Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #341 Del Skrevet 20. mai 2006 Jostein skulle faen meg vært julenisse med den latteren.... ← Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #342 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er ikke gammel nok enda, skjønner jeg. Den eneste melodien jeg synes var OK kom til og med bak Norge! Tror jeg, ble ikke Norge nummer 40 eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. mai 2006 #343 Del Skrevet 20. mai 2006 Da takker jeg for meg!! Nå skal jeg og min uintelligente sambo gå og legge oss Takk for en underholdene kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. mai 2006 #344 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja Grand Prix er ikke det det en gang var. Og han der Jostein som kommenterer er blitt for gammel til dette. ← Nei Jostein er ikke for gammel, men han er bare utrolig teit. Hadde ikke orket å se MGP hvis jeg bare hadde hatt NRK. Så på BBC med Terry Wogan og han er bare helt utrolig morsom. Og enda eldre i MGP enn Jostein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. mai 2006 #345 Del Skrevet 20. mai 2006 Tror dere Wig Wam banet vei for de finske kraypylene??? ← Jeg velger alltid å tro at nordmenn har en finger med i spillet... Men all ære til Finland! De må jo ha en vanvittig god fantasi for å komme på noe sånt melodiøst gnål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #346 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei Jostein er ikke for gammel, men han er bare utrolig teit. Hadde ikke orket å se MGP hvis jeg bare hadde hatt NRK. Så på BBC med Terry Wogan og han er bare helt utrolig morsom. Og enda eldre i MGP enn Jostein. ← Deg om det, men alder har ikke bare med antall år å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #347 Del Skrevet 20. mai 2006 ler! jostein var bedre enn noen sinne i dag. latter hans tok kknekken på meg! kongekul låt fra finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2006 #348 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei Jostein er ikke for gammel, men han er bare utrolig teit. Hadde ikke orket å se MGP hvis jeg bare hadde hatt NRK. Så på BBC med Terry Wogan og han er bare helt utrolig morsom. Og enda eldre i MGP enn Jostein. ← Pleier å skru av lyden, jeg. Har nemlig bare NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. mai 2006 #349 Del Skrevet 20. mai 2006 Pleier å skru av lyden, jeg. Har nemlig bare NRK. ← Dumt, for da hører du jo ikke sangene :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2006 #350 Del Skrevet 20. mai 2006 Dumt, for da hører du jo ikke sangene :klø: ← Å, ja! Søren at jeg ikke tenkte på det! Synes det var litt rart at jeg holdt med Armenia, skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. mai 2006 #351 Del Skrevet 20. mai 2006 Å, ja! Søren at jeg ikke tenkte på det! Synes det var litt rart at jeg holdt med Armenia, skjønner du! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2006 #352 Del Skrevet 20. mai 2006 ← Takk for følget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. mai 2006 #353 Del Skrevet 20. mai 2006 Å, ja! Søren at jeg ikke tenkte på det! Synes det var litt rart at jeg holdt med Armenia, skjønner du! ← Det forklarer mye! Ble en delt 14. plass med Tyskland på Norge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. mai 2006 #354 Del Skrevet 20. mai 2006 Takk for følget! ← I like måte, Pet Og utrolig koselig å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #355 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja var artig tråd dette. Men jeg velger å ikke lese den om igjen. Sånne tråder er moro som chat, men ikke å lese senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. mai 2006 #356 Del Skrevet 20. mai 2006 Det var jo tragisk. Det var den dårligste sangen. En av de ihvertfall. Den svenske var den fineste syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2006 #357 Del Skrevet 20. mai 2006 I like måte, Pet Og utrolig koselig å se deg igjen ← Takk! Vi får arrangere KG-tur til Helsinki til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. mai 2006 #358 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja var artig tråd dette. Men jeg velger å ikke lese den om igjen. Sånne tråder er moro som chat, men ikke å lese senere... ← Morro så lenge det varte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. mai 2006 #359 Del Skrevet 20. mai 2006 Takk! Vi får arrangere KG-tur til Helsinki til neste år! ← Ja, men først må vi sørge for at rett norsk sang vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mai 2006 #360 Del Skrevet 20. mai 2006 Det var jo tragisk. Det var den dårligste sangen. En av de ihvertfall. Den svenske var den fineste syntes jeg. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå