Gå til innhold

Wine me, dine me, 69 me!


Samantha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... Er egentlig ikkje så mykje å fortelle... Han er berre en heilt fantastisk fyr, syns eg. Men eg får aldri has på han. Irriterar meg grenselaust... Han er så ufattelig deilig at det nesten er litt skummelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er så illlllllle! Det burde ikke være lov å være flott og perfekt (for deg) og så la være å hoppe på deg ved første anledning. Pøh. Noen menn bare skjønner ikke hvor bra man passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er så illlllllle! Det burde ikke være lov å være flott og perfekt (for deg) og så la være å hoppe på deg ved første anledning. Pøh. Noen menn bare skjønner ikke hvor bra man passer sammen.

Ja, det er skikkelig frustrerande. :sur:

Har hatt litt smånapp med han, men det blir liksom aldri noko meir. ARGH!!

Men han har vel sine grunnar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsom dagbok dette her. måtte bare inn å snuse litt når jeg så den morsomme tittelen :D

:ler:

Veldig hyggelig med besøk frå deg, Pysekatten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er skikkelig frustrerande.  :sur:

Har hatt litt smånapp med han, men det blir liksom aldri noko meir. ARGH!!

Men han har vel sine grunnar....

Enten er han blind og døv eller så har han blanda begrepene "kostbar" og "overpriset".

Når kommer du til Oslo da Sam? Så vi kan dra på byen sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hehe du altså...... :ler: Eg husker langt bak i hjernen at du har snakka om ein fin fyr, som du har likt lenge men aldri heilt fått grabba tak i. (Han du melda te den gangen?

Stakkars deg då som er skada :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelur!

Kor det går med fingrane..?? Offa meg...hørtes ikkje nåke godt ut! Håpe du kjeme deg fort :klem:

Ken han snasne fyren e då?? Hm....kan virkelig ikkje komme på ken det e...eg trenge ei oppdatering!

Har nettopp våre og ete pasta, los italianos kokkelera..nyyydelig!

Sov godt!

Smaaaask! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er han blind og døv eller så har han blanda begrepene "kostbar" og "overpriset".

Når kommer du til Oslo da Sam? Så vi kan dra på byen sammen?  :)

Eg skal sende deg en pm med litt meir inside information, frøken! :sjarmor:

Eg er så lite anonym her at eg ikkje vil skrive alt mulig rart skjønna du. Blir litt overfladisk av og til!

Vi skulle virkelig tatt oss en tur på byen ilag ja! Har søsken og tanteungar i Oslo, så eg tar turen innimellom. Men dei kjem hit nesten heile sommaren, så... Men til høsten får vi ta oss ei sjekkerunde! :ler: Sikkert litt bedre utvalg enn her i bygda. LITT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du altså...... :ler:  Eg husker langt bak i hjernen at du har  snakka om ein fin fyr, som du har likt lenge men aldri heilt fått grabba tak i. (Han du melda te den gangen?

Stakkars deg då som er skada :klem:

Jepp, thats the one! Bra hukommelse du :) Flinke jente!!

Ja, stakkars meg. Eg lika å få litt sympati :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelur!

Kor det går med fingrane..?? Offa meg...hørtes ikkje nåke godt ut!  Håpe du kjeme deg fort :klem:

Ken han snasne fyren e då?? Hm....kan virkelig ikkje komme på ken det e...eg trenge ei oppdatering!

Har nettopp våre og ete pasta, los italianos kokkelera..nyyydelig!

Sov godt!

Smaaaask!  :)

Heihei!! :)

Går greit med fingrane. Dunkar og verker veldig, men er begynt å bli vant til det. Eg er berre så utrulig glad for at eg fikk beholde dei... *phuuu* Kunne gått så mykje verre, så det var flaks i uflaksen. I morgon skal eg bort og skrive skademelding og levere sjukmelding og sånt. Så kryss fingrane for at eg får fullt betalt sjøl om eg berre har hjelpearbeider-kontrakt.

Du veit ken han snasne fyren er viss du berre tenke deg litt om ;)

Mmmm, pasta! Pizza frå Inter Milano her. To ganga idag! Hehe....

Går det bra med oppgåva di forresten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#
Jepp, thats the one! Bra hukommelse du  :)  Flinke jente!!

Ja, stakkars meg. Eg lika å få litt sympati  :ler:

Visste eg det ikkje....hehe :ler: Jo prøver så godt eg kan veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!! :)

Går greit med fingrane. Dunkar og verker veldig, men er begynt å bli vant til det. Eg er berre så utrulig glad for at eg fikk beholde dei... *phuuu* Kunne gått så mykje verre, så det var flaks i uflaksen. I morgon skal eg bort og skrive skademelding og levere sjukmelding og sånt. Så kryss fingrane for at eg får fullt betalt sjøl om eg berre har hjelpearbeider-kontrakt.

Du veit ken han snasne fyren er viss du berre tenke deg litt om  ;)

Mmmm, pasta! Pizza frå Inter Milano her. To ganga idag! Hehe....

Går det bra med oppgåva di forresten?

:klem:

Så du mista dei nesten??? Gud so skummelt!! :overrasket: Då hadde du virkelig flaks! Tenk kor rart å greie seg uten dei... Blir du lenge sjukmeldt trur du? Skal krysse alt eg har for at du får sjukepenga...hadde våre veldig surt hvis ikkje!

