Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

Ja! I perioder hvor jeg ikke aner hva jeg vil lese, ser jeg ofte i denne tråden. Og så velger jeg ofte dine boktips. 😊🌺

Så gøy! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/20/2019 at 5:18 PM, Pjolterbeist said:

"Talking to Strangers" - Malcolm Gladwell

On 10/20/2019 at 7:06 PM, Rumle said:

Den har jeg på leselisten min også, hva synes du om den?

Nå er jeg nesten ferdiglest og kan virkelig anbefale "Talking to Strangers". Boka inneholder en del interessante historier som brukes til å illustrere forskningsresultater Gladwell tar opp. De samme forskningsresultatene gir også interessante innblikk i menneskets gjøren, laden, og ikke minst feilaktighet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pjolterbeist skrev:

Nå er jeg nesten ferdiglest og kan virkelig anbefale "Talking to Strangers". Boka inneholder en del interessante historier som brukes til å illustrere forskningsresultater Gladwell tar opp. De samme forskningsresultatene gir også interessante innblikk i menneskets gjøren, laden, og ikke minst feilaktighet. 

Høres bra ut, takk for oppdatering! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nadya skrev:

Før plogen din over de dødes knokler av Olga Tokarczuk.

Den har jeg nettopp lagt på listen min. Får frysninger av tittelen! Hva synes du? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Rumle said:

Den har jeg nettopp lagt på listen min. Får frysninger av tittelen! Hva synes du? :)

Det er en av de aller beste boktitlene jeg har hørt noensinne!  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nadya skrev:

Det er en av de aller beste boktitlene jeg har hørt noensinne!  

Den får i alle fall frem en umiddelbar reaksjon 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas Erikson - Omgitt av Idioter 😅. Litt sent ute kanskje, men anbefales!

Anonymkode: f3cb2...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Thomas Erikson - Omgitt av Idioter 😅. Litt sent ute kanskje, men anbefales!

Anonymkode: f3cb2...071

Anbefale IKKE. Det er bare kvasi, som et langt, gjentakende horoskop. Terningkast null. Forfatteren ble også tildelt prisen «Årets villeder» for 2018 i Sverige, på grunn av misvisende innhold i bøkene. Modellene hans presenteres som vitenskap men det er ikke det! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berlinerpoplene av Ragde. 

Fikk lyst å lese den siste boken om Neshov-familien som hun nettopp kom ut med, men siden jeg ikke har lest de første så må jeg nesten lese de først. 

Har egentlig ikke lest noe særlig av Ragde da bøkene hennes ikke helt er det jeg foretrekker å lese, synes språket og stilen kanskje er litt enkel. For all del, hun er ikke en dårlig forfatter, har jo knallgode salgstall å vise til. Men jeg liker bedre bøker som får meg til å tenke og gruble, bøker jeg blir glad i og som jeg leser på nytt med jevne mellomrom. 

Litt på samme måte med at jeg orker ikke lese sånne eviglange serier som Storgårdsfolk og Havets datter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore Renberg har mange fine bøker. Den siste nydelige jeg leste av ham er Du er så lys. Anbefales virkelig 👍🏻

Anonymkode: 49261...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...