Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du føler deg spoilet fordi du får vite at hun blir gravid, har du ikke forstått hva boka handler om. 

Anonymkode: dcef9...bbb

Har ikke lest boka. Man spoiler ikke handling i ei bok. Denne tråden er jo ikke til for å ødelegge leseopplevelser hos andre. 

Du har jo spoilet så å si hele boka ved å avsløre så mye.

Jeg har ikke lest den og skal i alle fall ikke lese den nå som handlinga er avslørt. Og dette er du anonymbruker for å skrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Motelvibes skrev (12 timer siden):

Har ikke lest boka. Man spoiler ikke handling i ei bok. Denne tråden er jo ikke til for å ødelegge leseopplevelser hos andre. 

Du har jo spoilet så å si hele boka ved å avsløre så mye.

Jeg har ikke lest den og skal i alle fall ikke lese den nå som handlinga er avslørt. Og dette er du anonymbruker for å skrive. 

Men herregud da menneske, boka handler ikke om at hun blir gravid! Det er en liten del av boka. Det faktumet spoiler mindre enn selve tittelen på boka. Bare tittelen burde få deg til å skjønne handlingen. 

Anonymkode: dcef9...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men herregud da menneske, boka handler ikke om at hun blir gravid! Det er en liten del av boka. Det faktumet spoiler mindre enn selve tittelen på boka. Bare tittelen burde få deg til å skjønne handlingen. 

Anonymkode: dcef9...bbb

Bare. Ikke. Spoil. Hendelser. I. Bøker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sekten av Camilla Läckberg & Henrik Fexeus. Ca. 130 sider inn i boka, og det har ikke tatt av enda, men den er interessant nok til at jeg vil fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Again, Rachel av Marian Keyes. Den sjuende boka i serien om Walsh-familien. Og de men eneste av Keyes romaner jeg ikke hadde lest. Nesten ferdig nå og synes det er litt trist at det ikke er mer Marian Keyes igjen å.gå løs på. Hun skriver så utrolig bra. Elsker språket og lekenheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auri skrev (På 13.10.2023 den 13.03):

Cassiel's Dagger - Jaqueline Carey

Denne leste jeg sist uke :)

 

Selv leser jeg nå: "The Three-Body Problem" av Liu Cixin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Voyeur skrev (På 19.10.2023 den 23.38):

Denne leste jeg sist uke :)

 

Selv leser jeg nå: "The Three-Body Problem" av Liu Cixin

Jeg måtte i gang og lese igjen Kushiel-serien etter å ha lest den! Så akkurat nå på Kushiel’s Avatar. 

Anonymkode: 8c669...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg måtte i gang og lese igjen Kushiel-serien etter å ha lest den! Så akkurat nå på Kushiel’s Avatar. 

Anonymkode: 8c669...67a

Ooog det var meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (9 timer siden):

Ooog det var meg. 

Måtte også lese første og andreboka om igjen. Har lest alle bøkene, men blir litt lei av at hun bruker de samme fortellergrepene, men hun skriver godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...