Gå til innhold

Sympatias verden


Sympatia

Anbefalte innlegg

Helt glemt å si at Majva er ute fra sykehuset! Johoo! Vi er så glad for å ha henne hjemme igjen. :klem: Men dakar, det var vondt å se hvor styr det var å komme seg opp de fire etasjene opp til oss, vi har ikke heis heller. Med gips opp på låret og krykker, som kom hun seg oppover, vi gikk med en stol som hun fikk ta pause på i hver etasje. Skal ta meg en tur borti gangen til henne om ikke lenge. (Hun bor i nabo gangen i blokka vi bor i.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hello vennen:)

no er e endelig tilbake på heltne, med stål i ben og armer hehe okei kanskje berre i ben...bli armer å viss den krykkegåinga opp trappane fortsetter. Må sei at du e litt av en skribent sympatia, e skikkelig imponert. flirte masse av den smile stort på sykehuset :ler:

du har nok rett i det, hadde skikkelig lykke i kroppen da e såg dokkor kom ut av heisen :klem:

men no e e endelig heime igjen :) takk for alle fine besøka! betydde kjempemykje :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos å ha deg i nerheten no majva. :klem: Så du syns jeg er litt av en skribent, eller flink skribent, tror du ej å kan bli journalist, eller frilanse skriver slik som dere? Hehe... kanskje ikke sååå flink da, MEN jeg har vel en snokende journalist i meg. Iallefall en Se og Hør journalist, som mine kjære her i Volda sier jeg passer som. Er så typisk meg det, jeg finner ut det meste. Kanskje du sier hei til meg og sier navnet ditt, og på under en time så vet jeg hvor gammel du er, hvor du er oppvokst, hvor du bor, hvor gammel og hvem er dine familiemedlemmer, og i verste fall litt sladder om deg. Jeg gjør jo ikke det hver gang jeg treffer nye folk da, men de har hendt at jeg har sjekket noen.

Som da det var den lærer stripper saken. På under 20 minutt hadde jeg funnet hele navnet til læreren, familieforholdet hennes, flere bilder fra den strippeserien, OG at hun var lærer på min gamle ungdomskole. Dette er bare eksempel på noe jeg har funnet ut av. Jeg har mine kontakter og jeg har internett, hehe...

Huff, no hører jeg ut som en slarvete kjerring, men jeg er ikke det, er bare nysgjerrig av meg. :forvirret:

Ellers så må jeg bruke kvelden på å pakke, i morgen drar jeg hjem til mine foreldre på Skøye. For fredag reiser vi til trøndelag for å feire komfirmasjonen til fetteren min. Gler meg mye til fredag når vi er på Dombås, for der skal vi hente gutten min som kommer med tog fra Lillestrøm. Det blir så innmari herlig å se han igjen, er vel da ca 3 uker siden sist. :hjerter_rundt:

Det blir så kos å være sammen med familien i helga, mine tre nydelige søskenbarn der oppe rekner jeg som søsken og vi har det kjempefint sammen. Er så bra at gutten min har gått rett inn i familien min også, foreldra mine rekner han som en sønn og bror min som en god kompis. (Da gutten var på besøk sist hos meg så jeg han nesten ikke for han var sammen med bror min hele tiden,men det er jo bare koselig da.)

Jeg har fått høre jeg skriver litt vel mye her inne når jeg har mine dagbokinnlegg, men jeg forstår ikke helt hvordan folk klarer å holde det kort jeg. Kanskje det blir kortere etter hvert?

Så en liten nedtelling... 25 dager til sydentur! :-D MEN 14 dager til matte muntlig eksamen! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Syden syden syden syden syden syden syden :hoppe:

Gleder meg såååååå...synd jeg ikke kan ha på meg den nye kjolen..fnis....

Si ifra om du vil ha en og trenger hjelp til måling eller bestilling da :) De sa som sagt det skulle ta 8 uker - men det tok bare 3.5!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal ta deg på ordet *Emma* :-D

Da var jeg hjemme hos mor og far, eller gamlingane som stakkarene også blir kalt. Og det er ganske koselig å være hjemme igjen, så lenge som det varer siden jeg skal dra videre til trøndelag...og jeg tror det blir en god tur Majva og #Spidergirl# , spes når jeg får se gutten min. :hjerter:

Så hva er nytt, jeg har fått turnusen min for sommerjobben min i sommer, jeg skal ha hele 31 vakter i sommer, 11 kveldsvakter og 20 dagsvakter, juhuu... og bare 2 arbeidshelger. Heldige meg, får masse tid til å kose meg med go gutten i sommer og treffe folk utnom jobb.

Jeg har vært på shopping i dag, kjøpt to diadem, tenk at det er moderne igjen. :)

Min mor kom med det at jeg kasta jo så masse diadem for noen år siden, og no går jeg hen å kjøper nye, hun forsto ikke logikken i det, men kjære mor, moter og hva som er "in" har ingen logikk..... :kgblunk:

Jeg kjøpte et enkelt sort skjørt til komfirmasjonen, og en genser-poncho-jakke som var veldig damete og stilig. Planen er å ha lilla stiletthæler, sort tights til anklene, sort skjørt,lilla topp, fine lilla smykkene fra kjæresten og den nye genser-poncho-jakka på under komfirmasjon... en blanding av moderne-sexy-ungt-damete stil. Mamma mente jeg kunne ha på meg sort diadem også, men vi får se, kjæresten vil at jeg skal glatte ut håret mitt for jeg er visstnok så fin da, så vi får se.

