Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Grabba til meg siste eksemplaret av Byttedyr av Yrsa s....dottir på mammutsalget, så straks den. 🥰

Anonymkode: d5854...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjerde bind i «Om utregning av romfang».

Bøkene handler om ei kvinne som har blitt fanget i 18. november. Hver morgen våkner hun opp i 18. november. Den første boken var litt kjedelig, og jeg fattet ikke at det kunne være mer å skrive om 18. november. Men de tre neste var mye bedre og nå gleder jeg meg til 5. bok i 18. november.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (4 timer siden):

Fjerde bind i «Om utregning av romfang».

Bøkene handler om ei kvinne som har blitt fanget i 18. november. Hver morgen våkner hun opp i 18. november. Den første boken var litt kjedelig, og jeg fattet ikke at det kunne være mer å skrive om 18. november. Men de tre neste var mye bedre og nå gleder jeg meg til 5. bok i 18. november.

Og jeg leser første bind av denne nå. Fjerde bind fikk en sekser, men jeg kunne ikke starte rett på den liksom:) Fascinerende hvor mye hun får ut av attende november!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (På 23.2.2024 den 16.56):

Fjerde bind i «Om utregning av romfang».

Bøkene handler om ei kvinne som har blitt fanget i 18. november. Hver morgen våkner hun opp i 18. november. Den første boken var litt kjedelig, og jeg fattet ikke at det kunne være mer å skrive om 18. november. Men de tre neste var mye bedre og nå gleder jeg meg til 5. bok i 18. november.

Har nr 1 stående, og gleder meg. Har spart den til det nærmer seg at alle bøkene er ute og nå kan jeg vel endelig snart begynne!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filifjonkamor skrev (På 22.2.2024 den 22.33):

Folket på innhaug av Anne Karin Elstad 

Ahh den er fin, eller de, regner med du leser hele serien? Husker jeg leste bøkene i fjor, og storkoste meg med dem. Ikke min vanlige preferanse, så var positivt overrasket over hvor godt jeg likte dem :)

Anonymkode: 8e049...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The sun and the star - fra Percy Jackson universer, forfatter Rick Riordan. Anbefales, selv om serien er for 11-18 åringer 😁

Anonymkode: d9ede...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spare - Prince Harry , anbefales, gir et unikt inntrykk av de kongelig sin verden og mye større forståelse og sympati for han som leverer et kjendisliv som han ikke har valgt selv. 

Anonymkode: 530a0...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spare - Prince Harry , anbefales, gir et unikt inntrykk av de kongelig sin verden og mye større forståelse og sympati for han som leverer et kjendisliv som han ikke har valgt selv. 

Anonymkode: 530a0...855

Fikk du virkelig sympati for Harry? Jeg har også lest boka. Jeg fikk veldig sympati for William og Kate, mens jeg oppfattet Harry som en priviligert, bortskjemt sytepave som ikke taklet at broren stod over ham i rang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 22.09):

Ahh den er fin, eller de, regner med du leser hele serien? Husker jeg leste bøkene i fjor, og storkoste meg med dem. Ikke min vanlige preferanse, så var positivt overrasket over hvor godt jeg likte dem :)

Anonymkode: 8e049...316

Ja gjør det, lest de for mange år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Behind closed doors- B.A.Paris. 

Anonymkode: dcef9...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (På 23.2.2024 den 16.56):

Fjerde bind i «Om utregning av romfang».

Bøkene handler om ei kvinne som har blitt fanget i 18. november. Hver morgen våkner hun opp i 18. november. Den første boken var litt kjedelig, og jeg fattet ikke at det kunne være mer å skrive om 18. november. Men de tre neste var mye bedre og nå gleder jeg meg til 5. bok i 18. november.

Jeg har lest første boka og syntes den var ulidelig kjedelig. Hovedpersonen og ektemannen er jo helt tragisk uinteressante mennesker.. Blir det virkelig bedre altså? 

Anonymkode: 14b90...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har lest første boka og syntes den var ulidelig kjedelig. Hovedpersonen og ektemannen er jo helt tragisk uinteressante mennesker.. Blir det virkelig bedre altså? 

Anonymkode: 14b90...4d4

Ja, det er veldig stor forskjell på første og andre bok. De to bøkene burde vært slått sammen, med første del redusert til en tredjedel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser litt forskjellige nå er det disse 

Morgan Kane

Arbeids og lederpsykologi  

Damms fremmedordbok

 

Alle bøkene er fra bokhylla 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Liksteinen» av Marit Reiersgård. Litt over 200 sider inn i boka, og foreløpig synes jeg ikke den er helt på høyde med de tre første i serien, men definitivt bedre enn den fjerde (altså den forrige) i serien. Så enn så lenge; tommel opp fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...