Paine Skrevet 19. desember 2010 #101 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har en cairn terrier, så det er jo nødt til å bli favoritten! Han er energisk, glad, uredd, lojal og bjeffer lite. Og selvfølgelig er han nydelig å se på.
bouvier Skrevet 19. desember 2010 #102 Skrevet 19. desember 2010 Spisshunder er da ikke kjent for å bjeffe.
Eplekake Skrevet 19. desember 2010 #104 Skrevet 19. desember 2010 Jeg liker fransk bulldog. Har en selv som er så søøøøøt!
Rød Heltinne Skrevet 19. desember 2010 #105 Skrevet 19. desember 2010 Lundehund! Ikke bare er de estetiske, men også veldig unike.
Gjest Consensio Skrevet 19. desember 2010 #106 Skrevet 19. desember 2010 Jeg syns Engelsk Bulldog og Irsk Ulvehund er flotte raser. Vil uansett aldri skaffe meg noen av dem, da jeg ikke er noe særlig for å avle frem raser som ikke er "hunder" og med problemer som gjør at de ikke kan leve normalt. (altså mange hunder lever jo "normalt" men EB for eksempel har ofte store problemer med å føde, sliter med pusten etc)
Havbris Skrevet 19. desember 2010 #107 Skrevet 19. desember 2010 Lundehund! Ikke bare er de estetiske, men også veldig unike. Ja - vårt eksemplar er en nydelig firbent skapning, og ja - lundehunder er unike.
Isabelle_ Skrevet 20. desember 2010 #108 Skrevet 20. desember 2010 Har selv to Border Collier så BC er klart en av favorittene mine, blant annet fordi jeg driver aktivt med agility men også fordi det er en av de friskere rasene (fysisk) og fordi de fortsatt avles på bruksegenskaper og ikke eksteriør. Ellers liker jeg veldig godt Kooiker 1
Gjest finpåvin Skrevet 3. januar 2011 #109 Skrevet 3. januar 2011 Dobermann! Arbeidsvillig, lærevillig, motor og topp i bruksarbeid!
Gjest B.B. Skrevet 3. januar 2011 #110 Skrevet 3. januar 2011 Schæfer - vokste opp med to og har aldri møtt snillere eller vakrere hunder. Golden/labrador retriever - glad, lekne og sjarmermerende. What's not to like? Rottweiler og dobermann - intelligente raser som man må jobbe mye med, men om man gir hundene det de trenger ender man opp med selvsikre og trofaste venner for livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå