Gå til innhold

Wine me, dine me, 69 me!


Samantha

Anbefalte innlegg

Shit!! Det er akkurat som om Visakortet svir i lomma....

Har shoppa for fleire tusen idag + onsdag, i tillegg til at eg shoppa for 5000kr for 4 veke sidan. + cirka 1000kr for 2 veke sidan...

Og eg er student... Yes sir!

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes veldig smart ut, Sam. Veldig motiverende - ingenting som skrur på puggeenergien som fiiiiine nye ting og veldig tom lommebok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så flink du er til å oppdatere dagboka di! Mye bedre enn meg... hehe... (Men det har kommet seg litt der da...) Hørtes gøy ut med det utdrikningslaget - sikkert masse bedårande mannfolk der som du kan smile fint til! :sexy:

Så DaVinci-koden i går, var gøy! Liker litt konspirasjonsteorier! Har ikke lest boka enda jeg heller, men nå som jeg akkurat er ferdig med eksamen kan det forhåpentligvis bli litt tid til å lese bøker utenom pensum. Høres helt uvant ut! Håper dere her inne får ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonjour madame! :)

Har du hatt det fint i Ooooschloo? Steik kor du bruka penga..haha! Må spare litt til neste mnd når vi skal ut på shopping veit du.. ha ei fin helg vidare!

Au revoir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig smart ut, Sam. Veldig motiverende - ingenting som skrur på puggeenergien som fiiiiine nye ting og veldig tom lommebok!

Hehe, sant nok!! Berre synd eg ikkje skal pugge meir før sommaren ;) Men vi får tru at jobbeenergien kjem på topp og kanskje....? :ler: I alle fall sidan lommeboka er tom....

Hei! Så flink du er til å oppdatere dagboka di! Mye bedre enn meg... hehe... (Men det har kommet seg litt der da...) Hørtes gøy ut med det utdrikningslaget - sikkert masse bedårande mannfolk der som du kan smile fint til! :sexy:

Så DaVinci-koden i går, var gøy! Liker litt konspirasjonsteorier! Har ikke lest boka enda jeg heller, men nå som jeg akkurat er ferdig med eksamen kan det forhåpentligvis bli litt tid til å lese bøker utenom pensum. Høres helt uvant ut! Håper dere her inne får ei fin helg!

Heisann!! :)

Syns du er flink til å oppdatere, eg! Likar dagboka di!

Yes da, nok av bedårande mannfolk, berre synd at dei fleste var veldig lite single ;)

Bonjour madame!  :)

Har du hatt det fint i Ooooschloo? Steik kor du bruka penga..haha! Må spare litt til neste mnd når vi skal ut på shopping veit du.. ha ei fin helg vidare!

Au revoir!

Hooola! :klem:

Har den dama rota seg inn på KG? Utrulig!!

No ska eg jobbe så det står ette, så eg får råd til å shoppe litt ilag med 2 av mine absolutte favoritflickar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge: Jag kjenner en bått, hon heter Annaaaaa, Annaaaaa heter hooooon!! :digge:

Åhhh, har heilt dilla på den sangen der!! Den var på slutten av siste eps av Russejentene, så eg lasta den ned. Glasang!! :)

Har hatt ei kjempekoselig helg! Tantejenta var så snill som dagen er lang!

Det var koselig fredagen med eit par øl og grillmat. Laurdagen var vi i kyrkja. Nydelig bryllup og ei kjempefin brud!!

15.30 for vi to tilbake til hytta. Eg var litt nervøs, sidan eg aldri har passa ho før. I tillegg skulle eg køyre ukjent bil med automatgir på ein plass eg aldri før har vore. Men det gikk utrulig nok knirkefritt!

Ho sov som ho skulle, åt som ho skulle (Vel... Ho ville absolutt ikkje ha grauten eg serverte ho, men det vil ho ikkje om nokon andre byr ho den heller), ho kosa seg når vi gikk lang tur osv. Koselig!

Igår tok eg fly tilbake kl16. Var nesten litt trist å seie ha det til tantejenta, men eg ser ho jo heldigvis til sommaren. Er ikkje sååå lenge til! :)

Igår fikk eg besøk av en kompis. Kompis og kompis, fru Blom ;) X-kjæresten min... Vi åt mat og såg film. Eller.... Det var hakk i filmen, så vi såg 1/3 av en dårlig dramafilm. Var nesten like greit at den var ødelagt, for eg hadde ikkje lyst å sjå resten uansett. Så no har eg en gratis film til gode på videosjappa ;) Får ta det til hausten når eg kjem tilbake igjen.

