Gå til innhold

Wine me, dine me, 69 me!

Samantha

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeeeez, lenge sidan siste oppdatering!! Blir heilt gåen av å tenke på kor mykje eg ikkje har skrive her. Og som eg ikkje gidde å skrive heller. :overrasket:;)

:briller2::briller2::briller2::briller::briller::briller:

Bulgaria var heilt suverent! FOOOR ein galen gjeng altså. Jøye meg! Har aldri vore med på noko liknande. Utrulig artig! Kosa meg HEILE tida. Og veka gikk sjølvsagt alt for fort. :ler:

Kom heim igjen cirka like kvit som då eg reiste, men med ein drøss sprøe minne istaden. Var virkelig ein super tur.

:briller2::briller2::briller2::briller::briller::briller:

Etter at eg kom heim har eg vore tante og fjellgeit.

Gikk ein 5 timers tur idag, så eg kjem til å sove supergodt når eg legg meg. Gjer alltid det etter en lang fjelltur. Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er eg støl. Skikkelig støl. :overrasket:

Drog med meg svogeren på lang tur igår. Vi gikk vel i 7-7,5 time, uten noko særlig pause. Turen vart litt lenger enn vi hadde trudd kan du seie. Men vi kom oss innom nokre flotte toppar og Glimmerdalen som var målet.

Eg var allereide litt småseig i beina ette turen dagen før, så eg skal love dokke at eg kjente det godt når eg kom heim. Har aldri før vore så deilig å dusje!

Rommet mitt heime er i kjellaren. Då eg skulle legge meg såg eg så mørkt på å gå ned trappa at eg vurderte å sove på sofaen i stova :ler:

Men eg manna meg opp og strompla meg ned til slutt altså.

Idag har eg sove lenge, sagt hade til søstra, svogeren og to av tanteungane. Seinare idag reiser andre søstra med to tanteungar. Og i morgon reiser brodern, svigerinna og dei to siste tanteungane. Kjem til å bli stille som på ei kyrkjegard her.

Ikveld er det pubquiz. To drink or not to drink, thats the question.

Etter 7 dagar med fest i strekk i Bulgaria + en kjedelig fest på lørdag, så føler eg egentlig ikkje for det. Men samtidig så brukar eg alltid å ha det kjekt når eg drikk på quiz. Hmm....

Må tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det vart til at eg drakk i går.

Resultat: 5 plass sammenlagt på quiz og undertegna er utestengt frå puben i 3 mnd.

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#
Joda, det vart til at eg drakk i går.

Resultat: 5 plass sammenlagt på quiz og undertegna er utestengt frå puben i 3 mnd.

:legrine:

Utestengt?????

Må spørre deg på msn . Håper vaskinga gjekk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, beklagar at eg er treig med oppdateringane igjen! Tilbake i gamle spor? Hmm....! Og sorry at eg ikkje svarte på msn, Spider. Har vore lite nett på meg i det siste.

Kjekt og sjå deg igjen seroxata! Det var jammen lenge sidan sist, frøken.

Grunnen til utestenginga:

Eg tømte øl på ein idiot som fortente det virkelig. Han har slengt drit til meg om både meg og søstra mi i mange veker. Om både puppar og tryne. Skikkelig tufs. Utrulig at den fyren liksom er voksen.

Så etter etpar flasker vin hadde eg fått nok og tok og bløyta han litt. Berre synd eg gjorde det rett foran bardisken og eigaren av puben.

Way to go Samantha! Smart. Hehe! :ler:

Men det var absolutt verdt 3 mnd utestenging og 39kr. Angrar ikkje eit sekund!

I helga har det vore Malakoff Rockfestival her. Har vore skikkelig artig! Storkosa meg både fredag og laurdag. Mykje bra musikk og kjempestemning! Var vakt til klokka 20 igår, og det var faktisk veldig kjekt. Men skal love dokke at eg var bra øltyste då eg var ferdig, så då var det rett på ølområdet og få seg ei kald 0,5 Tuborg. Yum yum! :)

Ellers kan eg informere om at eg akkurat er komt heim frå en date.... ;)

Natta folkens! Sove no *ZZzzzZZzzZzz*

Edit: Trenge jo ikkje skrive mitt eige navn, sjøl om eg ikkje er så veldig anonym her på KG :ler:

Endret av Samantha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Uff, beklagar at eg er treig med oppdateringane igjen!

Ja men no veit eg alt eg trenge og vite :ler:

Bra at Malakoff var kjekt!

Bra det med daten og. Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og :klem: til dokke som har vore innom sidan sist!!

Då var det back to reality! Kvardagen og studiane er i gang, og eg må nok berre innsjå at sommaren er over. 10 mnd, så er vi der igjen! :briller2:

Eg har virkelig hatt en heilt super sommar, men den gikk som alltid alt for fort. Har ikkje fått gjort alt eg hadde på sommarlista mi heller....

Manglar:

-Tur til Refviksanden

-Sommarflørt (Vel... Der har vel vore sorten, men ikkje det heilt store liksom)

-Båttur

Utenom det har eg fått kryssa av alt på lista mi! :)

Var egentlig kjekt å begynne på skule igjen og. Kjekt å sjå alle sammen etter 2,5 mnd. Har tatt oss etpar festar og har hatt nokre rolige, sosiale kveldar. Koselig!

Kom akkurat igjen frå TV-kveld med fire av jentene i klassa. Vi har sett TV, ete grandis og slarva. :)

No er det:

-4 dagar til A-ha konsert!! :hoppe:

-1 veke og 5 dagar til eg ser systa for siste gong før ho reise til Mexico :tristbla:

-På tide at eg får et bankkort som fungerar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!  :vinke:

Sida du hadde vore innom dagboka mi, så måtte eg jo innom di og skumlese den :)

Helleu!! :vinke:

Alltid hyggelig med besøk og ei helsing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E inne på heimesida di og rota eg no... :P og eg lure veldig på om ikkje eg har sett deg på IRC før i tida en gong.... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
E inne på heimesida di og rota eg no... :P og eg lure veldig på om ikkje eg har sett deg på IRC før i tida en gong....  :sjenert:  :ler:

Eller... No veit eg ikkje kva du egentleg heite då... Kanskje eg rota fælt no... :sjenert::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!! Det er nok fullt mulig ja :rodme::ler:

Jorunn her.

Eller.... Kanskje BananBabe? SnakeLady? Hahahaha!!!

Eg dør no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...