Gå til innhold

Wine me, dine me, 69 me!


Samantha

Anbefalte innlegg

Nåja, så veldig heftig er det vel strengt tatt ikkje :kline::ler:

:vinke: Hei hei alle som rotar seg inn her!

Litt om meg, for dei som ikkje kjenner til meg frå før:

*Jente på 23 år frå det vakre Vestlandet.

*Går 1.året på allmennlærar i Volda no og her trivst eg kjempegodt.

*Før eg begynte på allmennlærar har eg jobba, reist ein del og budd i Oslo ei lita stund. Er kjempeglad eg ikkje begynte å studere seriøst med ein gong etter vdg, for eg var virkelig ikkje motivert for det for nokre år sidan.

*For å spe på stipendet beisar eg vinduskarmar. Har jobba der i snart 5 år og trivst veldig godt. :klappe: til alle som klarer seg på 6000kr i mnd. Det hadde eg aldri klart!!

*Har vore singel i snart eit år, og som Robinie seier: I`m singel and I`m ready to mingle!! :sjarmor:

Sånn. Då veit dokke litt om meg! :)

Har hatt ei dagbok her på KG før, men det kokte litt opp i kålen kan ein kanskje seie? Eg startar i alle fall med blanke ark og fargestiftar no. Så får vi krysse fingrane for at oppdateringane kjem på løpande band denne gongen. ;)

Så håpar eg dokke kjære kjære KG-folk finn dagboka mi interessant på ein eller annan måte, så kanskje dokke kikar innom her og legg igjen eit spor i ny og ne. Då blir eg veldig glad!! :)

Edit: Skrivefeil

Endret av Samantha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Så håpar eg dokke kjære kjære KG-folk finn dagboka mi interessant på ein eller annan måte

Overskriften bidrar i hvert fall til at jeg ikke er den siste av arten hankjønn som sniker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Ginen!! :)

Overskriften bidrar i hvert fall til at jeg ikke er den siste av arten hankjønn som sniker innom.

Lettlurte mannfolk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*legger dagboka i 'mine innlegg'-bunka*

Nå har du bare med å være flink å oppdatere da, Sam! :fy_fy:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Samantha! :)

Kjekt at du har fått deg ny dagbok da.. Ka det går med den handskrivne dagboka di da? Mi har ikkje eg oppdatert på åår..

Ser du..No kom eg innpå her igjen.. å so er det gjort! F*** :(

Men kjekt er det.. No ska eg sta innpå å skryte av kor masse eg skal jobbe i sommar! :)

So unnskyld meg Madame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann tilbake til dokke tre damene!! :vinke:

Idag har eg virkelig ikkje gjort noko som helst fornuftig! Har vore litt småsjuk og kun slappa av. Har sett TV og surfa på nettet. Fin dag :)

I morgon tar eg fly til Oslo. Skal vere i Oslo til fredag, så skal eg vere med brodern og co til Horten i bryllup. Eg skal passe minstetantejenta mi :) Gledar meg, det blir sikkert kjempekoselig. Ho er så søt og skjønn at eg held på å smelte kvar gong eg ser ho, så ei helg med ho blir berre kjekt. Virkar ikkje som det blir så mykje "arbeid" heller. Skal vere med på fest fredagen og i kirka lørdagen, så då er foreldra hinna der. Skal vere aleine med ho mens dei er i bryllupsgallamiddag og på fest lørdagen. Går sikkert fint :)

Er ferdig på skulen no. Det følest heilt sprøtt! Strauk på alped 111, så då får eg ikkje gå opp i alped 112 i juni. Trur eg legg heile pedagogikken på is til eg er ferdig med resten. Orkar ikkje begynne å bale med å ta opp igjen midt oppi alt anna trur eg... Var litt kjipt å stryke med ein gong, men no syns eg nesten det er herlig. Tidlig sommar! :ler: Håpar eg får jobbe framover.

Skal bu på ekstrarommet til ein kompis i heile sommar. Det blir sikkert kjekt! Mamma og pappa bur 3 mil frå sentrum og har ikkje ekstra bil, så det hadde vore litt for masse stress å vere heime heile tida. Så det var supert at kompisen fiksa tak over hovudet mitt!! Thænk ju, J!!

Trur eg skal ta å legge meg no... Eller legge meg og sjå Kongen av Queens og Seinfeld that is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e vååååååkeeen!!! (Sitat "Istid" :ler: )

Føle eg har tusen ting eg må fikse før eg skal reise til Oslo. Og då får eg som vanlig ikkje gjort noko som helst ;)

Har flydd ein del i den store vide verda, men har ALDRI flydd i Norge. Er faktisk litt nervøs!! Så derfor tar eg en buss til flyplassen litt tidlig, for å vere 100% sikker på at eg kjem fram før flyet lettar. Hehe... Er jo ferjestreik overalt også, så eg tar ikkje sjansen på å ta siste buss eg kan.

No må eg pakke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååh, det er så koselig å vere tante!! :klem:

Har kosa masse med minstetantejenta no, såååå søt!! No skal vi snart ut og besøke systa med familie. Så då får eg kosa litt med tantegutane der. Eller... Så mykje kos får eg vel kanskje ikkje, men eg skal i alle fall mase meg til en liten suss ;) Trur vi skal grille, herlig!!