Ellers så pakka eg MASSE igår... Rart å pakke for heile sommaren, har aldri gjort det før. Så tok min kjære kompis med seg alt styret mitt til Eid. Var egentlig veldig greit, så slapp pappa å komme ens ærend pga det, sidan han uansett skal hente systa mi om ei lita veke. :)

Idag skal eg:

-Klage på eksamenskarakteren min :ler:

-På eksamensforestillinga til *Dorizz* og resten av folka på Drama. Blir sikkert artig!

-På oppsummeringsmøte om praksisen ilag med ei anna på gruppa mi (3.mann er vekke), basisgruppeveiledar og øvingslærar. Uffa meg, det blir ikkje fullt så kjekt! Booooring....

-Ta buss til Eid og pakke meg ut hos J. :)

Tenk at det er sommarferie alt!!! Sprøtt!! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du det va so utrulig?? :ler:

Har hørt so masse bra om ditta her at eg tenkte eg måtte teste det ut :)

I måra må eg stå opp kl 5...guri malla! Blir koselig å komme heim en tur. Og gleda meg masse til å sjå babyen! Den blei tatt med sugekopp, so har en liten kul på haudet..stakkar...

Ken e det egentlig du skal bu ilag med i sommar? Hm.. ej ekje helt oppdatert!

Lykke til med flyttinga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kose deg heima iallefall! :)

Det skal eg! Må kose deg du og. Godt med ferie? :)

Syns du det va so utrulig??  :ler:

Har hørt so masse bra om ditta her at eg tenkte eg måtte teste det ut  :)

I måra må eg stå opp kl 5...guri malla! Blir koselig å komme heim en tur. Og gleda meg masse til å sjå babyen! Den blei tatt med sugekopp, so har en liten kul på haudet..stakkar...

Ken e det egentlig du skal bu ilag med i sommar? Hm.. ej ekje helt oppdatert!

Lykke til med flyttinga!  :klem:

Komt deg vel heim til gamlelandet no? Søøøøt baby?? Tippa han er bra skjønn! :)

No gleda eg meg jammen til vi skal besøke deg!! :hoppe:

Tsjeeeeeriååååo!!! :vinke:

Då er eg tilbake på Eid og vel innkvartert hos J. Idag var han til og med så snill at han rydda ut av klesskapet på rommet eg bur på. Ikkje verst hæ? :) Så no skal eg prøve å få litt system i sysakene før eg legg meg.

Idag har eg:

-Jobba 07-15

-Sett litt TV og sove 30 middag i 30 minutt, herlig!

-Ete middag

-Gått tur og sett litt av en fotballkamp her i bygda

-Råna litt med to bekjente av meg

-Sett Frustrerte Fruer

Sånn. Det var min dag!

Må forresten nevne at eg hadde et lite arbeiduhell idag. Miste en dings ned på handa mi (dingsen heng høgt oppe og eg glapp taket). Fikk ei rift, men det er ikkje så nøye. Poenget er at eg har skikkelig vondt i sjølve handa, i beinet liksom. Har problem med å knipe og bevege tommelen... Også er den litt opphovna. :syte og klage til dei som gidd å høyre på: :ler:

Så kryss fingrane for at det går over iløpet av natta! Null jobbing = null penga. Og handa må funke for at eg skal kunne jobbe!

Nei, no skal eg kike litt på Joey, prøve å få orden i dei ørten tusen klesplagga mine og ta tidlig natta. :)

Sove godt!! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problem med å knipe og bevege tommelen... Også er den litt opphovna. :syte og klage til dei som gidd å høyre på:  :ler:

:blåse på: :klem:

Innom for å legge til mine innlegg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blåse på:  :klem:

Innom for å legge til mine innlegg. ;)

Taaaakk!! Vart faktisk bittelitt bedre no :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Sam? Du er litt kofferttenker, ikke sant?

Æhmm.... :sjenert: Neheeeei!! Kor har du fått det i frå?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhhh, då er det endelig heeelg!! :hoppe:

Har jobba 07-15 idag. Egentlig en veldig fin dag. Greie arbeidsoppgåver, jobba ilag med ei som er veldig kjekke, det var god middag og tida gikk fort :)

Ikveld er det feeeest!! :sjarmor:

Kvifor er det berre eg som ikkje får med meg vesentlige ting som at polet er stengt idag? Typisk. :sur:

Men det gikk fint altså. Fikk kjøpt øl! Og hadde tilbud om både rødvin og kvitvin, så det var ikkje krise. Berre det at det er heilt typisk at sånn informasjon går meg hus forbi :ler:

Sove middag? Skal, skal ikkje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes yes, dette har eg styrt med sidan sist:

Lørdag

Lite, rolig vorspiel. Greit nok det! Drakk øl og rødvin og vart full nok :ler: Men utrulig nok: ingen skandale for min del! Oppførte meg eksemplarisk og gjorde ingenting som kunne angrast på dagen etterpå. Flinke jente! Var utrulig fullt ute, så eg gikk til og med heim tidlig, fordi eg syns det var så travelt. Så var det nachspiel her, men det merka ikkje eg noko til. Sov søtt... Heilt utrulig syns eg!

