Gå til innhold

Nurket er på vei til oss...


Iroim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica: Ja, det går veldig bra. Den brunlige utfloden har gitt seg, så det var nok blodrester etter celleprøven osv. Men tar det helt rolig om dagen, ikke noe stress og mas på meg.

Ellers er egentlig alt fint, har ingen store plager jeg, bortsett fra angsten for at ting ikke går bra denne gangen heller....

Men jeg forsøker å være positiv og glede meg til babyen kommer. (Har smugkikka på vogner i dag....... Og det er jo så mye å velge i!!!!!!! :ler: Så litt optimist er jeg jo.... Har funnet søte babysko også...., har skodilla jeg, og babyen kommer til å ha masse sko!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ååå, babysko er så søøte!! :sjarmor:

:ler: Får vel nok å velge mellom hvis du har skodilla ja!

jeg digger Quinny Freestyle vognen, veldig stilig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Så utrolig deilig å lese at du er optimistisk!

En dyktig, men streng gynekolog sa til meg etter den andre UL'en vi var på at jeg måtte pent legge bak meg MAen, fokusere på her og nå, være gravid her og nå, tenke framover og ha tro. Graviditeten skal nytes sa hun, jeg skulle være "førstegangsgravid" og ikke henge klistret fast i fortiden. Bekymringer gjorde forholdene dårligere for barnet. Der og da svei alle ordene hennes, jeg bare grein og grein, jeg følte jeg fikk kjeft fordi jeg ikke trude tro på noenting selv om jeg nettop hadde sett den lille spiren frisk og rask på UL. Men i ettertid har jeg tatt ordene til meg, litt etter litt, og kommet fram til at hun har rett.

Man bekymrer seg alltid litt, alle er redd for at ting skal gå galt. Det er en del av det å skulle bli mamma.

Men man må våge å tro at det går bra, selv om frykten for å miste er stor i starten, særlig for oss som har opplevd det før. Men sjansene for å miste nå er ikke større fordi man har mistet før, man har akkurat like store sjanser for å bli mamma som alle andre som er blitt gravide :klem:

Og for meg høres det ut som du, tross angsten, tør å nyte litt, tør å tenke framover, og det synes jeg var veldig godt! Dette skal gå fint, Iroim! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg så glad!!!!!!!!!!! Har funnet ut at jeg ikke er den eneste som er gravid blant mine venner!!! De skiller kun 1 mnd!!! Hurra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg så glad!!!!!!!!!!! Har funnet ut at jeg ikke er den eneste som er gravid blant mine venner!!! De skiller kun 1 mnd!!! Hurra :klem:

Deilig , ikke sant!

Det er sånne nyheter som virkelig gleder, og som du sikkert kommer til å ha glede av i årevis framover!

Tror jeg og venninna er langt tettere! Har ikke helt spurt ennå, men tror skillet bare er ca 1 uke! :overrasket:

Lykke til, både for deg og gravid venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den quinny vognen ser veldig fin ut! Må få gutt vi, vil ha turkis vogn jeg... :ler: Men kan kanskje ha det til jente også, men knall rosa tilbehør. Ja, da sier jeg det sånn. Hvis ikke det blir en av hver da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå fant jeg endelig tid til å stikke innom deg!! Du må få deg link til boka di i signaturen, for jeg har glemt å lete etter deg i all stresset jeg har hatt de siste ukene!!!

Men det er sååå morro at det har klaffet og at du nå har insett at du er gravid :sjarmor: og det SKAL gå bra!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISS: Så var det meg og disse datagreiene igjen da, er ikke kapabel til stort mer enn å slå på maskinen , finne kg og skrive jeg :ler: Men skal se om jeg ikke får ordnet meg en link i signaturen min etterhvert. Gi meg bare litt tid.

Opplevd noe merkelig over natten her. La meg i går med veldig ømme pupper, og våknet i dag uten noe ømhet som helst... Snakk om til og fra. Det ser fortsatt ut som om de er blåst opp da, og blodårene holder på å komme ut av brystet på meg. Ser fortsatt ut som ei øgle. Har jo ikke vært plaget med mye ømhet denne gangen, så blir ikke hysterisk... Bare konstaterer at kroppen min er rar. Veldig rar.

Fått en herlig vane med å brekke meg et par ganger på morgnen, heldigvis spyr jeg ikke. Og det er jeg veldig glad for. Trøtt er jeg vel også, men ettersom jeg lever rolige dager, så er det ikke så merkbart.

Har ganske mye uro i kroppen nå. Er kommet ca like langt som når det gikk galt sist. Er ganske sikker på at alt går bra denne gangen, men hodet mitt liker å spille meg noen puss. Blir litt sliten og lei av at humøret og tanker varierer hele tiden, men er fast bestemt på at lille nurket har leverett.

Gleder meg til å komme over disse 12 ukene, krysser fingrene både for nurket og oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg vet så godt hvordan det er å ikke ha kommet forbi de første 12 ukene enda :klem:

Jeg har en GOD følelse, at denne gangen går det bra for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Den quinny vognen ser veldig fin ut! Må få gutt vi, vil ha turkis vogn jeg... :ler: Men kan kanskje ha det til jente også, men knall rosa tilbehør. Ja, da sier jeg det sånn. Hvis ikke det blir en av hver da :sjarmor:

:ler: ja kanskje det blir en av hver.. :sjarmor:

ja de er så fine og veldig praktiske ! :-D

hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6+4, og denne jenta spyr... I dag føler jeg meg helt råtten. Har brekkt meg siden jeg våknet nesten... Men nå håper jeg det har roet seg litt. Tror ikke jeg skal begymre meg over at puppa ikke er ømme på morgnen, for de tar igjen for det på kvelden.... hi, hi, hi...

Håper virkelig denne kvalmen gir seg. Har fullpakka program til uka, må få tiden frem til neste UL til å gå fort!! :ler: For tenk om det er to??? Og jeg kan trille rundt med turkis tvillingvogn da??? :ler: Men gleden er like stor om det er 1.

Og i himmelen som jeg har lagt meg ut! Spesielt rundt magen og hoftene, og puppa da... Selv om jeg ikke trodde det selv. Prøvde en kjole jeg har kjøpt fordi vi skal i bryllup i sommer... Kan jeg bare glemme, hvis jeg da skal puste....

Har også tenkt litt på det å fly i 1 trimester og tidlig i 2 trimester, har vært litt bekymret for om det er skadelig. Men har nå lest at det ikke er noen økt risiko, og at de anbefaler støttestrømper og å drikke mye. Samt bevege seg i midtgangen om det er en lang flytur... Nå er ingen av de turene vi skal på det da.

Nå skal jeg gjøre dagens første forsøk på å få i meg litt mat.... Gleder meg ikke akkurat! (Og jeg som har vært i så fin form da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...