Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (På 2021-8-18 den 8.40):

Between Two Kingdoms av Suleika Jaouad

Hvordan var den? Følger nyhetsbrevene hennes - får så mange gode skriveoppgaver ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zooey skrev (53 minutter siden):

Hvordan var den? Følger nyhetsbrevene hennes - får så mange gode skriveoppgaver ☺️

Jeg var litt skeptisk i starten, men jeg synes den ble bedre og bedre, og alt i alt likte jeg den veldig godt til slutt :jepp: 

Nyhetsbrevet høres spennende ut, må sjekke det ut 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Are Women Human?: And Other International Dialogues by Catharine A. MacKinnon

Anonymkode: 6ba7c...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (20 timer siden):

Eit nytt namn av Jon Fosse. Endelig! :hoppe: 

Men er det diktsamling? Jeg er litt forvirra. Så at den fikk en sekser, men samtidig er det syvende boka i en septetellerannet så begynte å tvile på at det kun var dikt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (1 time siden):

Men er det diktsamling? Jeg er litt forvirra. Så at den fikk en sekser, men samtidig er det syvende boka i en septetellerannet så begynte å tvile på at det kun var dikt:)

Nei, det er romaner :jepp: Men, av og til kan det minne mer om dikt, eller drøm eller hva vet jeg. Liker den veldig godt i alle fall, selv om jeg egentlig blir helt utslitt av å lese dette, så er det helt fantastisk likevel! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Nei, det er romaner :jepp: Men, av og til kan det minne mer om dikt, eller drøm eller hva vet jeg. Liker den veldig godt i alle fall, selv om jeg egentlig blir helt utslitt av å lese dette, så er det helt fantastisk likevel! :ler:

Men da kan du anbefale alle syv? Og de er lagt opp sånn at man må starte fra start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (6 minutter siden):

Men da kan du anbefale alle syv? Og de er lagt opp sånn at man må starte fra start?

Ja, det er de :jepp: Det er syv romaner fordelt på tre bøker. Vil absolutt anbefale om du er åpen for litt annerledes litteratur. Til tider er teksten så gjentagende og stillestående at jeg har holdt på å rable, men over tid har jeg likevel satt pris på effekten av det og synes det gir mye til opplevelsen :jepp: Prøv første boken og se hva du synes :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Ja, det er de :jepp: Det er syv romaner fordelt på tre bøker. Vil absolutt anbefale om du er åpen for litt annerledes litteratur. Til tider er teksten så gjentagende og stillestående at jeg har holdt på å rable, men over tid har jeg likevel satt pris på effekten av det og synes det gir mye til opplevelsen :jepp: Prøv første boken og se hva du synes :)

Ja, får teste han ut. Tusen takk🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (På 23.8.2021 den 18.40):

Hypnotisøren (black edition) - Lars Kepler

Hva er forskjellen på den vanlige og Black edition? Liker Kepler-serien veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 8.28):

Heksemesteren av Margit Sandemo 🤩

Anonymkode: bee4d...796

Ooo, den husker jeg! Spennende serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snabeltann skrev (9 minutter siden):

Hva er forskjellen på den vanlige og Black edition? Liker Kepler-serien veldig godt!

Jeg har ikke lest den vanlige, men jeg har forstått det sånn at de har justert den til å passe de andre bøkene bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" En natt i Oktober" av Marius Løken.

Denne boken handler om Halloween-drapet som skjedde i Oslo i 2011. Den er skrevet på en veldig nøktern måte og tar for seg en vennegjeng fra Hallingdal som bor sammen i et kollektiv på Bislett. Guttene kjenner hverandre på godt å vondt, men ikke på en slik måte at de kunne anta at en av de kom til å drepe en i gjengen. Den handler om tillit, forvitringer og om tilgivelse. Bra skrevet, og en sterk historie. Likevel er det litt repeterende, men klarer å dele historien på en grei måte. 

DC80F8C0-7217-4406-9C21-EC6772FB2940.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...