Søndag

Tilbragte heile dagen ilag med Robinie. Vi sløva, åt, gikk lang tur med hesten hennar, åt litt meir og til slutt såg vi "Drømmen om Narnia" ilag med J og AM. Eg hadde sett den før, men det gjorde iiiingenting :)

Mandag

Opp i vetig tid, rydda litt og sånn. Så gikk eg, Robinie og *Doriz* på fjellet. :overrasket: Kven skulle trudd det? Så vi fikk skrive oss inn på ein topp og fann ut vi skulle ta opp kampen mot alle fjellgeitene i bygda (konkurranse der ein får poeng for toppane ein går på++). Så no blir det ordnings på kondisen skal dokke sjå! Den er på 0, så det kan i alle fall ikkje bli verre ;) Etterpå laga eg og *Doriz* gryterett og sløva litt. Ei anna venninde kom og joina oxo. Eg og ho andre cruisa litt, åt is og sånn seinare. Så var det Ungkaren.... :)

Sååååå råna eg ei stripe ilag med AM (X-en min). Alvorsprat og mas.... Eg er såååå lei! Men det gikk bedre igår enn på lenge. Eg føler i alle fall at eg ikkje får puste av alt maset hans. *sukk* Men men, eg overlever nok!!

Idag

Har dusja, ete frukost og vore på kafè ilag med J og en gjeng. Så handla eg og laga meg suppe (Hmm... Italiensk eller noko sånt? Var god!) og såg Home and Away. No er det berre 55 minutt til eg skal vere på jobb, så eg må ta og smøre niste og sånn.

Åååååh, det er så herlig med fint vær! Blir så glad av det!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hej på dej gnädiges fraulein! :)

Masa din kjære x? Stakkars deg...vi veit vel alle kor travelt det kan vere! Gleda meg til å få ei skikkelig oppdatering!

Ha en super dag på jobb!

Ei veke igjen...juhuu!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøl om eg alltid veit omtrent alt du har gjort på, so er det alltid like kjekt å lese i dagboka di :)

Ka eg skal finne på?? Tenkte jo på den sykkelturen da, men so kom eg på at eg ikkje får til den spelelista på mp3-spelaren.. (som du må hjelpe meg med..)

Men anywaay! Ha ei god natt, so snakkast vi imåra klokka 15 :)

smask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Läkerol: Jessda, kjekt med litt X-mas! Det veit du jo alt om, hehe.... Men det er søren ikkje snakk om å ta nei for et nei altså. Eg blir klin koko i haudet føle eg! :ler:

Om ei veke ligge eg og ikkje får sove fordi eg har reisefeber!! Jippi!! :)

*Doriz*: Hmmm! Det va den mp3-spelaren ja. Du får ta den med på Eid neste gang du skal besøke meg, så får eg sjå på den. Er ikkje sikkert eg får det til, men... Berre nokre timar til du skal på jobb, mwohahaha! Eg skal sove leeeenge :sjarmor:

Herlig å vere ferdig på jobb :)

Har litt vondt i beina mine no. Veit ikkje om det er pga fjellturen igår eller pga 10 timar trakking på murgolv. Kanskje ei blanding?

Var i alle fall ein fin dag på jobb. Looooot`s of eyecandy :hjerter: og ellers berre velstand

:sjarmor:

Nei, trur eg skal putle meg til sengs ganske kjapt... Kanskje eg kjem meg opp i fornuftig tid og får gjort noko vetig imorgon? Det er lov å håpe i alle fall! Er aaaalt for glad i å sove :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesda! Var kanskje ikkje så veeeeldig tidlig oppe. Stod opp cirka 12... Men det var herlig å sove lenge!

Vurderte faktisk å gå på fjellet idag, men då eg stod opp kl.10 var det regn og trist ute + at eg hadde gangsperre i leggane mine. :ler: Så då la Samantha seg under dyna igjen og sov søtt vidare...

No skal eg ete karbonader og sjå Home and Away, før eg skal på jobb kl.15 :)

Hadde egentlig lyst på spaghetti og kjøttdeig, men eg fann ikkje pastasaus på Bunnpris :overrasket: Og igår fann ikkje eg pasta DiNapoli! Drittbutikk. Eller kanskje er eg berre dårlig til å leite? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...