Kågebruker Skrevet 1. mars 2020 #10541 Del Skrevet 1. mars 2020 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 3. mars 2020 #10542 Del Skrevet 3. mars 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 3. mars 2020 #10543 Del Skrevet 3. mars 2020 Alt er mitt, Ruth Lillegraven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2020 #10544 Del Skrevet 3. mars 2020 Gaven av Ellen Vahr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. mars 2020 #10545 Del Skrevet 4. mars 2020 The Education of Little Tree, av Forrest Carter En nydelig liten bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvepp Skrevet 4. mars 2020 #10546 Del Skrevet 4. mars 2020 "Jeg drepte barnet mitt". Handler on han mor som fikk fødselsdepresjon å dreper barnet sitt Utrolig sterk historie fra virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10547 Del Skrevet 4. mars 2020 On 2/20/2020 at 4:41 PM, Rumle said: Milkman av Anna Burns Jeg begynte nettopp på samme bok! Liker du den? Anonymkode: 0c2a3...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2020 #10548 Del Skrevet 4. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte nettopp på samme bok! Liker du den? Anonymkode: 0c2a3...c1a Jeg vet ikke helt, den var nok ikke helt hva jeg hadde forventet. Har lagt den litt på vent og leser en annen akkurat nå, hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. mars 2020 #10549 Del Skrevet 4. mars 2020 Skal starte på Lazarus av Kepler nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 4. mars 2020 #10550 Del Skrevet 4. mars 2020 Leonardo Da Vinci's Treatise of Painting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mars 2020 #10551 Del Skrevet 5. mars 2020 Oktoberbarn av Linda Boström Knausgård 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mars 2020 #10552 Del Skrevet 5. mars 2020 Journal 64 Av Jussi Adler-Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 6. mars 2020 #10553 Del Skrevet 6. mars 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. mars 2020 #10554 Del Skrevet 6. mars 2020 Ble ferdig med Evenlight i går og begynte da på The Empreror's Edge (nok et gratisfunn til Kindle). Meratis-trilogien som Evenlight tilhører (sammen med Evensong og Eventide), var forresten veldig engasjerende. Det handler (som jeg skrev litt om tidligere) om en forfatter av fantasy som plutselig blir magisk overført inn i sin egen bok. Der må han hjelpe til å bekjempe en drage og en trollmann. I bok 2 er han tilbake i Montreal og prøver å sette sammen livet sitt igjen, men da kommer to av hans venner og ber ham om hjelp med samme trollmann igjen. Han er "The Big Bad" i hele serien. Sammen med venninnen som han har hatt et øye til i flere år, prøver de å løse problemer i begge verdener. I siste bok skjer det også mye spennende som følge av den teite trollmannen, og måten ting blir løst på er kanskje ikke helt på nivå med de to første bøkene, men veldig lesverdig likevel. Ser at Evensong, første bok i serien, fremdeles er å få gratis, så da taper man ikke noe på å lese første bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. mars 2020 #10555 Del Skrevet 8. mars 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2020 #10556 Del Skrevet 9. mars 2020 Er det lov å spørre et leserelatert spørsmål her? Jeg tar sjansen og så får de som har lyst svare 😊 Er det noen av dere som leser en del som skriver et resyme av hver bok dere leser? For deres egen del altså? Jeg har lurt litt på å begynne med det, for jeg synes jeg glemmer litt vel mye. Noen erfaringer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. mars 2020 #10557 Del Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, Rumle skrev: Er det lov å spørre et leserelatert spørsmål her? Jeg tar sjansen og så får de som har lyst svare 😊 Er det noen av dere som leser en del som skriver et resyme av hver bok dere leser? For deres egen del altså? Jeg har lurt litt på å begynne med det, for jeg synes jeg glemmer litt vel mye. Noen erfaringer? Ikke mer enn jeg skriver her og tilsvarende sider. Hadde tenkt å skrive noe på Goodreads, men det blir med tanken hver gang. Begynner og slutter som regel bøker midt på natten siden jeg leser for å sovne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2020 #10558 Del Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, sofie777 skrev: Ikke mer enn jeg skriver her og tilsvarende sider. Hadde tenkt å skrive noe på Goodreads, men det blir med tanken hver gang. Begynner og slutter som regel bøker midt på natten siden jeg leser for å sovne. Samme her egentlig, hadde planer om å skrive mer om bøkene på goodreads jeg og, men har aldri kommet i gang med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. mars 2020 #10559 Del Skrevet 10. mars 2020 4 3 2 1 av Paul Auster Var litt smånervøs for å gå løs på denne...over tusen sider med kompakt og bitteliten skrift. Regner med den tar meg noen uker å komme gjennom. Litt treig start, men begynner å ta seg opp. Håper den forutsetter å bli bedre og fengende, for det skal godt gjøres å skrive godt nok til å fengsle en leser gjennom så mange sider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mars 2020 #10560 Del Skrevet 11. mars 2020 Lærerinnens sang av Vigdis Hjort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå