Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prosessen av Franz Kafka og Koranen! Den siste tar lang tid, men er ca 1/4 ferdig med boka! Lurer på om jeg skal begynne på The Book Thief etter disse to. Hva syns dere som har lest den om boka? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat lest ferdig American Psycho. Ikke imponert. Leste den på norsk, kanskje det hadde vært hakket bedre på engelsk🤔

Nå startet med The Secret Life of Bees🙂 Virker bra så langt👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste hele HalfBad av Sally Green i dag og jeg kan nesten ikke vente på å lese fortsettelsen. Skal løpe og kjøpe nummer to i morgen! MÅ HA DEN! 

Anonymkode: 9319f...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke så mye for tiden, men jeg hører på "Mannen som sökte sin skugga" av David Lagercrantz (Fortsettelsen av Millenium-serien av Stieg Larsson) som lydbok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bare ikke deg" av Katarina von Bredow. Hun er utrolig flink til å skildre personenes følelser og skriver generelt på en veldig bra måte. Etter å ha lånt den 4 eller 5 ganger på biblioteket, kjøpte jeg den likegodt :P

Dessuten er jeg på venteliste på biblioteket for "Paris for én" av Jojo Moyes. Den virker morsom synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2017 den 18.56, Eun skrev:

Åsne Seierstad, To søstre. Veldig bra så langt :)

Jeg leser også den nå🙂 Sterk bok der følelsene mine veksler mellom hat, kjærlighet, tristhet og mange refleksjoner over den verdenen vi lever i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Catalina Culès
1 time siden, Librarian skrev:

Begynte i dag på James Franco spytter når han snakker av Erik Eikehaug. Artig å sjekke ut norske debutromaner!

Handler den om James Franco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...