Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Yellowrose

Jeg leser "kleskoden" og alle kan ha noe å lære av den! Den tar for seg den stygge sannheten om mote, blant annet. Anbefales på det sterkeste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på Clipped Wings av Helena Hunting. Jeg leste den først som en fanfic, og elsket den, så jeg er spent på hvordan den er redigert nå. Så langt virker den heldigvis ganske lik den opprinnelige versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med Coraline og The Graveyard Book av Neil Gaiman. Og så har jeg lest Good Omens for tredje eller fjerde gang. Sjelden at man stadig kan få like mye ut av en bok som man har lest flere ganger før.

Jeg lurer litt på om jeg skal gi meg i kast med Terry Pratchetts Discworld-bøker en gang til. Den siste boka i serien er kommet på Amazon, til en perverst høy pris. 35$ for en kindle-utgivelse, det ligner da ingenting? Kanskje den er blitt billigere til jeg er kommet i mål med annen gjennomlesning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt hav, av Joy Jacobsen, elsker den, men  det skal sies at jeg er a sucker for nordnorsk litteraturskildringer

Endret av Zereta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så smått startet på Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant av Jonas Jonasson. Så langt fenger den ikke, så har ikke bestemt meg for om jeg gidder å lese hele eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mangel av noe annet akkurat nå; Neil Strauss - The Game.
Pjatt om PUA. Tåpelig egentlig, bok skrevet av en 45 åring, som liksom skal treffe målgruppen til samme aldersgruppe, men som jeg vil tro er mest interresant og spennende for 15-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null av Gine Cornelia Pedersen. Nydelig bok, men veldig rar, og til tider vulgær og ekkel. Likevel, veldig fin.

elsket den boken! Veldig rar ja😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

"Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet" (I morgen er dessverre nok en dag - i bunn og grunn hadde jeg forventet mer av depresjonen min) av Tobi Katze.

Et humoristisk skråblikk på det å gå gjennom en depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet" (I morgen er dessverre nok en dag - i bunn og grunn hadde jeg forventet mer av depresjonen min) av Tobi Katze.

Et humoristisk skråblikk på det å gå gjennom en depresjon.

hvilken bok er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

hvilken bok er dette?

Tobi Katze skriver en blogg om å leve og arbeide samtidig som man lider av en depresjon. Denne boka forteller om hvordan livet hans er som et menneske diagnostert med depresjon, om den absurde situasjonen man settes i som depressiv når man likevel velger hhv. tvinges til å delta på sosiale tilsteldninger, om tomheten og nummenheten, om å opprettholde en fasade utad om at alt er i orden. Og hvor surrealt komisk slike situasjoner er. 

Jeg er bare kommet en fjerdedel inn i boka, så hvorvidt den anbefales eller ikke, må jeg bare komme tilbake til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tobi Katze skriver en blogg om å leve og arbeide samtidig som man lider av en depresjon. Denne boka forteller om hvordan livet hans er som et menneske diagnostert med depresjon, om den absurde situasjonen man settes i som depressiv når man likevel velger hhv. tvinges til å delta på sosiale tilsteldninger, om tomheten og nummenheten, om å opprettholde en fasade utad om at alt er i orden. Og hvor surrealt komisk slike situasjoner er. 

Jeg er bare kommet en fjerdedel inn i boka, så hvorvidt den anbefales eller ikke, må jeg bare komme tilbake til. 

men hva heter boka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i innlegget, hele første linje

"Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet," er tittelen på boken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet," er tittelen på boken?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...