Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Leser "The Greatest Show on Earth" av Richard Dawkins for andre gang. Egentlig litt dumt gjort, da jeg kjøpte en helsikkes masse bøker for ei uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om den så langt? :)

 

Etter som LSC er min absolutte favorittforfatter, så synes jeg den er fantastisk :) Den mannen er så genial, at jeg får lyst til å krype inn i hjernen hans for å se hvordan han tenker og skaper! 

Boken er litt annerledes i stilen enn mange av de andre bøkene hans, men det er samtidig umiskjennelig LSC :) Anbefaler den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter som LSC er min absolutte favorittforfatter, så synes jeg den er fantastisk :) Den mannen er så genial, at jeg får lyst til å krype inn i hjernen hans for å se hvordan han tenker og skaper! 

Boken er litt annerledes i stilen enn mange av de andre bøkene hans, men det er samtidig umiskjennelig LSC :) Anbefaler den!

Så bra! Jeg er litt nysgjerrig på denne her selv også! :jepp: Har alltid likt ham veldig godt, men falt helt av etter Maskeblomstfamilien. Kanskje på tide å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg er litt nysgjerrig på denne her selv også! :jepp: Har alltid likt ham veldig godt, men falt helt av etter Maskeblomstfamilien. Kanskje på tide å prøve igjen :)

 

Absolutt på tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Jeg leser første boken i Game of Thrones serien på engelsk. Det tar dessverre litt tid da jeg sliter med konsentrasjonen min men det er morsomt at jeg endelig har funnet en bok jeg virkelig liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blindsighted av Karin Slaughter. 
Straks ferdig med den og går rett på neste bok; Kisscut! Skikkelig nervepirrende krim  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syv søstre - Lucinda Riley... fantastisk. 

Mi briliante venninne, Elena Ferrante - var pyton å komme seg igjennom 

En liste for livet av Lori Nelson Spielman - god men veldig amerikansk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...