg skal studere neste år det, et helt år med bare samfunnsfag, gler meg sykt, har alltid vært en av mine to yndlingsfag i skolen, det og KRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæ.....vi skulle nok delt interessene våre på 2 så hadde vi fått to personer som var litt interessert i begge ting...jeg hater både samf og krl....matte og naturfar derimot har jeg alltid vært flink i...og engelsk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Yihaaaaaaaaaaaa! Jeg sto på muntlig matte!! ALDRI MER MATTE!!!

No er det ferie!

Driver å vasker ned hybelen min no så den er koselig å komme hjem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye Skya! No er det dagen derpå og jeg sitter her med et luksusproblem, jeg har hodepine fordi jeg har sovet for lenge. ;)

Hmm...lurer på hva jeg skal gjøre idag jeg.... kanskje lese Eremittkrepsene av Anne B. Ragde...eller spare den til sydenturen om 10 dager.

Gler meg masse til imorgen for da kommer gutten min oppover for å hente meg, han var litt lei seg over at han ikke får være på besøk hos sine svigerforeldre lenger en en hel dag, men vi får ta det igjen på høsten når jeg skal opp igjen hit!

No skal jeg fortsette å sløve foran TVen...johoo..ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...