Så har jeg besøkt min bestevenninne her på Skøye og den nydelige fadderjenta mi på snart 14 månder. Hun er så tøff! Hun kravla rundt og showa for oss og glisa med sitt søte mellomrom mellom tennene, skikkelig sjarmklomp er hun! :smilejente:

Nei, no er det seint, hørt rykter om at jeg får besøk av min bestis og fadderpike ganske tidlig imorgen, så må være uthvilt til det. Da er det lalletid her, ikkeno mer snoking på KG.... :sove:

PS: Kjempekoselig kveld igår #Spidergirl#

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener hårbøyle ikke sant?!

Her nede hvos jeg bor er diadem det samme som tiara nemlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårbøyle og diadem er det samme her oppe ja...så det er det jeg mente. Forvirrende med forskjellige navn på ting ja... Tiara er tiara her oppe også, tror vi kaller det tiaradiadem også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være enkelt vet du :ler:

Så deg nemlig først for meg i konfirmasjon med tiara på...litt overkill kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bertulf :)

No ha e å jv komme oss te Søvika, va selskap i går for Thomas. Vi kjem vel tilbake til Volda rundt den 14 juni tenke e. viss du ska verra i Skøye framover, så e det berre å komme på besøk, trur det bli mykje ledige dager for me mens jv e på jobb :forvirret: men men trives jo maks med fæmilin her så:)

ska sole me, å skrive oppgave, e jo meldt finver heile uka :sjarmor:

Va det dem sa i vg isåfall hehe. klæm! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake i Volda. Hatt en kjempesuper helg. Kost meg masse med familie og kjæreste. Tror at aldri før har magen min kilt så masse når jeg har vært sammen med god gutten. Han var på en måte så ekstra inderlig pen å se på i helgen, kan godt hende det var i lyset av at han var så fantastisk med familien min som fikk det til å kile ekstra, for han er jo like pen til vanlig, (verdens peneste og kjekkeste gutt spør du meg :hjerter: ) Man skulle tro at han har vært i familien min hele livet,tonen han har sammen med bror min f.eks har jeg bare sett bror min har med sine aller nermeste.

Kusina mi på 12 år digger han, hun hengte på han masse no i helga slik som hun gjor sist hun traff han. Hun kom med følgende kommentar: "du må gifte deg med han for han er så kuuuul". Og bror min sa at han her må du holde på for no har vi blitt så glad i han alle sammen. Han fikk en god klem av tanta mi da vi skulle dra hvor hun sa at han har vært en god støtte å ha denne helga, hjelpsom og omtenksom.

Har vært en spesiell konfirmasjon siden foreldrene til min fetter er skilt og dette er den første familie tilstelninga siden skilsmissen.

Men det var en koselig konfirmasjon, alikevel det ikke var det samme som den jeg var i for 3 år siden. Vi fikk hedra fetteren min, og talene var tårevåte, for fetteren min ER en ganske super 14 åring, (eller lillebror som jeg å kaller han)

Var ganske vondt å se han som var min favorittonkel en gang der, han var full av liv før og kjempe møtekommende, og jeg var alltid gulljenta hans. Kunne prate med han om alt, imens no fikk jeg ikke øyenkontakt med han engang, og han så rett å slett pjuskete ut. :forvirret: Det er ikke bare ei kvinne han skilte seg fra, men resten av familien hans. Det merket jeg godt no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig at du har hatt en ånn fin helg da :klem:

Nå skal jeg på konsert i Oslo! Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,han er super han bror din! :) Hvilken konsert skal du på da? Ser du ikke er på msn så kan ikke spørre der heller.

Og en liten beskjed til Majva, ej savna deeeeeeeg, du kunne blitt vi kunne hjulpet deg, buhuuu..... Så håper ej at dere kommer før jeg drar hjem den 14 juni da, om ikke må vi snakkes på tlf og møtes når våre veier skilles den 14 da... Pappa kommer å henter meg etter jobben den dagen, jeg skal ha min rustede sykkel hjem til de, siden den ikke vil overleve enda et vått år her i Volda. + at jeg skal ha med mye skittentøy hjem, vil ha rene gardiner, tepper, dyner her til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var LIVE ( www.friendsoflive.com ) på Rockefeller! Knallbra! Sto nesten først.

Trøtt - må sove mere----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...jeg liker LIVE, de er kjempebra, hørte masse på de i mine yngre dager, tyvlånte CDen te bror min, tror jeg har tyvlånt den så bra at jeg har den her, skal me sjå...joda, der fant jeg den i hylla "LIVE-Secret Samadhi". Litt dårlig samvittighet, bør jeg gi den tilbake til han mon tro?

Kan tenke meg konserten var bra ja *Emma* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...