Gå til innhold

Wine me, dine me, 69 me!

Samantha

Anbefalte innlegg

Sånn. Då var eg vel "heime" frå jobb. Snilde Robinie som lånar vekk leiligheta si til meg i helga. :klem: Bestaste snuppa i verden!

Har til og med vore i bursdagselskap til mormor idag. Var koselig det :)

Skal på jobb igjen kl.7 imorgon, så eg burde vel kanskje putle meg til sengs.

Då eg kom inn i leiligheta låg det forresten et "brev" med ymse utstyr for helga og venta på meg. Hooldt på å le meg ihel! :legrine:

"Hei froskejenta mi!

1) Først og fremst: KONDOM (Låg en Durex der)

Bruk kondom!

Eg testa den her

for 3 veke sia,

durex funka! :)

2) E` han baaad i senga bruk --> ORGASMEKREM (Låg ei lita tube)

Trua har hjelpt

så mange! :)

3) Virka det ----> SLIKKEPINNE (Rød hjerte slikkepinne)

enda ikkje,

ta en

slikkepinne

og drit i han!! "

:ler: Morsomaste brevet ever!

Eg trengte det etter en laaaang dag. :ler2:

Nei, natta no folkens!!

Endret av Samantha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: tøft brev :D:D hoho........ bruk det vel i helga da ;)

Hehe... Det vart nok ikkje brukt. Bombe. :sur:

:ler:

ei veke sia oppdatering Sam!! hva skjerra`?????

:klem:

Ikke en dritt, Brad Pitt!! :klem:

:vinke:

Sidan siste oppdatering:

-Systa har reist til Mexico. Det var litt trist. Men vi hadde en kjekke avskjedsfest for ho og storkosa oss.

-Vore til Ålesund og shoppa ilag med venninder frå klassa

-På lørdag var vi på Bad Taste Party her i Volda. Kjekt :)

Idag:

-Sov leeenge, digg!

-Har skrive didaktisk refleksjonsoppgåve i matte. Fikk godkjent den siste, så då er det jo håp denne gongen og! :ler:

No er det fiskegrateng og Home and Away på tapetet. Er svooolta! Skal bli godt med god gammaldags husmannskost!

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er et slit å dyrke grønnsaker i himmelen. Til og med sneglene har vinger!"

ARGH!! :frustrert: Verste reklama i verden.

Anyway!! Igår gikk eg tur ilag med K. og H. frå klassa. Steeeeeik kor vondt eg hadde i kroppen altså! Rompa, låra, leggane og skludrane = totalt ødelagte. Auuuu!! Gikk på fjellet før fest lørdag, for første gong på cirka en mnd. Pluss at eg dansa heile kvelden (inkl. kløneswing) med høghæla støvlettar. Sikkert det som har gjort det. Min egen feil med andre ord. Point is: Etter turen vart det mykje bedre! :klappe:

Idag har eg hatt 5 timar med matte. :Gjesp:

Dagens gladnyhet: Eg hadde fått til mange av matteoppgåvene som eg pusla med i går! Herlig.

Ikveld blir det sikkert TV-kveld med folk frå klassa. Gledar meg til Bonderomantikk og Grey`s! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du til matten? :overrasket: Jeg bøyer meg i støvet, Sam.

Og bytur er verdens beste trim. Mener jeg. Spesielt hvis man er flink til å huske å passe på væskeinntaket så man ikke blir dehydrert. Veldig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du til matten?  :overrasket: Jeg bøyer meg i støvet, Sam.

Og bytur er verdens beste trim. Mener jeg. Spesielt hvis man er flink til å huske å passe på væskeinntaket så man ikke blir dehydrert. Veldig viktig.

Væskeinntaket blir alltid passa godt på ute på byen. Viktig å aldri gå heilt tom :sjarmor:

Sikkert verdens beste trim ja. Men vinninga går kanskje litt opp i spinninga når det alltid følger med en burgermeny den kvelden + koping og junkfood heile søndagen? :ler:

Då blir det taco og TV at my place. Yum yum, eg er svooolta! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kutte ut kebaben, jeg... mekker heller tidenes antifyllesjukemat når jeg kommer hjem: juice (c-vit), vann (væske), kaffe (koffein), tørt brød (absorberer alkohol og fyller magen) og bacon (= fett, som til en viss grad løser opp alkohol). Oppskriften kommer, ikke overraskende, fra min britiske eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYYYYYL! jeg leste dagboka di, og så så jeg at du skulle se bonderomantikk! Og hvem gikk glipp av det? jo, var meg det!! iiisj, hva skjede? :D hohoho..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det funkar, Knurr? Då skal det jammen testast ut! :) Høyrtes ikkje like fristande ut som kebab/burger, men dog....