E den snasne karen en kollega..?

Oppg går så som så...har virkelig null motivasjon, men går sakte framover. Ikkje lenge til eg reise på ferie no, so begynde å få litt panikk...issa då..det ordna seg!

Ha en suuuper dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordnar seg alltid for søte jente veit du! Har du skrive mykje no då?

Bestemt deg for om du skal heim ein tur forresten?

G`day godtfolk!!

Idag har eg KJEDA meg. Gidde ikkje fortelle om dagen en gong, fordi då blir eg kanskje litt sur.

Meeeeen:

-eg HAR skrive skademelding og det greiene der

-eg HAR fått igjen iPoden frå min reddande engel som køyrte meg på legevakta på laurdag

-eg HAR søkt på sydenturar ilag med ei venninde

Så alt har ikkje vore kjipt altså! :)

No surfar eg og roomien på nettet. Eg helde på å steike meg ciabatta. Skal ha kvitost på, også lage meg en kopp rett-i-koppen.

Dessuten brukar eg 100 år på å skrive pga handa mi, så det er egentlig ganske kjipt å surfe og.

Sutrete eg? Å neheeeeei! Aldri.

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just cuz I can`t go on, just cuz I die when you are gone. Just cuz I think of you in bed... Don`t let it go to your head!!

If I looked in your eyes one two too may times? Memorised everything you said? Don`t let it go to your head!

So what I want to kiss from your toes up to your lips?

:digge:

Jauda jauda.... :)

Kva har skjedd sidan sist?

På tirsdag gikk eg ein veldig lang fjelltur heilt aleine. Skikkelig bra tur! Var innom to toppar og såg den mest fantastiske utsikta nokon sinne trur eg. Herlig! Om kvelden var vi 5 jenter som sosialiserte oss litt hos Trill. Koselig :)

Var på pubquiz onsdag. Laget vårt "Øl vin øl. Owæh!" gjorde det sånn passe bra. Meget intert lagnavn by the way. Og Samantha vart veldig full og tyla. Jøye meg.... Dessuten vart eg skikkelig dårlig og spydde og greier. Trur det siste eg sa til roomien min før eg la meg var: "Fy flate kor dårlig eg e... Ekje sjans i havet om at eg ska til Ålesund imåra! Go natt."

Men 8.45 satt eg likevel i bilen til Robinie på vei til byen. heilt utrulig imponert av meg sjøl. Vi hadde en skikkelig festlig dag! Nesten en kjæreste-dag kan du seie. :hjerte:

Og eg fikk jammen shoppa! Steik altså. Heilt sjuk kor masse eg shoppa. Alt utenom det eg faktisk burde kjøpt: kjole til bryllupet. Jaja! Herlig med masse nytt :)

Dessuten har eg bestilt og betalt sydentur! Vi er ein god gjeg som skal til Sunny Beach i Bulgaria 13.juli. Gledar meg! Trur det blir superartig!

:briller2:

Igår var eg og systa på fest. Litt av eit vorspiel! Eg og ho satt på rommet mitt med kvar vår bærbare PC på fanget, drakk vin og snusa. Heilt suverent! Roomien hadde vorspiel også. Men det var av den meir travle sorten pluss at dei røyke inne, så vi valgte å ha "jentevorspiel". Hehe... Var kjekt ute! Lite folk egentlig, men veldig kjekt. Var til og med på nachspiel! Verdens beste nattmat og greier. Trur eg la meg i 6-tida. Skal i bryllup idag, så eg burde egentlig sove litt til.... Føler formen er fin, men eg kjenner godt at eg var ute igår. Fri bar og søte drinkar fristar ikkje så veldig kan du seie. :ler: Men det kjem seg nok!!

Eg er forresten driiiiitlei av å ha to fingra som er teipa ihop og er vonde. Blææ!

Ja, nok om meg og mitt! Kordan har dokke det då? Alt bra håpar eg? :)

God helg! :klem:

Woooops! Trur forresten eg har rota vekk systa... La eg ho igjen på nachspiel eller?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff.... "Brokeback Mountain" har forandra synet mitt på Heath Ledger for evig og alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Uff.... "Brokeback Mountain" har forandra synet mitt på Heath Ledger for evig og alltid.

men sant den va steike bra???

kor du va på nachspiel på fredag da?? har gått meg hus forbi:)

du e jammen flink til å oppdatere.. eg e heller dårlig. Det trådlause nettet heime funka så sjelden, og eg gidde aldri sitte her nede på datarommet..

får ta det igjen når eg flytta ned i strøket ;)

blei no så dårlig vær no, boring, va gira på fjelltur idag..

skal skrive meir seinare.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk vær!! :hoppe:

No skal snart eg og Robinie bade og gå på fjellet. Digg!!

Har sete ute og drukke cola og ete frukost ilag med roomien no. Heilt supert. Eg elska å vere sjukmeldt! :ler:

Igår: Fest

Imorgon: Pubquiz og fest?

Fredag: Bursdag og fest?

Lørdag: Fest

Kan bli hardt.... :overrasket:

Om 8 dagar: Sunny Beach, Bulgaria!! Jippi :)

Det eg alltid har plana om å gjere, men aldri får gjort: Rydde rommet. Det er BOMBA!!

Antall goodlooking mannjebein i gata her i dag: 3

Over og ut frå Samantha som nyte sola i et superkort, kvitt skjørt! :sjarmor: :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...