Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #201 Del Skrevet 5. august 2006 jeg... ;) ← Bursdag nært forestående så jeg da jeg snublet innom, så da får jeg gleden av å gratulere med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. august 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 6. august 2006 Takk jenter!! Det er ikke før mandag da, men venner kommer i morgen... Så tar vi familien på mandag... Og hvorfor er jeg våken nå?? joda, har spilt sims2 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. august 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 7. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. august 2006 #204 Del Skrevet 7. august 2006 GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!! Håper du får en flott dag!! Stor klem fra Sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 7. august 2006 #205 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer med dagen!!! Fint at kaken ble bra! Klem fra Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. august 2006 #206 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Gratulerer så mye med dagen din i dag!! er det 30 eller... Endret 7. august 2006 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. august 2006 #207 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer med dagen Magnhild! Kos deg med familiebesøk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. august 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 7. august 2006 Tusen takk!! Og Kipa, det er ikke 30 enda nei!! Nei det er to år til det. Og da skal jeg IKKE være gravid, for da skal jeg FESTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. august 2006 #209 Del Skrevet 7. august 2006 Å filler'n trodde vi var like gamle jeg.. Vel, håper dagen er bra i dag og at den fortsatt blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 7. august 2006 #210 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer med dagen! Og med de to gutta i magen!! Jeg falt visst av lasset en gang i vår, selv om jeg tidligere har vært flittig snikleser i boka di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #211 Del Skrevet 7. august 2006 GRATULERE MED DAGEN! Bare for å sagt det har jeg alltid synes du har virket som et utrolig BRA menneske lever forsatt på de gode ordene du skrev til meg på PM for en stund siden! Det at du kunne skrive så gode og oppmuntrende ord til ei du ikke kjenner sier mye om hvor flott menneske du er! Stoor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 8. august 2006 #212 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer med overstått bursdag! No er det jammen ikkje lenge igjen før tvillingane kjem Syns du nettopp blei gravid, eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. august 2006 #213 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer med dagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 14. august 2006 #214 Del Skrevet 14. august 2006 Kjempekoselig å treffe deg på kaffebar idag Nå er vi begge studiner og skal leve studentlivet en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. august 2006 Forfatter #215 Del Skrevet 19. august 2006 Da ønsker jeg halsbrannen velkommen tilbake etter en ukes tids fravær! Den har vikelig vært savnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 19. august 2006 #216 Del Skrevet 19. august 2006 Hallo, long time no see! Halsbrann ja, husker jeg satt og sov de siste månedene, med en dyne og opptil flere puter under overkroppen. Hadde alltid Titralac på nattbordet. Husker en gang Mannen klaget over at jeg bråkte sånn med pilleglasset at han ikke fikk sove. Menmen, ikke lenge igjen nå! Mandler og titralac, det var det som hjalp for meg. Snakkes! Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #217 Del Skrevet 20. august 2006 Her murres det... Har aldri hatt mensmurring før... Også stikeks og trykkes og graves det. Magen har sunket maaasse. morsomt for i går var jeg på en liten fest og da kommenterte en kamerat at magen var veldig lav nå... "Er det sånn som skjer lenge før fødselen det??" Jeg aner vel ikke... Men magen er vedig lav ja. Jeg kan puste normalt og halsbrannen er vekke igjen... Men skjer det noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. august 2006 #218 Del Skrevet 20. august 2006 Neida Og jeg er jo glup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. august 2006 #219 Del Skrevet 20. august 2006 Når var terminen igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #220 Del Skrevet 20. august 2006 Neida Og jeg er jo glup! ← Ja, vi er de smarteste og vi vet alt. Utenom en ting, hva var det igjen? Neh siden jeg ikke husker det, så var det helt sikkert ikke noe viktig vi ikke kunne! Når var terminen igjen??? ← 14. oktober... Så det er lenge til enda. men de kan egentlig komme når som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå