Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Zooey skrev (4 timer siden):

Jeg likte den! Hun skriver godt og er god til å beskrive relasjonene mellom mennesker og gjerne det som er ekstra vanskelig å sette ord på. 

Jeg har det samme "problemet" her som med den første boka, jeg liker ikke karakterene. Men jeg synes hun gjør en god jobb i å skildre generasjon millenials. Hun er også flink til å ta opp tematikk som klimakrise, klasseskille, mental helse, uten at det virker unaturlig. Samtidig er det fremdeles relasjoner, kjærlighet, sex og kommunikasjon som  gjennomsyrer i likhet med de to forrige bøkene. 

Jeg synes den er bedre enn hennes første roman (Conversation with Friends), men ikke helt på samme nivå som Normal People.

Takk for fyldig svar! Da skal jeg gå i gang med den 😊 Blir alltid litt skeptisk når bøkene kommer så hyppig, redd kvaliteten blir dårligere 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linny111

Convenience Store Woman av Sayaka Murata

Gir gode minner om Japan samtidig som det er en veldig morsom og interessant bok, akkurat passe lang til det den er. Den er også oversatt til norsk med tittelen "Døgnåpent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Epler faller ikke av Liane Moriarty. Er virkelig fan av denne forfatteren så ble begeistret da jeg helt tilfeldig kom over ny bok fra henne. Har vært inni en treg leseperiode hvor ingenting frister. Så veldig god timing.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...