Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Byttet av Stefan Ahnhem. Skikkelig creepy. 

Anonymkode: 6d81b...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 16.48):

Behind closed doors- B.A.Paris. 

Anonymkode: dcef9...bbb

Huff, det var et skikkelig makkverk!

Anonymkode: ec31a...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Huff, det var et skikkelig makkverk!

Anonymkode: ec31a...fc9

Hadde lyst å rive meg i håret av hovedrollen til tider:tunge:

Anonymkode: dcef9...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

World of Warcraft "Tides of Darkness" av  Aaron Rosenberg  (Tar for seg Kul'Tiras flåten vs Dragomaw orc clan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest noen bok siden jeg gikk på skole

Anonymkode: 8ec84...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke lest noen bok siden jeg gikk på skole

Anonymkode: 8ec84...468

Husk å skrive dette i alle grupper (også utenlandske) der du ikke er interessert ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt 100 sider inn i «Nattøyne» av Sam Lloyd. Helt klart et plot utenom det vanlige, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes. Heldigvis skriver forfatteren (som alltid) fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/23/2024 at 4:56 PM, Hulderen said:

Fjerde bind i «Om utregning av romfang».

Bøkene handler om ei kvinne som har blitt fanget i 18. november. Hver morgen våkner hun opp i 18. november. Den første boken var litt kjedelig, og jeg fattet ikke at det kunne være mer å skrive om 18. november. Men de tre neste var mye bedre og nå gleder jeg meg til 5. bok i 18. november.

Den serien er så bra!😍

Anonymkode: 0c2a3...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Bee Sting av Paul Murray, irsk forfatter. Har virkelig fått sansen for flere av Irlands forfattere, og dette er enda en som falt i smak. Familiedrama, med mye mellom linjene, både ren underholdning men også mye til ettertanke, samt mange interessante og artige observasjoner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blüchers hemmelighet av Alexander Løken og En grufull begynnelsen av Lemony Snicket. 

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der je kjæm ifrå fra Viggo Sandvik, han typen fra Vazelina Bilopphøggers. Fant den tilfeldig på et loppemarked for en stund siden.

Men det er vel noen år siden den ble publisert tror jeg, så har ikke peiling på om den er tilgjengelig hos noen bokhandel eller på Finn.no nå lenger.         

Anonymkode: b0bc9...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Silent wife-Karin Slaughter. Har kun kommet ca.100 sider inn. Jeg liker ikke slike typer bøker. Jeg liker ordentlige psykologiske thrillere, ikke politi-bøker der man følger politiets synsvinkel. 
Visste ikke om dette før jeg begynte å lese, baksiden så spennende ut. Håper jeg klarer å lese ferdig, of håper den overrasker!

Anonymkode: dcef9...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sneips skrev (23 minutter siden):

God karma av Marian Keyes ☺️

Å, heldige deg! Jeg skulle.ønske jeg og kunne lese Marian Keyes sine bøker igjen for første gang. Hun skriver så bra! (Har dog lest dem på engelsk, håper den norske oversettelsen har klart å ivareta den språklige finessen og lekenheten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 time siden):

Å, heldige deg! Jeg skulle.ønske jeg og kunne lese Marian Keyes sine bøker igjen for første gang. Hun skriver så bra! (Har dog lest dem på engelsk, håper den norske oversettelsen har klart å ivareta den språklige finessen og lekenheten)

Enig- jeg pleier å lete opp en til jeg reiser på ferie. I fjor leste jeg Rachel er tilbake og lo høyt for meg selv på stranden 😂nå ble jeg desperat og søkte opp gamle jeg ikke hadde lest på biblioteket 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha litt hodepause, så fant en gratis romantisk morder-mysterie på Audible. Den heter "A Murder to Remember" og er skrevet av Brynn Kelly. Så langt har det skjedd ting mellom en amerikanerinne og en britisk lord på en nesten forfallen herregård i løpet av en tur som har Jane Austen som tema. Så det er et sammensurium av mye rart, men det er spennende på flere nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...