Gjest IommI Skrevet 17. november 2018 #9621 Del Skrevet 17. november 2018 Startet akkurat på en ny: Røtter - Alex Haley (Den er visstnok fra 1977) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 17. november 2018 #9622 Del Skrevet 17. november 2018 Akkurat nå leser jeg Tørk aldri tårer uten hansker trilogien, av Jonas gardell, for andre gang. De bøkene har vært blant mine favoritter i fler år nå, så det var på tide med et gjensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 18. november 2018 #9623 Del Skrevet 18. november 2018 17 timer siden, Lotty1978 skrev: Synes den var veldig oppskrytt: jeg vet at språkføringen er et bevisst litterært virkemiddel, men klarte ikke å la være å irritere meg over den Oi, jaja, så ulikt kan man altså oppleve én og samme bok. Det er vel i grunn noe av det som fascinerer meg så mye med bøker - at to mennesker kan oppleve samme bok så utrolig ulikt. 🙂 Jeg likte den iallfall veldig, veldig godt. Merker at en bok har truffet noe i meg når jeg i ettertid husker den godt og tenker på den. (Mens andre "mindre" bøker blir glemt like fort som siste side er lest, og altså ikke gir noe varig inntrykk). Opplever forresten også ganske ofte at "oppskrytte" bøker med høy rating ikke faller i smak hos meg, men da gjelder det oftest typiske best-selgere. Lucinda Riley sine mnage bøker og, og Ferrantes "Mi briljante venninne" er to eksempler på nettopp dette. Bøker "alle andre" elsker, men som jeg virkelig ikke klarer å sette pris på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 18. november 2018 #9624 Del Skrevet 18. november 2018 Ble nettopp ferdig med Before We Were Yours av Lisa Wingate. Kjempefin bok! Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2018 #9625 Del Skrevet 18. november 2018 Pust for meg, Cecilie Enger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #9626 Del Skrevet 19. november 2018 Nytt liv i blondehuset. Anonymkode: 1240e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2018 #9627 Del Skrevet 20. november 2018 Sommerlys, og så kommer natten av Jón Kalman Stefánsson. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. november 2018 #9628 Del Skrevet 20. november 2018 6 timer siden, Rumle skrev: Sommerlys, og så kommer natten av Jón Kalman Stefánsson. Åå den ønsker jeg meg. En av de mange bøkene fra i år jeg har på lista, den eeevige lista over alt jeg vil lese. Hvordan liker du den så langt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. november 2018 #9629 Del Skrevet 20. november 2018 Store forventninger, av Charles Dickens Slukte dei første 100 sidene no i dag, så eg er absolutt nøgd med boka så langt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2018 #9630 Del Skrevet 20. november 2018 5 minutter siden, Lill3My skrev: Åå den ønsker jeg meg. En av de mange bøkene fra i år jeg har på lista, den eeevige lista over alt jeg vil lese. Hvordan liker du den så langt? Har ikke lest så mye enda, men liker den veldig godt allerede Første boken jeg leser av ham, har hatt den (og et par andre av ham) på listen min en stund jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9631 Del Skrevet 21. november 2018 På 18.11.2018 den 18.21, Rumle skrev: Pust for meg, Cecilie Enger. Skal begynne på denne hoka nå, etter anbefaling av deg. Anonymkode: 1240e...753 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. november 2018 #9632 Del Skrevet 21. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal begynne på denne hoka nå, etter anbefaling av deg. Anonymkode: 1240e...753 Håper du liker den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. november 2018 #9633 Del Skrevet 21. november 2018 Hennes løgnaktige ytre av Selma Lønning Aarø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 21. november 2018 #9634 Del Skrevet 21. november 2018 11 timer siden, skruf skrev: Hennes løgnaktige ytre av Selma Lønning Aarø Den har jeg på hylla... Lagt der altfor lenge! Hvordan liker du den så langt?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. november 2018 #9635 Del Skrevet 21. november 2018 46 minutter siden, Lill3My skrev: Den har jeg på hylla... Lagt der altfor lenge! Hvordan liker du den så langt?? Har nettopp begynt på den, men liker den godt så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #9636 Del Skrevet 23. november 2018 På 21.11.2018 den 9.44, Rumle skrev: Håper du liker den Minnet meg veldig om; Mors gaver. Oppdaget underveis i lesingen at bøkene har samme forfatter, googlet Veldig spesiell bok, og for å skrive så godt om temaet tenker jeg at man ha opplevd hvordan å komme i en ulykke og å leve med alle tankene hun skriver om etterpå må være opplevd for å forst og skrive om? Ellers er temaet mor/datter mye likt innholdet boka Mors gaver. Min vurdering etter å ha blitt ferdig med boka. Anonymkode: 1240e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2018 #9637 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minnet meg veldig om; Mors gaver. Oppdaget underveis i lesingen at bøkene har samme forfatter, googlet Veldig spesiell bok, og for å skrive så godt om temaet tenker jeg at man ha opplevd hvordan å komme i en ulykke og å leve med alle tankene hun skriver om etterpå må være opplevd for å forst og skrive om? Ellers er temaet mor/datter mye likt innholdet boka Mors gaver. Min vurdering etter å ha blitt ferdig med boka. Anonymkode: 1240e...753 Ja, jeg tror hun i alle fall må ha opplevd noe hun kan relatere til det. Jeg fikk helt gåsehud av hvordan hun beskrev tanker/følelser, spesielt i første del av boka. Jeg har ikke lest 'Mors gaver', men har den liggende på vent ☺ Kan anbefale 'Se i nåde' og 'Brødrene Henriksen' om du vil lese mer av henne. En del år siden jeg leste de nå, men de likte jeg også veldig godt. Endret 23. november 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #9638 Del Skrevet 23. november 2018 1 time siden, Rumle skrev: Ja, jeg tror hun i alle fall må ha opplevd noe hun kan relatere til det. Jeg fikk helt gåsehud av hvordan hun beskrev tanker/følelser, spesielt i første del av boka. Jeg har ikke lest 'Mors gaver', men har den liggende på vent ☺ Kan anbefale 'Se i nåde' og 'Brødrene Henriksen' om du vil lese mer av henne. En del år siden jeg leste de nå, men de likte jeg også veldig godt. Takk for anbefalinger. Skal legge bøkene i ønskelisten til jeg mangler lesestoff. Anonymkode: 1240e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #9639 Del Skrevet 27. november 2018 Rakels brev, av Sissel Værøyvik. Fengende, interessant, lærerik. Anonymkode: 1240e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellam Skrevet 28. november 2018 #9640 Del Skrevet 28. november 2018 Mengele zoo av Gert Nygårdshaug. Topp 5 av alle bøker jeg har lest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå