Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, angrer litt på at jeg begynte på Innsirkling 2 nå, for jeg fikk nettopp tak i den siste til Johan Harstad - Max, Mischa og Tetoffensiven. Har hørt så utrolig mye bra om den, og i tillegg er den på over 1000 sider, så om jeg skulle hatt noe som helst håp om å bli ferdig med den før studiestart (=leser ikke skjønnlitteratur) burde jeg starta i forrigårs. Og har bare lest littegranne av Innsirkling, men når jeg først har begynt MÅ jeg lese den ferdig før jeg begynner på noe nytt (tvangstanke). Så jeg får en travel jul gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Mondegreen

Jeg leste nettopp ut The Articulate Mammal: An introduction to psycholinguistics av Jean Aitchison, og nå har jeg begynt på Tragediens fødsel av Nietzsche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20. desember 2015 at 22.45, Stueloff skrev:

Blomstenes hemmelige språk av Vanessa Diffenbaugh.

Hvordan var den? Er det bare meg eller heter alle bøker nå om dagen noe med 'hemmelig?' skal jeg skrive bok skal den søren meg hete 'den hemmelige hemmeligheten' :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Puny skrev:

Hvordan var den? Er det bare meg eller heter alle bøker nå om dagen noe med 'hemmelig?' skal jeg skrive bok skal den søren meg hete 'den hemmelige hemmeligheten' :D 

Vet ikke helt enda, det går veldig sakte framover, men det er nok mer på grunn av at jeg ikke har tid til å lese så mye for tiden enn boka. De jeg kjenner som har lest den mener den er veldig god, da. Ei har faktisk sagt at det er den beste boka hun har lest, så jeg håper den faller i smak hos meg også :) 

Jeg gleder meg til å lese Den hemmelige hemmeligheten :tongue: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Guns, Germs and Steel av Jared Diamond. 

Et interessant blikk på hvordan geografi og biogeografi har hatt en betydning for maktfordelingen i verdenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...