Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Frida skrev (På 1.1.2022 den 19.18):

"Ditt fravær er mørke" av Jón Kalman Stefánsson. 

Fantastisk forfatter!

Han skriver så fint :jepp: Er det første boken du leser av ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ferdig Cytonic i går og begynte så på Evershore. Begge lydbøker i Skyward-serien av Brandon Sanderson og Janci Patterson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Han skriver så fint :jepp: Er det første boken du leser av ham?

Nei, har lest en før, og den leste jeg ut på en dag, klarte ikke å legge den fra meg 😄 Denne er ganske mange sider, så tror den varer litt. Eller med vilje leser jeg den sakte, er ikke ofte jeg finner forfattere som jeg liker så godt! 

Han skriver veldig fint, enig i det! Tror kanskje det var du som tipset om ham? I så fall, tusen takk!

Jeg har iallfall funnet flere gode forfattere ved å følge med her i tråden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (1 minutt siden):

Nei, har lest en før, og den leste jeg ut på en dag, klarte ikke å legge den fra meg 😄 Denne er ganske mange sider, så tror den varer litt. Eller med vilje leser jeg den sakte, er ikke ofte jeg finner forfattere som jeg liker så godt! 

Han skriver veldig fint, enig i det! Tror kanskje det var du som tipset om ham? I så fall, tusen takk!

Jeg har iallfall funnet flere gode forfattere ved å følge med her i tråden!

Det er det beste når man finner bøker man absolutt ikke vil skal slutte! 😍 Gutten-trilogien og Sommerlys, og så kommer natten er mine absolutte Kalman-favoritter, så de har jeg nok anbefalt mange ganger her inne i forskjellige tråder :ler: Har funnet mye spennende her jeg og, veldig fint å dele lesetips :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lullaby av Leila Slimani :) Håper den er like bra som man skal ha det til.

Anonymkode: dcef9...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frida skrev (På 27.12.2021 den 1.54):

"Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield

Den boka var den som fikk meg til å like å lese. Elsker den boka. Sikkert litt mer enn den fortjener nettopp pga betydning den har hatt for min leseglede i senere år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lettvekter, chick-litt, feel good og lettlest: Live Your Life av Sophie Kinsella. Er småpjusk og sliten om dagen så slike lite krevende bøker passer perfekt akkurat nå. Fort lest og fort glemt. Men noen ganger er det nettopp det jeg vil ha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (6 minutter siden):

Den boka var den som fikk meg til å like å lese. Elsker den boka. Sikkert litt mer enn den fortjener nettopp pga betydning den har hatt for min leseglede i senere år. 

Så bra! Jeg skjønner godt du elsker den, leseglede er en gav jeg setter veldig stor pris på selv.  

Og jeg er helt enig med deg i at noen ganger er det aller best med en lettlest bok! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lotus Blues av Kristina Ohlsson. Lest alle hennes om Fredrika Bergman, tenkte prøve og se om jeg liker Brenner-karakteren hennes også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...