Gå til innhold

Nurket er på vei til oss...


Iroim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke langt nei.... Ca 4 uker tenker jeg.... Hatt litt problemer med syklusen etter MA....

Håper virkelig det går bra denne gangen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Gratulerer gratulerer gratulerer Iroim!!! Dette var gode nyheter!!

Jippi! :hoppe:

Så fint at det klaffet for dere nå!!! :klem: Ta en dag om gangen nå, så skal du se dette går bra!

Hurra for 16. mai! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg blir sykemeldt de 12 første ukene jeg nå.. 1 dag om gangen ja, og denne gangen skal det gå bra! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

Heihei! :vinke:

Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! :flagg::)

Klem fra Epona & Knøttet i magen :klem:

Og så må jeg bare hoppe litt til fordi du er gravid!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å skrive i en graviditetsbok som faktisk er min :ler:

Men bekymrer meg veeeelllldig om dagen. Har jo ingen tegn på graviditet, bortsett fra uteblitt mens. (Også er jeg trøtt, og litt oftere på do...) Sist hadde jeg veldig ømme bryster, men det har jeg ikke antydning til nå... (Mulig såre brystvorter, men ikke noe jeg plages med...)

Skal heldigvis til første legekontroll i morgen, og da skal jeg be om en tidlig ul.... Uke 6 eller 7 hadde vært kjempe fint!!! Tror jeg hadde roet meg drastisk ned da.

Men hva er det med meg når jeg er gravid, står opp så tidlig på morgenen.......??? Og jeg som elsker å sove lenge......

Håper virkelig det går veien for oss denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Så fint! Det er alltid betryggende når noen som er over de 12 ukene sier de kjenner seg igjen. Jeg takker og bukker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da satser jeg på at jeg får tidlig UL. Mener jo selv jeg bør det etter en forferdelig opplevelse i november..... Og dette vet jo legen min!

Hvis ikke betaler jeg gladlig for å få gjort det privat.... Trenger å roe ned kroppen.

Regner med at jeg kommer til å bli sykemeldt oggså. Har en jobb som er fysisk krevende, og som er til alle døgnets tider. Føler meg litt slem da... Siden jeg akkurat har fått fast job..... :sjenert: Men litt flaks må man jo ha :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja jeg måtte gjøre det privat såpass tidlig..

Betalte gledelig 900,- for å få ro i sjela!! ;)

:ler: Neida du er ikke slem! Sånn kan det gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det føles det minste beroligende, jeg våknet også grytidlig de første ukene av graviditeten...

Men det gikk ikke lenge før jeg var mye trøttere en vanlig om morgenen.

Nå kommer det litt an på dagsformen. Idag kunne jeg blitt hjemme og sovet, men på tirsdag var jeg faktisk litt tidlig på jobb!

Det kan jo være at kroppen har litt problemer med å forholde seg til hormonene og alt som skjer?

Ha en fin dag! Håper legen gir deg henvisning til tidlig UL! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig at kroppen min ikke vet helt hva som foregår.... :ler: En ting er sikkert, flyr på do hele tiden, og magen min er ikke venner med meg!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren!

Vi er flere med få/ingen symptomer. Jeg var hverken kvalm, hadde ikke såre bryst, ikke økt matlyst, ingenting bortsett fra at jeg pleide å våkne rundt 5-6 hver morgen, noe som er utrolig irriterende i lengden :)

Krysse fingre for at dette skal gå bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...