Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Voyeur skrev (På 21.10.2023 den 10.54):

Måtte også lese første og andreboka om igjen. Har lest alle bøkene, men blir litt lei av at hun bruker de samme fortellergrepene, men hun skriver godt.

Har du lest The Starless Sea? Samme forfatter, men et helt annet univers. Enkeltstående bok, veldig annerledes, men såå bra! 

Anonymkode: 8c669...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du lest The Starless Sea? Samme forfatter, men et helt annet univers. Enkeltstående bok, veldig annerledes, men såå bra! 

Anonymkode: 8c669...67a

…. 
ooooog igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best kept Secrets, av Jeffrey Archer. Bok nr tre i Clifton -serien. En veldig oppslukende serie, som balanserer på en skjør sjanger grense: historisk roman, såpeopera og spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simon Stranger Museum for mordere og redningsmann, jøsses der var det mye jeg ikke visste om jøder og forfølgelse.

Anonymkode: 102a9...203

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bok jeg har lest halve av, lagt fra meg og glemt en stund, er nå tatt frem igjen og er straks ferdig lest;

"Slutten på leken" av Graham Greene (original tittel "The End of The Affair", skrevet i 1951)

Artig å lese pga språket som er brukt. Litt gammeldags. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 23.9.2023 den 21.48):

Bare. Ikke. Spoil. Hendelser. I. Bøker. 

Fikk veldig lyst å spoile hele driten. Er det mulig å bli så dramatisk. 

Anonymkode: dcef9...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ferdig med "The Casual Vacancy" av JK Rowling (elsket den!). Og i dag begynte jeg på "The Love Songs of W.E.B Du Bois" av Honoree Fannone Jeffers. En murstein av en bok, som heldigvis fenget fra første side. Den har veldig gode anmeldelser, så fallhøyden er jo sånn sett stor og ofte blir jeg skuffet av bøker som har fått så god kritikk. Foreløpig (60 sider inn) er jeg heldigvis meget fornøyd og engasjert i historien(e). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fikk veldig lyst å spoile hele driten. Er det mulig å bli så dramatisk. 

Anonymkode: dcef9...bbb

Ja da blir du populær. :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (På 6.11.2023 den 20.35):

«Barnevakten» av Joyce Carol Oates. 

Hvordan liker du den?

Jeg begynte på den, men gav den opp etter 120-isj sider. Syntes den var skikkelig tung å lese, samt treig. Klarte heller ikke like karakterene på noe som helst måte. Har likt mye av Joyce's andre bøker så var litt overrasket over meg selv da jeg la boka vekk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (32 minutter siden):

Hvordan liker du den?

Jeg begynte på den, men gav den opp etter 120-isj sider. Syntes den var skikkelig tung å lese, samt treig. Klarte heller ikke like karakterene på noe som helst måte. Har likt mye av Joyce's andre bøker så var litt overrasket over meg selv da jeg la boka vekk 

Jeg liker den godt, har kommet til side 160. Har aldri lest noe av henne før. Syns hun bygger opp en uhyggelig stemning og skriver veldig bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...