Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Menneskebarnet" av M. R. Carey (pseudonym ).  Spennende bok!!  Tankevekkende og skremmende. :sjokkert:

Anonymkode: 24b02...e96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne på en ny bok, og står mellom Stefan Spjut - Stallo og Jussi Adler-Olsen - kvinnen i buret!

Hva valgte du? Synes Stallo var helt fantastisk! Juss bøkene er god krim  (filmene er også verdt å se), men det tapere seg litt etterhvert, den siste er ikke så god.

Endret av Bokdamen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva valgte du? Synes Stallo var helt fantastisk! Juss bøkene er god krim  (filmene er også verdt å se), men det tapere seg litt etterhvert, den siste er ikke så god.

jeg valgte kvinnen i buret denne gangen. Jeg er veldig spent på Stallo, er ikke vant til å lese om sånn overnaturlige ting (som det kan virke som den handler litt om) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg valgte kvinnen i buret denne gangen. Jeg er veldig spent på Stallo, er ikke vant til å lese om sånn overnaturlige ting (som det kan virke som den handler litt om) :)

Den handler om troll, men er mest en spenningsroman og jeg synes ikke det fremsto så overnaturlig (men så leser jeg også en del av den slags). Den er virkelig godt skrevet, og jeg synes starten var så creepy at jeg var glad jeg ikke var alene hjemme...

I overnaturlig, men ikke likevel kategorien vil jeg virkelig anbefale Jon Ajvide Lindquist (spesielt La den rette komme inn)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er på bok 2 I Mistborn serien til Brandon Sanderson. Har alle tre i en fil på kindlen og koser meg glugg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg noen bøker med fortellinger. Dvs klassiske grøssere. Var jo ikke så lenge siden Halloween, og snart er det fredag den 13ende, så da:) 

Men holder på med Sagaen om isfolket.Det tar litt tid å pløye igjennom:)

 

Ellers prøvde jeg Anna karenina av Lev Tolstoj, men begynner å gå litt lei, da den er veldig tung. 

 

Men anbefaler Fatimas hånd om det muslimske Spania under middelalderen. Er veldig spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...