Igår shoppa eg litt og såg Da Vinci Koden. Syns den var veldig bra, men har ikkje lest boka, så eg kan ikkje sammenlikne.

Ha en fin dag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har so vanvittig lyst til Oslo eg og no.. Det må du seie til dei! :(

Forbanna øvingshelg.. Jaja.. veit no at eg trenge den øvinga da men.. likavel!

Kose deg masse, å gje masse sussa til tanteungane! :) smask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Grattis med ny dagbok frøken fryd :)

du veit no at du kan sove med meg i sommar og.. NÅR du vil!!

kose deg i oslo... superduper tanta!

så må du ta masse bilder, eg vil sjå nurket :)

love uuuuu!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja eg og har sett Da vinci koden. Den e bra!

Kos deg på østlandet!

Tusen takk! Må kose deg du og :)

Har du lest boka og eller? Eg likte i alle fall filmen kjempegodt. Kjeda meg ikkje eit sekund sjølv om den varte i nesten 3 tima.

Eg har so vanvittig lyst til Oslo eg og no.. Det må du seie til dei! :(

Forbanna øvingshelg.. Jaja.. veit no at eg trenge den øvinga da men.. likavel!

Kose deg masse, å gje masse sussa til tanteungane! :) smask

Sussa er overlevert! M er så søt mot S at eg trur eg krepera. Han sussa og dulla med ho HEILE tida. *sukk*

Var det kjekt i går forresten?

Grattis med ny dagbok frøken fryd :)

du veit no at du kan sove med meg i sommar og.. NÅR du vil!!

kose deg i oslo... superduper tanta!

så må du ta masse bilder, eg vil sjå nurket :)

love uuuuu!! :klem:

Takk snuppa!! Kanskje eg rømme til deg om det blir for mykje J ;) Hehe... Eller viss han får heftige damebesøk!! :ler:

Neida, eg har trua på ditta der. Syns det er heilt supert å ha "eige" rom heile sommaren uten å måtte makke med å FLYTTE på en måte. Super ordning!

Love U 2 :)

Hei igjen folkens!!

Syns dokke eg er flink til å oppdatere for tida eller? Give me some credit dååå!!

Var herlig med grilling. Vi satt inne for det var litt kjølig ute. Men det vart uansett grillmat! Kylling som har ligge i natt i ein heilt utrulig god marinade + potetsalat, salat, pølse, burger og alt anna magen måtte ønske. Så var det god kake til dessert :sikle:

No er det film og godteri på tapetet her. Halvdårlig komedie med Rachel Aniston, "Rumors has it/Ryktet går" trur eg den heiter. Eg var filmsjef, så då vart det lett underholdning idag! Følte ikkje for nokon tung tenkefilm eller noko trist greie. Så har eg kjøpt masse deilig smågodt og chips. Supert!

Håpar alle sammen nyte fridagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dagboktittelen din!  :klappe:

Skal følge med her!

Hehe! Takk for det! Kanskje en smule misvisande tittel, men vi får satse på det blir litt action til suuumaren.

:humpe::ler:

Endret av Samantha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man får ikke mer action enn man skaffer seg på eget initiativ! Si ifra hvis du skal til Oslo igjen, så drar vi ut :)

Svarte i min egen dagbok på presentasjon og slikt, jeg. Kom på at jeg ikke har skrevet noen basic informasjon og meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Ja har lest boka og den er kjempe bra! Eg og satt oppslukt heole filmen. Silas er rimmelig ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det film og godteri på tapetet her. Halvdårlig komedie med Rachel Aniston, "Rumors has it/Ryktet går" trur eg den heiter.

Den så vi også her i går!

Peppes filmdeal kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke mer action enn man skaffer seg på eget initiativ! Si ifra hvis du skal til Oslo igjen, så drar vi ut :)

Svarte i min egen dagbok på presentasjon og slikt, jeg. Kom på at jeg ikke har skrevet noen basic informasjon og meg selv.

Jepp, neste gong eg er i Oslo får vi ta oss en tur ut og sjekke ut utvalget ;)

Bra du kom med litt basic info!

Ja har lest boka og den er kjempe bra! Eg og satt oppslukt heole filmen. Silas er rimmelig ekkel.

Ja, han var skikkelig ekkel.... :hår:

Den så vi også her i går!

Peppes filmdeal kanskje? ;)

Nei, det var nok heilt vanlig leigefilm. Men den var jo ikkje så verst då! Litt småmorsom syns eg :) Kva du syns om den då? Woooops, såg eg hadde skrive "Rachel Aniston"

:klaske:

Ho vil visst alltid vere Rachel for meg!

God morgen Norge!

Ahhh, herlig å sove lenge, uten vekkarklokke eller nokon ting på. :)

Har ikkje så mykje spennande på hjertet no. Skal ned i byen og shoppe litt tenkte eg. Har litt forskjellig eg "må" ha. ;)

Så skal vi reise til Horten i 17-tida. Trur ikkje eg har vore i Horten før... Ikveld blir det fest på campingplassen vi skal bu. Skal visstnok vere eit slags kombi utdrikkningslag for brudgommen og ein bli-kjent-fest. Og eg får vere med! :sjarmor: Kan bruke babycallen sidan det er så nært hytta vår, så vi får vere med alle tre. Blir sikkert artig!

Nei, eg må ta å få ræva i gir og komme meg nedover no.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...