skruf Skrevet 11. november 2015 #8161 Del Skrevet 11. november 2015 Mormor danset i regnet av Trude Teige. Veldig fin bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 11. november 2015 #8162 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg leser "kleskoden" og alle kan ha noe å lære av den! Den tar for seg den stygge sannheten om mote, blant annet. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 11. november 2015 #8163 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg har begynt på Clipped Wings av Helena Hunting. Jeg leste den først som en fanfic, og elsket den, så jeg er spent på hvordan den er redigert nå. Så langt virker den heldigvis ganske lik den opprinnelige versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. november 2015 #8164 Del Skrevet 17. november 2015 Nettopp ferdig med Coraline og The Graveyard Book av Neil Gaiman. Og så har jeg lest Good Omens for tredje eller fjerde gang. Sjelden at man stadig kan få like mye ut av en bok som man har lest flere ganger før.Jeg lurer litt på om jeg skal gi meg i kast med Terry Pratchetts Discworld-bøker en gang til. Den siste boka i serien er kommet på Amazon, til en perverst høy pris. 35$ for en kindle-utgivelse, det ligner da ingenting? Kanskje den er blitt billigere til jeg er kommet i mål med annen gjennomlesning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 17. november 2015 #8165 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Hvitt hav, av Joy Jacobsen, elsker den, men det skal sies at jeg er a sucker for nordnorsk litteraturskildringer Endret 18. november 2015 av Zereta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. november 2015 #8166 Del Skrevet 17. november 2015 Katherine Webb - Det forbudte barnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 17. november 2015 #8167 Del Skrevet 17. november 2015 Har så smått startet på Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant av Jonas Jonasson. Så langt fenger den ikke, så har ikke bestemt meg for om jeg gidder å lese hele eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 19. november 2015 #8168 Del Skrevet 19. november 2015 Null av Gine Cornelia Pedersen. Nydelig bok, men veldig rar, og til tider vulgær og ekkel. Likevel, veldig fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. november 2015 #8169 Del Skrevet 19. november 2015 I mangel av noe annet akkurat nå; Neil Strauss - The Game.Pjatt om PUA. Tåpelig egentlig, bok skrevet av en 45 åring, som liksom skal treffe målgruppen til samme aldersgruppe, men som jeg vil tro er mest interresant og spennende for 15-åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. november 2015 #8170 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg blir hekta på bokserier. Så nå er det The Witcher for alle penga. Veldg bra bøker. Hva handler serien om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenpia Skrevet 19. november 2015 #8171 Del Skrevet 19. november 2015 Menneskebarnet av Carey M.R. som er veldig spennende, litt skrekk aktig egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 19. november 2015 #8172 Del Skrevet 19. november 2015 Null av Gine Cornelia Pedersen. Nydelig bok, men veldig rar, og til tider vulgær og ekkel. Likevel, veldig fin.elsket den boken! Veldig rar ja😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 22. november 2015 #8173 Del Skrevet 22. november 2015 Piken på toget av Paula Hawkins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. november 2015 #8174 Del Skrevet 22. november 2015 "Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet" (I morgen er dessverre nok en dag - i bunn og grunn hadde jeg forventet mer av depresjonen min) av Tobi Katze.Et humoristisk skråblikk på det å gå gjennom en depresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 22. november 2015 #8175 Del Skrevet 22. november 2015 "Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet" (I morgen er dessverre nok en dag - i bunn og grunn hadde jeg forventet mer av depresjonen min) av Tobi Katze.Et humoristisk skråblikk på det å gå gjennom en depresjon.hvilken bok er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. november 2015 #8176 Del Skrevet 22. november 2015 hvilken bok er dette?Tobi Katze skriver en blogg om å leve og arbeide samtidig som man lider av en depresjon. Denne boka forteller om hvordan livet hans er som et menneske diagnostert med depresjon, om den absurde situasjonen man settes i som depressiv når man likevel velger hhv. tvinges til å delta på sosiale tilsteldninger, om tomheten og nummenheten, om å opprettholde en fasade utad om at alt er i orden. Og hvor surrealt komisk slike situasjoner er. Jeg er bare kommet en fjerdedel inn i boka, så hvorvidt den anbefales eller ikke, må jeg bare komme tilbake til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 22. november 2015 #8177 Del Skrevet 22. november 2015 Tobi Katze skriver en blogg om å leve og arbeide samtidig som man lider av en depresjon. Denne boka forteller om hvordan livet hans er som et menneske diagnostert med depresjon, om den absurde situasjonen man settes i som depressiv når man likevel velger hhv. tvinges til å delta på sosiale tilsteldninger, om tomheten og nummenheten, om å opprettholde en fasade utad om at alt er i orden. Og hvor surrealt komisk slike situasjoner er. Jeg er bare kommet en fjerdedel inn i boka, så hvorvidt den anbefales eller ikke, må jeg bare komme tilbake til. men hva heter boka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. november 2015 #8178 Del Skrevet 22. november 2015 men hva heter boka? Det står i innlegget, hele første linje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 22. november 2015 #8179 Del Skrevet 22. november 2015 Det står i innlegget, hele første linje"Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet," er tittelen på boken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. november 2015 #8180 Del Skrevet 22. november 2015 "Morgen ist leider auch noch ein Tag - Irgendwie hatte ich mehr von meiner Depression erwartet," er tittelen på boken?Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå