Zooey Skrevet 28. august 2021 #11381 Del Skrevet 28. august 2021 Rumle skrev (På 2021-8-18 den 8.40): Between Two Kingdoms av Suleika Jaouad Hvordan var den? Følger nyhetsbrevene hennes - får så mange gode skriveoppgaver ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2021 #11382 Del Skrevet 28. august 2021 Zooey skrev (53 minutter siden): Hvordan var den? Følger nyhetsbrevene hennes - får så mange gode skriveoppgaver ☺️ Jeg var litt skeptisk i starten, men jeg synes den ble bedre og bedre, og alt i alt likte jeg den veldig godt til slutt Nyhetsbrevet høres spennende ut, må sjekke det ut 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 30. august 2021 #11383 Del Skrevet 30. august 2021 Perlesøsteren av Riley. Det er litt av noen kolosser disse bøkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. september 2021 #11384 Del Skrevet 2. september 2021 Den tause pasienten - Alex Michaelides 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 2. september 2021 #11385 Del Skrevet 2. september 2021 Den første boken av "De syv søstre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2021 #11386 Del Skrevet 3. september 2021 Eit nytt namn av Jon Fosse. Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11387 Del Skrevet 4. september 2021 Are Women Human?: And Other International Dialogues by Catharine A. MacKinnon Anonymkode: 6ba7c...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. september 2021 #11388 Del Skrevet 4. september 2021 Rumle skrev (20 timer siden): Eit nytt namn av Jon Fosse. Endelig! Men er det diktsamling? Jeg er litt forvirra. Så at den fikk en sekser, men samtidig er det syvende boka i en septetellerannet så begynte å tvile på at det kun var dikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2021 #11389 Del Skrevet 4. september 2021 visp skrev (1 time siden): Men er det diktsamling? Jeg er litt forvirra. Så at den fikk en sekser, men samtidig er det syvende boka i en septetellerannet så begynte å tvile på at det kun var dikt:) Nei, det er romaner Men, av og til kan det minne mer om dikt, eller drøm eller hva vet jeg. Liker den veldig godt i alle fall, selv om jeg egentlig blir helt utslitt av å lese dette, så er det helt fantastisk likevel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. september 2021 #11390 Del Skrevet 4. september 2021 Rumle skrev (1 time siden): Nei, det er romaner Men, av og til kan det minne mer om dikt, eller drøm eller hva vet jeg. Liker den veldig godt i alle fall, selv om jeg egentlig blir helt utslitt av å lese dette, så er det helt fantastisk likevel! Men da kan du anbefale alle syv? Og de er lagt opp sånn at man må starte fra start? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2021 #11391 Del Skrevet 4. september 2021 visp skrev (6 minutter siden): Men da kan du anbefale alle syv? Og de er lagt opp sånn at man må starte fra start? Ja, det er de Det er syv romaner fordelt på tre bøker. Vil absolutt anbefale om du er åpen for litt annerledes litteratur. Til tider er teksten så gjentagende og stillestående at jeg har holdt på å rable, men over tid har jeg likevel satt pris på effekten av det og synes det gir mye til opplevelsen Prøv første boken og se hva du synes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11392 Del Skrevet 4. september 2021 Anonymkode: 3d015...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. september 2021 #11393 Del Skrevet 4. september 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Ja, det er de Det er syv romaner fordelt på tre bøker. Vil absolutt anbefale om du er åpen for litt annerledes litteratur. Til tider er teksten så gjentagende og stillestående at jeg har holdt på å rable, men over tid har jeg likevel satt pris på effekten av det og synes det gir mye til opplevelsen Prøv første boken og se hva du synes Ja, får teste han ut. Tusen takk🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11394 Del Skrevet 4. september 2021 Anonymkode: 05661...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. september 2021 #11395 Del Skrevet 4. september 2021 *blueberry* skrev (På 23.8.2021 den 18.40): Hypnotisøren (black edition) - Lars Kepler Hva er forskjellen på den vanlige og Black edition? Liker Kepler-serien veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. september 2021 #11396 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 8.28): Heksemesteren av Margit Sandemo 🤩 Anonymkode: bee4d...796 Ooo, den husker jeg! Spennende serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. september 2021 #11397 Del Skrevet 4. september 2021 Snabeltann skrev (9 minutter siden): Hva er forskjellen på den vanlige og Black edition? Liker Kepler-serien veldig godt! Jeg har ikke lest den vanlige, men jeg har forstått det sånn at de har justert den til å passe de andre bøkene bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 4. september 2021 #11398 Del Skrevet 4. september 2021 " En natt i Oktober" av Marius Løken. Denne boken handler om Halloween-drapet som skjedde i Oslo i 2011. Den er skrevet på en veldig nøktern måte og tar for seg en vennegjeng fra Hallingdal som bor sammen i et kollektiv på Bislett. Guttene kjenner hverandre på godt å vondt, men ikke på en slik måte at de kunne anta at en av de kom til å drepe en i gjengen. Den handler om tillit, forvitringer og om tilgivelse. Bra skrevet, og en sterk historie. Likevel er det litt repeterende, men klarer å dele historien på en grei måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2021 #11399 Del Skrevet 11. september 2021 Herfra til Hiroshima av Sunniva Lye Axelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 12. september 2021 #11400 Del Skrevet 12. september 2021 Månesøsteren av riley er jeg kommet til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå