Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Den chiligryten hørtes god ut! Hjemmelaget gryterett i dag for meg.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe! Samme her. Har løk i nesten alt.

Har du blitt mamma? Gratulerer :blomst:

Takk! :) Hun er 1 1/2 mnd nå - ny liten veggis, hehe.

Lagde lasagne i går (uten løk og hvitløk, men ble faktisk spiselig likevel!), og i dag blir det lasagnerester til middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det kikertting(kikerter, gulrøtter, tomater, rødløk, hvitløk, kanel og spisskummin) i pitabrød med couscous og salat.

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går spiste jeg vegetar fajitas hos Egon. I dag blir det ikke vegetarmat...

Er veggisfajitasen deres forbedret nå eller er det sånn som den gangen jeg var på Egon: ris, kjip salat, og en herlig blanding av stekt bokseananas og paprika...? :snurt:

Her blir det ovnsstekte potetbåter og salat og etellerannet i dag. Kikertburgere, kanskje?

Endret av Frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veggisfajitasen deres forbedret nå eller er det sånn som den gangen jeg var på Egon: ris, kjip salat, og en herlig blanding av stekt bokseananas og paprika...? :snurt:

Her blir det ovnsstekte potetbåter og salat og etellerannet i dag. Kikertburgere, kanskje?

Ingen stor forbedring der nei. :riste:

Så neste gang jeg skal dit blir det nok fisk eller bakt potet ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetmos, soyapølser, brun saus, bokkoli og gulrøtter.

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag spiste jeg tortillalefse med linser (kokt med stjerneanis og laurbærblad, deretter kryddret med chili, salt, pepper, basilikum, koriander, spisskummen og sitron) og salat (isberg, ruccola, agurk, tomat, paprika, mais, vårløk, stekt løk og jalapenos) med guacomole og salsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget gryterett. Det er så lett å lage og jeg har ofte de fleste ingredienser i hus. Freser hvitløk og løk i gryta, heller oppi vann, grønnsaksbuljong og byggris samt har oppi hva jeg har av grønnsaker - som regel bønner, oliven og frosne grønnsaker (gulrøtter, mais, brekkbønner, erter osv). Har oppi knuste tomater, krydrer og lar det kose seg til risen er ferdig.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...