Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #141 Del Skrevet 21. juni 2006 Uffda vennen! Satser på at alt er bra med den lille!! Håper og krysser alt jeg har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. juni 2006 #142 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Au, så mange vonde tanker du må slite med! Vi krysser fingre og tær for at alt er i orden i morgen, og at lille spiren har det helt fint! (Og at du bare er blitt unødig bekymret!) Endret 21. juni 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 21. juni 2006 Håper virkelig at alt er bra selv. Både mannen min og jeg er ganske urolige nå..... Og det er nesten slik at jeg ikke vil på UL, for da kan jeg inbille meg selv at alt er bra.. I alle fall til det motsatte er bevist! Håper at det er en positiv Iroim som skriver et gledesinnlegg her i morgen... Akkurat nå er jeg bare kvalm av tanken på at noe kan være galt....... Det holder vel å miste 1 gang? Prøver å si til nurket i magen at dette skal gå bra, og at sammen skal vi klare det. Ikke lett når jeg sitter med gråten i halsen. Jeg vil bli januar mamma! Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. juni 2006 #144 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvilket grunnlag har gynekologen for å si at han er usikker på om hjertet slår som det skal? Er ikke bare for sikekrhetsskyld siden du hadde den utfloden for en liten tid tilbake? Det er vel ingen nye tegn til at noe skal være galt? UL'en i morgen er jo plalagt fra før av, som oppfølging til den første, og den var jo veldig tidlig mener jeg å huske? Er jo bare en kontrolltime! Håper du bekymrer deg uten grunn! Men jeg forstår så godt tankene dine.. Krysser alt jeg har jeg, for at Iroimvennen er lykkelig i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. juni 2006 #145 Del Skrevet 21. juni 2006 Vennen.... Huff... jeg skjønner veldig godt bekymringene dine, men jeg håper virkelig at alt er bra!! Krysser alt jeg har av fingre og tær og vurderer å flette håret i tillegg! Jeg visste forresten ikke at man hører hjertet på en GU? Jeg skal ta GU hos legen neste fredag og da mangler jeg en dag på 8 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 21. juni 2006 Det var ikke GU som sa at hun var usikker, men legen min som sa at GU hadde skrevet det.... Hører ikke hjertelyd, men ser hjertet banke.... Blir jeg ikke kokko av dette, ja da vet ikke jeg. Men de sier at om man tror man blir gal, ja da blir man ikke det, for blir man gal , da vet man det ikke selv.... På et eller annet vi er det en mening i alt som skjer! Tusen takk for at dere er så søte mot meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #147 Del Skrevet 21. juni 2006 I morgen er min 3 ul, så tror ikke jeg skal ha fler før den ordinære jeg nå, om alt er bra i morgen... Blir jo bare så stressa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. juni 2006 #148 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) En stoooor til deg. Skjønner at du gruer deg til imorgen, og jeg skjønner veldig godt at du er redd og nervøs nå, det skulle bare mangle. Sannsynligvis var det bare litt tidlig på forrige UL så legen ikke fikk sett like godt som h*n vil gjøre imorgen. Krysser fingre og tær for deg, dette SKAL gå helt bra! Endret 21. juni 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. juni 2006 #149 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, nettopp sånt som dette var det legen min advarte meg imot. På tidlig UL er det vanskelig å se ting og hvis de blir usikre på noe, så blir man kalt inn til ny UL med beskjed om at noe kan være galt, og da blir vi kjempebekymret. Derfor anbefalte legen min å vente til ordinær UL... Men når jeg nå tenkte gjennom det legen sa til meg, så ble jeg litt mer beroliget på dine vegne også. Nettopp det at det kunne være for tidlig til å se ting ordentlig forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #150 Del Skrevet 21. juni 2006 Tror dere ikke legen min snakket om den første ULen jeg var på da... Ikke så veldig rart at det ikke var noe bankende hjerte da, var jo kun litt over 4 uker!!!!!!!!!!!!!!!!!! Legen min har helt oversett den andre ULen min!!!!!!! Da så GU bankende hjerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har sankket med GU, og hun ble forbannet ja..... Nå bytter jeg lege! Blir for mye tull!!!!!! Altså ting kan være galt i morgen for det, men GU sa at alt så fint ut for 14 dager siden. Og grunnen til ny GU nå er for å fastsette termin, og sjekke at alt fortsatt er bra. (Har jo hatt noen blødninger...) Jeg trenger ikke flere bekymringer enn jeg har i forhold til denne graviditeten!!!!! takk for all støtte, heldigvis ser det ut til at jeg ble skremt uten grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #151 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, nettopp sånt som dette var det legen min advarte meg imot. På tidlig UL er det vanskelig å se ting og hvis de blir usikre på noe, så blir man kalt inn til ny UL med beskjed om at noe kan være galt, og da blir vi kjempebekymret. Derfor anbefalte legen min å vente til ordinær UL... Men når jeg nå tenkte gjennom det legen sa til meg, så ble jeg litt mer beroliget på dine vegne også. Nettopp det at det kunne være for tidlig til å se ting ordentlig forrige gang. ← Hadde ventet til ordinær UL jeg også, men siden opplevelsen rundt MAen sist var såpass tøff ville jeg vite at alt så ok ut:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. juni 2006 #152 Del Skrevet 21. juni 2006 Åh, så godt å høre!!! Men jeg skjønner veldig godt at du er oppgitt over legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. juni 2006 #153 Del Skrevet 21. juni 2006 Så godt å høre at legen din har tatt feil! Klart man ikke ser hjertet i uke 4/5! Bytt lege du, du må jo ha en du kan stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juni 2006 #154 Del Skrevet 21. juni 2006 Huff da, det var ikke profesjonelt gjort av en lege Håper du finner en annen lege kjapt som er litt mer seriøs og som du trives med.... Tenk å skremme deg opp sånn! Makan! til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #155 Del Skrevet 22. juni 2006 Å, nå gruer jeg meg nå.... Tok enda en graviditetstest nå.. Og den slår svakt ut.... Men den slår ut med en gang.... Puppene er ikke ømme lenger... La dette gå bra i dag! Jeg er så stressa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. juni 2006 #156 Del Skrevet 22. juni 2006 At det er MULIG!! Stakkars deg som har blitt skremt sånn uten grunn, helt utrolig! Så GLAD jeg ble når jeg leste alt alt var ok!! Dette SKAL gå bra vennen!! Tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #157 Del Skrevet 22. juni 2006 Og nå spyr jeg.... Kun 1 time til UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juni 2006 #158 Del Skrevet 22. juni 2006 Skjønner veldig godt at du er supernervøs nå, men om bare en liten time har du igjen fått se lille nurket ditt, og legen har fått se at alt er bare bra. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. juni 2006 #159 Del Skrevet 22. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. juni 2006 #160 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg håper vi snart får høre hvordan det gikk på UL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå