Gå til innhold

Knerten og overraskelsene

magnhild

Anbefalte innlegg

Så utrolig trist og urettferdig!  :tristbla: Sender en liten tanke til en jeg ikke vet hvem er.  :dagens-rose:

Signerer denne :dagens-rose:

Verden er neimen ikke mye rettferdig nei..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Så trist å høre om venninnen din.

Og ikke minst vanskelig for deg da, vennen.

Noen vil ønske lite kontakt andre mye når de har vært igjennom noe slikt.

Sikkert ikke lett for venninnen din å se magen din, men bare vær der for henne så blir veien til etterhvert som dere går den. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfører de to i magen seg pent? Eller er det de som sørger for at mamma'n er trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sørger i alle fall for at mor må på do midt på natten...

Men ellers så oppfører de seg ganske bra. De vokser seg store og danser i magen slik at mor ikke blir bekymret fordi de er rolige...

Skal oppdatere snart, men det blir en del ligging på sofaen om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

Ser frem til oppdatering, til å høre hvordan det står til med dere alle sammen!! Det går sikkert litt opp og ned fortsatt tenker jeg.. Tenker på dere vettu!!

Stor klem!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bare få timer står Sting på scenen på Koengen her i Bergen!

v har biletter og barnevakt og reiser nå til byn for å spise middag på Fridays før vi tar turen på konsert!!

Har gledet meg til dette siden vi hørte han kom til Bergen, eneset triste er at min søster døde før hun fikk brukt bilettene, men hun har vel den beste plassen nå? Det er jo nok av skyer å ta av slik at hun kan se konserten hun også...

Uansett!!

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Stingkonserter står høyt i kurs hos mannen i huset her - han hadde nok reist, hadde det vært i en helg!

Jeg er sikker på at om det så blir skyfritt over Bergen, så er konserten nydelig fra fugleperspektiv. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Håper du koser deg på konsert!

Ville bare stikke hue inn å si Hei! Har lest boka til CD og hun har igjen inspirert meg til å skrive dagbok! Å ikke bare skrive overfladisk men ærlig og oppriktig dagbok som din kjære søster gjorde! Hun rørte meg så dypt... Åpenheten, ærligheten, styrken og motet hos henne.... Og jeg vil bære historien hennes med meg som en påminnelse på hvor viktig det er og ta vare på dagen idag og verdsette livet. Håper du vil komme innom boka mi en dag!

Klem fra Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KOnserten var kjempebra og skikkelig koselig.

Tårene holdt seg vekke helt frem til Fragile!

men det regnet jeg også med.

Men kropppen min er kjempesliten og har det vondt, så nå må jeg legge meg på sofaen og slappe litt av. Det tar virkelig på å stå/delvis sitte i 5 timer... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kjøpt meg min aller aller aller første PC!!

Laptop fra Compaq!

Holder på å fikse med den nå, men måtte bare inn og :hoppe: litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...