magnhild Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 24. mai 2006 Jippi!!! Jeg har fått plass på Yoga for gravide!!! Det begynte egentlig i går, så jeg hadde opprinnelig ikke plass. Men i dag ringte veilederen og sa at en ikke hadde møtt opp i går, så hun hadde plass til meg om jeg ville komme!! Og det ville jeg jo!! Spent på hva som venter på tirsdag jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 24. mai 2006 #62 Del Skrevet 24. mai 2006 Så spennende! Har kjempelyst å å på yoga for gravide jeg og, men har ikke funnet noen tilbud om det her i Lille FIlleby enda.. Tvi tvi med lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. mai 2006 #63 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har gått på yoga for gravide, og det var veldig bra! Lykke til med innspurten på lesinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 25. mai 2006 HALVVEIS akkurat i dag!! JIPPI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 25. mai 2006 #65 Del Skrevet 25. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 25. mai 2006 Nå er det liv i magen ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. mai 2006 #67 Del Skrevet 25. mai 2006 Så koselig! Håper du får en god natt. Takk for masse støtte i innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. mai 2006 #68 Del Skrevet 26. mai 2006 Gratulerer med halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 26. mai 2006 Kanskje jeg skulle ringt jordmor og bestilt meg noen timer der også? Har ikke tatt kontakt med dem enda jeg. Må kanskje gjøre det? Eller trengs ikke det om jeg skal på kontroller på kk?? :klø: Mye å tenke på som er morsommere enn eksamen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 26. mai 2006 En dritadag!!! Men så kom skjøtet på huset vårt i posten, dvs at vi kan ta opp lån slik at vi kan kjøpe materialer til utebod og kan se litt på ny bil. Men aller først så skal vi kjøre til babybutikk og se på tvillingvogn for første gang!! er spent på om noen av de er noe vi vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 26. mai 2006 #71 Del Skrevet 26. mai 2006 Tenk tvillinger...!!! Blir litt sånn hver gang jeg tenker på det!! KAn tenke meg du også ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 26. mai 2006 Tvillingvogn er bestilt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 26. mai 2006 #73 Del Skrevet 26. mai 2006 Hurra! Hvilken ble det? Kjempenysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 26. mai 2006 Vi har bestilt GT safari dobbel. I type marinegrønn farge, og så har vi svarte softbager fra teutonia med er planen. JIPPI!! Og bilseter har vi bestemt oss for også. Der blir det Gravo med base!! Kjempemorsomt å se på slike ting igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. mai 2006 #75 Del Skrevet 27. mai 2006 Tvillinger, ja! Da må dere muligens ha stor bil med en gang? Eller får man plass til tre barneseter i en vanlig femseters? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi må nok desverre kjøpe ny bil. Vi testet ut i går om vi fikk inn de to barensetene sammen med erik sitt sete, men vi manglet ca 10-15 cm. Og grunnen til det var setene i baksetet. De er laget på komfort i stedet for praktisk bilstolplassering... Men vi går nok ikke for de aller største bilene med en gang. Må teste det ut med vogn og bilseter, men bil i str ford mondeo tror jeg skal fungere. Må som sagt teste det ut. Leser i dag jeg. Egentlig litt spennende. Håper bare bekkenet holder seg fint hele dagen... Også jubler jeg litt for at fotballen ikke streiker! Har bilett til Stadion i morgen!!! HEIA BRANN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. mai 2006 #77 Del Skrevet 27. mai 2006 Ønsker deg en fin lesedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 27. mai 2006 Ønsker deg en fin lesedag! ← tusen takk!! Kos deg i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. mai 2006 #79 Del Skrevet 27. mai 2006 Det høres veldig spennende ut med tvillinger! :grine2: Ha en fin lesedag og kos deg på fotballkamp i morgen! Tusen takk for oppmuntringer inne hos meg, kjente at det betydde ekstra mye i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 29. mai 2006 #80 Del Skrevet 29. mai 2006 Siste innspurt før eksamen nå, stå på jenta!! Snart ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå