Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Cordelia skrev (17 timer siden):

Så langt er den veldig lovende. Leser veldig seint.😅

Så lenge man kommer igjennom til slutt så gjør det ingenting 😀 da får jeg skaffe meg deg etterhvert 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Midnight Library av Matt Haig. Leste rett over halve boka i går og er meget begeistret for denne! Kort sagt er tema døden, og livet, valgene man tar og konsekvensene de får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus mamma av Endre Lund Eriksen

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest ut Fyrstene av Finntjern, Lars Elling. Veldig fin, anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (På 30.12.2023 den 23.06):

Der det finst fuglar av Maren Uthaug. 

Hva synes du om den? Jeg fikk den i gave en gang og begynte, men la den vekk igjen.. Kanskje den ville tatt seg opp om jeg holdt ut litt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbeginnings skrev (1 time siden):

Hva synes du om den? Jeg fikk den i gave en gang og begynte, men la den vekk igjen.. Kanskje den ville tatt seg opp om jeg holdt ut litt..?

Jeg likte den godt, og den vokste på meg. Samtidig er den tøff og rå i med både voldtekt, incest og det som er. Så den kan være ubehagelig å lese til tider. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruin and Rising av Leigh Bardugo ❤️ Første forfatteren jeg koser meg med å lese fra siden tenårene. Er nok en fantasy kvinne.

Anonymkode: bb9c3...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over halvveis inn i «Den stille leieboeren» av Clémence Michallon. Noe seig i starten, da skrivestilen er litt annerledes enn hva jeg vanligvis leser, men nå er jeg helt oppslukt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tredje tegnet av Yrsa Sigurðardóttir. Faktisk så har jeg lest i hele natt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full bajas av Ingunn Thon

Anonymkode: 2957b...dae

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Museum for mordere og redningsmann av Simon Stranger. Liker den veldig godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (4 timer siden):

Museum for mordere og redningsmann av Simon Stranger. Liker den veldig godt!

Er det roman eller fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella78

Gode ønsker, Joe Hill ( sønn av Stephen King).  Sikkert 15-20 år gammel bok som jeg fikk til jul for lenge siden, men som har blitt liggende. Veldig god, anbefales til de som liker grøssersjangeren med type snikende ståpels, det er ikke gørr og graps.  Ellers leste jeg nettopp ferdig biografien om Fridtjof Nansen, den var litt tung å komme inn i syns jeg, men så veldig fascinerende - klarte ikke legge den fra meg. Den anbefales 😊

Endret av Bella78
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bella78
Maskinfører skrev (På 2.1.2024 den 20.05):

Bobsey barna  arvegods fra min far som vandret 16 Desember fred være med hans minne ❤️❤️🌹🌹

Åå,  de har jeg også lest - ble litt nostalgisk nå. ❤️ Vi hadde flere av de bøkene som ser litt like ut i stilen - kom de fra en bokklubb? Mener det var Bobsey barna, Hardy-guttene, Nancy Drew og Gulltopp… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella78 skrev (12 minutter siden):

Åå,  de har jeg også lest - ble litt nostalgisk nå. ❤️ Vi hadde flere av de bøkene som ser litt like ut i stilen - kom de fra en bokklubb? Mener det var Bobsey barna, Hardy-guttene, Nancy Drew og Gulltopp… 

Ja de er nostalgiske ♥️  er  ikke sikker på hvor de kommer fra var bøkene til min fars eks kone før han traff min mor Bobsey Barna på skattejakt samt den store arven ♥️ pappa snakket om en koffert i kjeller,n der det ligger ennå flere bøker de bøkene du nevner der skal finnes i huset ett sted :D ♥️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella78
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja de er nostalgiske ♥️  er  ikke sikker på hvor de kommer fra var bøkene til min fars eks kone før han traff min mor Bobsey Barna på skattejakt samt den store arven ♥️ pappa snakket om en koffert i kjeller,n der det ligger ennå flere bøker de bøkene du nevner der skal finnes i huset ett sted :D ♥️ 

Det er gode bøker 👍 Håper du finner godt selskap i de 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bella78 skrev (1 minutt siden):

Det er gode bøker 👍 Håper du finner godt selskap i de 🥰

Ja de er veldig gode 👍🥰 ja der har man godt selskap 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma Freng og skjebnerådet av Ida Tufte Michalsen

Anonymkode: 2957b...dae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cybjørg 2.0 Next level av Ida Therese Klunglandp

Anonymkode: 2957b...dae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Merket for livet» av Emelie Schepp. Er kommet litt over halvveis, og jeg er helt hekta! Elsker både skrivestilen, karakterene, plottet og spenningen så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...