Gå til innhold

Eurovision Song contest


Gjest |H|

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes nemlig den svenske var helt forferdelig, og den finske var jo bra! Bare se bort fra kostymene! :ler:

Gratulerer Finland! Endelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, nesten alle de andre sangene var østeuropeiske folkesanger jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innse at jeg er blitt gammel. Syns det var rævva at Finland vant. :(

Jeg er sikker på at jeg er eldre enn deg, så! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Må innse at jeg er blitt gammel. Syns det var rævva at Finland vant. :(

Jeg er visst blitt gammel, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise-Lotte

Jeg synes Finland vant en velfortjent seier.

Sitter alene i kveld og for første gang på flere år så jeg Grand Prix og fant det faktisk ganske underholdende. Det var ikke så langdrygt som det var før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det finnes da grenser.

Det er jeg enig i. Hele finalen var jo ganske latterlig.

Ikke merket jeg at Norge sang på Norsk heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett, jeg.... Kan man se noen av opptrednene på nettet?

*litt nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett, jeg.... Kan man se noen av opptrednene på nettet?

*litt nysgjerrig*

D'Abruzzo .. NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvordan er det mulig at folk synes Finlands sang var best?? For det første var det en dårlig låt, for det andre var de skikkelig skumle!! :forvirret:

Likte den Tornero sangen jeg :sjarmor: Men det er samme hvem som vinner da...

Sitter å koser meg ned den rumenske sangen på mp3 så jeg er fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Finland!

Håpte på Bosnia-Hercegovina selv, likte den best. Egentlig var Frankrike på andre favorittplass. Sangen er utrolig nydelig, men de hadde ikke funnet den beste sangeren til den. I tillegg så hadde hun en dårlig framføring, hun hadde sikkert feil i utstyret. Lett å synge falskt om du ikke hører deg selv eller ikke hører musikken. Hun har ialle fall sunget rent før denne dagen. Merket også Makedonia hadde problem som ellers ga veldig fin framføring for to dager siden.

Trodde og håpte forresten at B-H, Finland, Albania og Makedonia kom høyt (og Russland og Belgia og Israel).

Norge hadde ok sanger og ok sang, men de tapte mye på at vokalen var så utrolig i bakgrunn av instrumentene. En slik sang må ha en kraftig og fin stemme, og ingen av delene kom frem i fremføringen. Mer lyd i vokalen!

JP hører med GP, om han ikke er GP. Hadde blitt utrolig døll uten han. :ler: Men i år var han særdeles slapp. Ingen av kommentarene hans satt inne, og han rotet med poeng og stemmegiving og videre... Det var dårlig JP!

Ellers er jeg skuffet at stemmegivingen hadde blitt lagt om. Det er jo halve sjarmen med den uendelige lange ventetiden. Det bygger opp stemningen saaakte, mens jeg får god tid til å hive inn drinkene mine\ølla mi\vinen min. (Må roe nervene etter å se de klassisk traumatiske og ufrivillig morsomme GP-låtene) :ler:

Ellers må jeg si at jeg savner mer ordentelige GP-låter. En av de få kravene er at man i det minste synger på sitt eget språk. En god nummer to er at sangene skal være moderne nok men likvel representere eller gjenspeile hjemlandets sangkultur. Slik sett hadde Norge en av de aller beste låtene (bortsett fra B-H).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når hun har vunnet mener du. kjenner jeg deg rett heier du vel på TYRKIA. :hoho: superstaaaaaaaaaaaaaaaar. :hoho:

Du kjenner meg ikke rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

GP er egentlig blitt bar edumt. alle landene bortimellom stemmer jo bare på naboene sine - uansett hvor dårlig sang de har. Det blir ikke riktig poengfordeling da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...