Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Aleksander Kielland Ulykken: Tragedien, spillet og hemmelighetene som kunne ha veltet en oljenasjon - av Tommas Torgersen Skretting

Ganske drøyt det de overlevende så på ullykkeskvelden. Sterke beretninger

Anonymkode: 1f47e...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elskeren av Helene Flood. Jeg ble akkurat ferdig med boken Rebecca av Daphne du Maurier. 

Anonymkode: d95f9...2bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Martian av Andy Weir - faktisk ganske fornøyelig lesing - eller det er Wil Wheaton som leser da, men det er skrevet fornøyelig! Det litt forskjell fra filmen, bl.a. hvordan 

Spoiler

de får vite at Mark Watney er i live. Og han bruker lenger tid og mer detaljer for å fikse det til sånn at han overlever.

Men jeg tror jeg må ta en kikk på filmen igjen når jeg er ferdig. Har ikke sett hele, bare fra litt inn i filmen og ut, så jeg vet hva som skjer. Det kan være greit å få hele sammenhengen (og hvor mye Aksel Hennie var med.....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang tilbake på Throne of Glass-serien av Sarah J Maas. Er på bok 2 for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den savnede søsteren  av Lucinda Riley 🤩

Anonymkode: cb797...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

American gods av Neil Gaimann og War Lord av Bernard Cornwell. Klarer sjelden og holde meg til bare en bok av gangen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayoo skrev (17 timer siden):

En mann ved navn Ove

Har du kommet til statskuppet?😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 18.11):

Aleksander Kielland Ulykken: Tragedien, spillet og hemmelighetene som kunne ha veltet en oljenasjon - av Tommas Torgersen Skretting

Ganske drøyt det de overlevende så på ullykkeskvelden. Sterke beretninger

Anonymkode: 1f47e...a91

Leste den i fjor .Veldig sterk lesning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har svart i denne tråden i det siste, men nå leser jeg en annerledes bok om LONDON. Man kommer liksom "under huden" på byen, får vite bakgrunnshistorier og hva som er hva i byens bydeler osv.

9788248924852_1.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Så vakker du er» var en fin og lettlest ungdomsroman.

I dag har jeg startet på «Beviset» av Agota Kristof 

B01BD05C-699D-4B78-A8EA-6D2E608F842E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med sommerles sammen med ivrige unger, grep anledningen til å lese endel bøker for aldersgruppa 9-12 år. Imponerende mye bra, nyere barnebøker!

Akkurat nå - Gangster-bestemor av David Walliams.

Anonymkode: 613f6...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Chain-Adrian McKinty

Liker boka og kreativt plot, men den er jo litt rar og gir ikke helt mening. Litt urealistisk kanskje.

Anonymkode: dcef9...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er så lys" av Tore Renberg. Anbefales!

Anonymkode: 29a3b...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Jeg brukte altfor lang tid på Jane Eyre! Men nå er jeg endelig ferdig. Den var helt fin. Ganske treg til tider, men deler var også veldig spennende. Elsket den gotiske og skumle delen. Jeg leste det skumleste midt på natta alene i senga og fikk nesten ikke sove. Historien var sånn passe. Likte karakterene godt. 

Nå har jeg begynt på Catch-22 av Joseph Heller. Må innrømme at den er litt merkelig etter tre kapitler. Vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...