Du di tøle, serox! Kordan kan du gå glipp av sånne esensielle ting? Skjedde fiiint lite! Kunn oppsummering av love-lifet til dei gamle bøndene. Koselig! :)

Idag har eg vore på jobb 07-15. Fint å reise heim og spe på stipendet litt :) Har blitt vande til å dra kortet anytime etter 2 år med jobb. Eg hadde ALDRI klart å overleve på 6000kr mnd. Kaaanskje om eg hadde gått rett til det etter vdg, men no? Nope, no fucking way! :riste:

Så då er det berre å sende ei mld til sjefen sjølv, så eg får jobba litt! Har jobba der i 5 år no, så eg kan dill og dall på ganske mange forskjellige plassar i bedrifta, så eg får cirka alltid jobbe når eg spør. Fint for meg!

Etter jobb vasa eg litt rundt, så var eg med Robinie og passa grine- og bæsje-ting på 6 veker :ler: Robinie er spennklar for å få unge! Berre en mann som manglar, så skal dokke sjå eg pluttselig må til kyrkje ein søndag fordi eg skal vere fadder

:sjarmor:

Trur det blir tidlig senga på meg idag. Lese litt Cosmopolitian først, så sooove.... Skal på jobb kl.7 imorgon også.

Skjer "mykje" her i helga. Well well, skjer meir enn til vanlig i alle fall :ler: Er Eidamessa, så det er mykje folk og styr rundt om i gatene. Kjekt! Så det blir vel litt trakking, kiking og fest resten av helga. Trur ikkje eg skal ut imorgon. Men kanskje køyre for mamma og pappa viss dei bestemme seg for å fare på Ole Ivars. Så kan eg kike litt på livet andre plassar :)

Alltid kjekt med foreldre på Dansegalla :smoke::legrine:

Nei, natta no!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var det på tide med ei oppdatering igjen syns eg :)

Hadde ei kjempefine helg!

Fredag traska eg rundt ilag med vennar. Kopa ilag med Trill heile kvelden--> laga nachos og såg TV. Så råne vi i mange tima. Artig! :)

Eg var faktisk oppe frå klokka 06 til klokka 03. Ulikt sovedyret meg! :ler:

På lørdag traska eg og litt rundt i streeten. Masse folk, kjempefint vær og berre velstand. På kvelden var det fest. Var på 3 forskjellige vorspiel og hadde det egentlig alt i alt veldig festlig!

Men eg blir så tyla av rødvin at eg hadde litt fylleangst søndag. Ikkje så veldig masse, men hadde en vag følelse av fyllepratar (der eg stod for pratinga) med ymse forskjellige personar. Typisk.

Var uansett veldig kjekt ute! Heilt supert. :)

Idag har eg vore og klatra. Var skikkelig artig! Har investert i både klatresko og medlemskap i klatresiloen her i Volda, så det hadde vore litt synd om eg ikkje hadde syns det var kjekt. Hehe... Veldig bra trening i alle fall. Er heilt skjelven i kroppen no. Gledar meg alt til neste gang! :)

Åååååh, eg helde på å klikka på X-en min. Han ringer til alle døgnets tider! Det har han egentlig gjort i det siste, fordi eg ikkje vil finne på ting ilag med han osv. Eg tar sjelden tlf og svarar sjelden på mld, men han gjer liksom ikkje opp. No på lørdag såg han meg ilag med en annen fyr, så no har han tatt heilt av. Æ blir gaaaal! Vi prata søndags morgen (dvs: eg kjefta). Han ringte nemlig 10 ganga mellom kl.1.30 og klokka 3.00, så ringte han igjen kl.5 og kl.8 om morningen. Og eg VEIT at det var for å sjekke om eg var aleine (noko han har ingenting med å gjere syns eg). Den typen ringing styrer han med kvar gong eg er ute (sjølv om han ikkje er ute sjølv også...). Argh!

Men no har eg blokka han frå msn, ikkje tatt tlf, ikkje svart på mld osv. Han er heilt ifrå seg, men trur han begynner å skjønne ting.

Jaja! Det går vel over får en tru :)

Og just for the record: Eg sov ikkje aleine på lørdag.

Delte dobbeltseng og hadde det veeeldig koselig....

....med Robinie :sjarmor:

Nei, lalletid no!! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååårhh..... Sitte og bestille tur til Mexico no!! Men ordrebekreftelsen kjeme jo aldri, så eg får ikkje betale. :overrasket: Eg blir gaaaalaaaa....

Viss den ikkje har komt klokka 00.30 ringe eg servicekontoret/sende mail. Der står at en skal gjere det om den ikkje er komt iløpet av 1 time. Tenk om noko gikk gale med bestillinga då.... Irriterande. Har bala så lenge med den no.

Uff.... Føle meg litt tyla. Bruke cirka 10 000,- krone som STUDENT på en tur til Mexico rett før eksamen i matte. Smart.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istad kjøpte eg meg forresten sånn ski/vinter-bukse frå Hagløfs til 1300,-

Eg som ikkje går på ski engong!

Men den var 30% avslag på. Og eg har virkelig irritert meg over at eg ikkje har sånn bukse, særlig i praksis. Så då fleska eg likesågodt til og kjøpte ei skikkelig ei!

Er det EN ting eg har nok av så er det pengar veit dokke! :ler:

Eg og ei venninde har uansett tenkt å kjøpe opss slalomski og lære oss å stå på dei (!!) til vinteren. Kan bli interessant....

Og forresten igjen....

Holdt på å leeee meg ihel ista då eg såg Bonderomantikk!

Eg "kjenne" en av friarane.

Og ikkje nok med det:

det bilde han sendte til ho dama er akkurat det samme bilde som eg fikk i sommar! Å herlighet kor eg flirte då eg såg det.... Jøye meg! Har ikkje sett han fyren der på 3 år, så det var meget festlig.

Og han er ein av dei 10 ho tar med seg på intervju, så det blir artig å sjå neste gong! Håpar han kjem vidare. Så eg kan sjekke om han seier dei samme tinga til ho som han gjorde til meg.... *fnis*

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mexicoturen er betalt :hoppe:

Då får eg berre håpe bilettane dukkar opp i posten iløpet av nokre dagar. Også må eg ta å skaffe meg elektronisk pass. Yepp yepp.

Idag har eg virkelig sløva!

Men eg har:

-Opna matteboka og lest 5 linje

-Vaska opp

-Sykla rundt Rotivatnet

-Vore på kviss

:)

I helga skal eg heim (som vanlig) og jobbe (som vanlig). Skal jobbe masse. Må jobbe tilbake Mexicoturen. I alle fall litt av den. :)

Men kva eg skal styre med utenom å jobbe veit ikkje eg. Har jo slutta å drikke :ler:

Så eg må sysselsette meg både etter kl.20 fredag, etter kl.15 lørdag og heile søndag. Ikkje det at det brukar å vere noko problem. Har jo alltids ei matte innlevering eg kan (må) gjere + oppgåver. Gjesp. Det blir vel mandags kvelden tippa eg. Jaja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WÆÆÆH :D du har jo blitt det fantomet i å oppdatere dagboka jo :O tøøft!!

mexico, di tullehøne!!! Neida, jeg ble jo overhodet ikke noe sjalu eller noe sånt da... :ler:

hahaha, gøy med frierene da... nå ble jeg nysgjerrig gitt :D må prøve å tyne han ut i neste episode, hirrhirr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!!! :hoppe:

Endelig nokon som skreiv i dagboka mi!! Serox: :kys_2:

Saaaant eg er blitt flink til å oppdatere? Overgår meg sjølv big time. Men boooring når ingen gidde å skrive her :ler:

Mexico ja! Putte deg i kofferten? :sjarmor:

Du får prøve å sile ut friaren i neste eps ja. Hint: Han er favoritten hennar til no. ;)

Gledar meg i alle fall skikkelig til neste tirsdag! Aaaartig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Misunneliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :sur:

Men jeg drar til Riga neste uke. Og Køben uka etter. Og London noen uker etter det igjen. Jeg burde ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var då voldsomt!!

Kva du skal alle dei plassane?? Eller.... Eg har vel egentlig kontroll på både Riga og Køben. Men London?

Heldig då! Så nei: då trenge du ikkje klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...