~Capricorn~ Skrevet 1. juli 2006 #141 Del Skrevet 1. juli 2006 Så utrolig trist og urettferdig! Sender en liten tanke til en jeg ikke vet hvem er. ← Signerer denne Verden er neimen ikke mye rettferdig nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. juli 2006 #142 Del Skrevet 8. juli 2006 Så trist å høre om venninnen din. Og ikke minst vanskelig for deg da, vennen. Noen vil ønske lite kontakt andre mye når de har vært igjennom noe slikt. Sikkert ikke lett for venninnen din å se magen din, men bare vær der for henne så blir veien til etterhvert som dere går den. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. juli 2006 #143 Del Skrevet 10. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 12. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. juli 2006 #145 Del Skrevet 12. juli 2006 Oppfører de to i magen seg pent? Eller er det de som sørger for at mamma'n er trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 12. juli 2006 De sørger i alle fall for at mor må på do midt på natten... Men ellers så oppfører de seg ganske bra. De vokser seg store og danser i magen slik at mor ikke blir bekymret fordi de er rolige... Skal oppdatere snart, men det blir en del ligging på sofaen om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 12. juli 2006 #147 Del Skrevet 12. juli 2006 Ser frem til oppdatering, til å høre hvordan det står til med dere alle sammen!! Det går sikkert litt opp og ned fortsatt tenker jeg.. Tenker på dere vettu!! Stor klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juli 2006 #148 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 17. juli 2006 #149 Del Skrevet 17. juli 2006 gir deg en liten sommerklem her inne jeg Takk for en flott ettermiddag på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #150 Del Skrevet 17. juli 2006 Om bare få timer står Sting på scenen på Koengen her i Bergen! v har biletter og barnevakt og reiser nå til byn for å spise middag på Fridays før vi tar turen på konsert!! Har gledet meg til dette siden vi hørte han kom til Bergen, eneset triste er at min søster døde før hun fikk brukt bilettene, men hun har vel den beste plassen nå? Det er jo nok av skyer å ta av slik at hun kan se konserten hun også... Uansett!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 17. juli 2006 #151 Del Skrevet 17. juli 2006 Stingkonserter står høyt i kurs hos mannen i huset her - han hadde nok reist, hadde det vært i en helg! Jeg er sikker på at om det så blir skyfritt over Bergen, så er konserten nydelig fra fugleperspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. juli 2006 #152 Del Skrevet 17. juli 2006 Håper du har det fint på konsert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #153 Del Skrevet 17. juli 2006 Håper du koser deg på konsert! Ville bare stikke hue inn å si Hei! Har lest boka til CD og hun har igjen inspirert meg til å skrive dagbok! Å ikke bare skrive overfladisk men ærlig og oppriktig dagbok som din kjære søster gjorde! Hun rørte meg så dypt... Åpenheten, ærligheten, styrken og motet hos henne.... Og jeg vil bære historien hennes med meg som en påminnelse på hvor viktig det er og ta vare på dagen idag og verdsette livet. Håper du vil komme innom boka mi en dag! Klem fra Sissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #154 Del Skrevet 17. juli 2006 KOnserten var kjempebra og skikkelig koselig. Tårene holdt seg vekke helt frem til Fragile! men det regnet jeg også med. Men kropppen min er kjempesliten og har det vondt, så nå må jeg legge meg på sofaen og slappe litt av. Det tar virkelig på å stå/delvis sitte i 5 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 18. juli 2006 #155 Del Skrevet 18. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. juli 2006 #156 Del Skrevet 18. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #157 Del Skrevet 21. juli 2006 Innom for å ønske deg en riktig GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. juli 2006 #158 Del Skrevet 23. juli 2006 *legger igjen en sommerklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #159 Del Skrevet 24. juli 2006 Hjemme igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #160 Del Skrevet 24. juli 2006 Har kjøpt meg min aller aller aller første PC!! Laptop fra Compaq! Holder på å fikse med den nå, men måtte bare inn og litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå