Gå til innhold

Wine me, dine me, 69 me!

Samantha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tilbake til dokke to tøttene!! :vinke:

Enda en dag på jobb er over! :)

Og også idag hadde eg en fin dag. Tida har gått fort og 10 timar føltes som ingenting! Me like!!

Klokka 2 skal J. sjå "Gothika" og eg lurer veldig på om eg skal sjå den eg og... Hmmm!! Eller skal eg legge meg? Evig dilemma det der. Trur eg kjem til å sjå den... Krype inni joggebuksa, finne fram litt chips og holde meg våken nokre timar til :)

Skal klippe meg kl.11 imorgon, så eg må opp cirka 10. Men 6 tima søvn burde vel holde??

Uansett: Natti natta folk og fe!!

PS. Nokre mannjebein er berre too damn nice altså! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart ikkje til at eg såg film igår... Satt og surfa her på KG ei stund, så la eg meg i 3-tida :)

Idag har ei frisør-venninde klipt meg! Har fjerna godt over halve manken, så det følest veldig rart. Eg går og viftar på håret heile tida. Er så lett og deilig! Men trur det kjeme til å ta laaang tid før eg blir vant til sveisen. Er liksom ikkje heilt "meg". Sikkert berre uvant!!

Imorgon skal *Doriz* farge det, viss ho gidde då :)

Nei, eg må gjere meg klar til ei ny økt med beising av vindu! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, så kjedelig!! Ingen som skrive i boka mi joooo!!! :sur:

Då gidde ikkje eg å skrive heller. Tenk.

:grine:

:babysmokk: (<----- eg barnslig? Neheeeei! Det er dokke som er barnslige tenk!! Så det så.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

du må skrive i mi for at eg skal skrive i di :ler:

men seriøst.. vi må kanskje ta ut masse cash idag.. om det blir streik..

what to do, what to do...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snuppa mi! Du er søt! Om et døgn er vi i Bournemouth :)

Helleuuuuu! :vinke:

Tok ikkje akkurat av med helsingar her i boka mi til tross for mine meget skumle truslar :ler:

Oppdatering:

Har hatt eit par fæle dagar. Gidder ikkje å legge ut om heile greia, for eg blir berre deppa! Men det går mykje bedre no. Skal i alle fall bli godt med en tur, så eg får få ting og tang litt på avstand. :)

Skal sjå andre episoden av Frustrerte Fruer no, så skal eg pakke. Stor koffert eller liten bag? Trur det blir koffert, så har eg goood plass til shopping.

Hatar å pakke.... Stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, ei veke sidan forrige gang eg skreiv her. Begynner nesten å likne den gamle dagboka mi det her :sjokkert::ler:

Men eg har tross alt vore på tur då...

For å ta deppinga frå forrige innlegg først: Det går myyyykje bedre! Føler at eg nesten er på topp igjen no! Og godt er det. Eg hatar virkelig å vere trist og lei... Livet er sååå mykje bedre når en er i godt humør! Logisk nok ;)

Konklusjon etter dette styret her: Mannfolk er noko drit som eg klarer meg fint uten. Viss det er sånn dei skal vere, så kan det søren meg berre vere med heile greia. :ler:

Vi hadde det supert i Bournemouth! Rett og slett kjempeartig! Vi fikk shoppa, festa, klina, slarva og sola oss. Kva meir treng en då? :sjarmor::briller2::perebrus:

Syns Bournemouth er en kjempefin by, rett og slett. Akkurat passe stor og koselig! Stranda var kjempefin, det hadde eg ikkje forventa. Veit ikkje heilt kvifor, men eg trudde ikkje England hadde fine strender :ler: Likte meg i alle fall veldig godt. Og det va kjempekoselig å sjå Läkerol og kjæresten igjen!! Og Robinie er sjølvsagt ein super reisepartner :)

Etpar gode historia/sitat:

Eg prata med nokre engelskmenn som lurte på kva eg syns om England så langt. Eg legg i vei på min gebrokne fylleengelsk at jooooda, eg likte meg kjempegodt. Og det var akkurat som eg hadde forestilt meg etter å ha sett "With the heart on the right place". Haha.... Dei skjønte fint lite av kva eg babla om! Korleis kunne eg vite at "Med hjartet på rette staden" ikkje var direkte oversatt? :legrine:

Vi sitt 5 stk og bablar om nasjonalsangar og dill og dall, ein frå Venezuela syng tilogmed nasjonalsangen deira.

Meg: Whats the english nationalsong?

E+M: God save the Queen

Meg: åååja, stemme de ja....

Robinie begynner å synge: Gooooood saveeee the Ameeeericaaan queeeen! :digge:

:ler: Er ein grunn til at ho fikk "IQ-trollet" som russenavn ;)

Nei, uff... Eg må runde av. Lovte systa at eg skulle vere kjapp, vi skal sjå video, og eg skal bade først. Ååh, skal bli deilig! 1 mnd sidan sist!

PS. Eg la meg klokka 18 igår! (Reiste i 16 timar søndag, så eg var TRØTT!) Skulle berre vere en middagslur, men...

PS2: No er eg heime hos mamma og pappa. Har ete 11 kjøttkake og vore på sætra. Og IKKJE sove middag etter jobb. Bra dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart forresten til at eg pakka i den store kofferten. Og godt var det! Den var langt frå full då vi reiste, men stappfull på veg heim ;)

(Robinie var VELDIG glad for at eg hadde ekstra plass i kofferten :legrine: )

Då vi reiste søndags morgen var eg såpass i ørska at eg la igjen skinnjakka mi, men tok med ei vanlig (altså: ikkje skinn) jakke som er kjæresten til Läkerol si :rodme: Snakk om å vere svimeslått!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

hehe, la du igjen skinnjakka?? :ler:

du e meg ei go ei ;) mens eg derimot: berre smart!! hehe

Eg skal legge meg tidlig idag.. være sovna før kvelden e planen. har enda ikkje fått sove ut! snakkes snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Så spent på kem du har klint me :hoppe: fin engelskmann?

Kjekt å høyre at du har det bra, det er kjipt at du slit me mannestyr i blandt :klem:

Bra at du har kost deg då!

Opplysning: Hjartet på rette staden = Heartbeat :ler:

Goodbye and Gooood Save the american queen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dokke to frøknane!! :vinke:

Er det Heartbeat det heiter ja? Hehe! Det skal eg huske til neste Englandstur :ler:

Klina med to stk. Han eine var preeeetty nice syns eg! Du kan få sjå bilde på msn en dag om du vil :) Eg syns i alle fall han var kjempesøt!

Kjekt å kline litt :ler:

Idag har eg hatt en fin dag på jobb. Tida gikk fort og eg har stort sett kosa meg. Har klødd litt i auga, men det er det einaste eg har å klage på ;)

Etter jobb såg eg og *Doriz* Home and Away og åt speilegg. Sååå gikk eg på fjelltur heilt mutters aleine. Syns egentlig det var veldig herlig! iPoden på full guffe og lot tankane vandre. Slettes ikkje verst! Ganske deilig å traske avgårde mens det regna lett, tenke på alt mulig rart og synge litt for seg sjølv :)

På vegen ned igjen stakk eg innom X-en. Han ville eg skulle ta meg en tur.... Så vi prata litt. Var der berre 1/2 time. Prat, prat, prat.... Eg er lei av å prate no! Lei av mannfolk. Prøvar å seie til han at det aldri nokon sinne kjem til å bli oss igjen, men eg trur ikkje det går heilt inn. Er ikkje sikker.... Som man reder ligger man, seie no berre eg. Tufs. :roll:

Aber aber.... Låtts åff fish in the sea! :sjarmor:

No ser roomien min på 24 og eg klimra i veg her. Lure på om eg skal legge meg tidlig, lese langlesinga i DetNye og berre slappe av. Trur eg gjer det! Kanskje...

I morgon skal eg: Jobbe 07-15, kanskje på kafè med ein gammal flamme eg ikkje har sett på ei evighet, kanskje gå ein liten fjelltur og ellers berre nyte at det er fredag og at eg skal sove "lenge" lørdag (dvs: ikkje stå opp kl.6).

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaujau, ting gikk ikkje heilt etter planane dinne helga :ler:

1. Eg sa eg kunne jobbe lørdag likevel, så det vart tidlig opp.

2. Eg skulle slappe av fredag. Tok meg en sykkeltur, og havna ved bålet til ein kompis. Han sjenka meg med øl, konjakk og whisky = Samantha sørpefull. Huska ingenting etter kl.23. Berre veit eg har sykla i den tilstanden mens eg i tillegg prata i telefonen. Jada, trygg i trafikken. :overrasket:

Har sendt en drøss med sjuke fyllemeldinga, ikkje vore på nokon av uteplassane her og i tillegg våkna eg med 7 forskjellige sortar blomster under puta. :legrine: Holdt på å le meg ihel når eg såg det.

Hadde avtalt med Robinie at det var hennar ansvar å få meg på jobb, og det klarte ho med glans. :)

3. Skada meg på jobb. Har flerra opp to fingertuppar på høgrehanda. Så eg tilbrakte heile lørdagen på sjukehuset. Og no er eg sjukmeldt.

Yes sir! Flotte greier.

Var ute igår også, men det var faktisk planen. :ler:

Døyva smertene med vin, og det funka veldig bra! Hadde ikkje vondt i det heile tatt frå kl.21 til idag tidlig. :)

*Doriz* laga middag til meg, sminka meg, styla meg på håret (fikk MANGE kompliment!) og var kjempesnill heile tida. Føler meg heilt funksjonshemma når eg ikkje kan bruke handa... Får ikkje igjen buksene engong...

Uansett, så var det veldig artig ute. Vi var på vorspiel hos Leifen ( :ler: meget internt) og var ute der vi alltid er ute... Mykje folk og kjempekjekt! Eg var litt betutta på slutten, fordi eg ikkje kunne gå på dansegolvet uten at folk deisa borti handa mi + at eg var lei av å holde handa høgt oppe (vondt når den er nede...), MEEEEEEN då fikk eg siste dansen med mr.Drop Dead Gorgeous, så då vart Samantha glad igjen. :ler: Skal ikkje meir til!

No har eg og *Doriz* lege her i senga og tøysa i mange tima. Syns den setninga høyrtes både corny og grisete samtidig, haha. Så eg lar den stå! TØYSE er et bra ord!! :legrine:

Vi har lagt igjen helsing på telefonsvararen til Radioresepsjonen, høyrt en mobillsvar på tlf hennar 6-7 ganga, ete chips osv. Rett og slett TØYSA ;)

Roomien min og en kompis av han ligg og søv på sofaen i stova. I dress. Han andre SITTE forresten og søve. Og med den samme forferdelige sanegn på repeat. Morsomaste eg har sett!! Har sikra meg både bilde og videosnutt. :danse: Dei ser så komiske ut at eg begynner å le no når eg berre tenker på det!!!

Jepp jepp... Til tross for at eg er meget hardt skada (eg utnyttar det til det fulle mht sympati frå alle rundt meg), så er livet veldig bra!

*Doriz* har sovna igjen og eg aktar å joine ho på den. Skal sove til Inter Milano opnar kl.13 :ler:

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. Eg skulle slappe av fredag. Tok meg en sykkeltur, og havna ved bålet til ein kompis. Han sjenka meg med øl, konjakk og whisky = Samantha sørpefull. Huska ingenting etter kl.23. Berre veit eg har sykla i den tilstanden mens eg i tillegg prata i telefonen. Jada, trygg i trafikken.  :overrasket:

Har sendt en drøss med sjuke fyllemeldinga, ikkje vore på nokon av uteplassane her og i tillegg våkna eg med 7 forskjellige sortar blomster under puta.  :legrine: Holdt på å le meg ihel når eg såg det.

Du er kuuuuuuuuuuuuuuuul! Husker du hvem du drømte om da? Hmmm? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kuuuuuuuuuuuuuuuul! Husker du hvem du drømte om da? Hmmm?  :ler:

:ler: Nei, huskar ikkje kva eg drømte. Var fortsatt full og heilt i svime når eg stod opp kl.6.30, så eg anar ikkje. Men satsar på eg drømte om mr.Drop Dead Gorgeous, så kan eg giiiiifte meg med han!!

:kline::hjerte::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så. Er Mr Drop Dead Gorgeous virkelig, eller en fantasi?  :tunge1:

Han er virkelig. FOR virkelig nesten. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...