Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Den 22.12.2015 at 15.43, makkapakka skrev:

nettopp ferdig med ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty

holder på med det du ikke ser av Katherine Webb 

Synes du Ektemannens hemmelighet var ok? Har hatt litt lyst til å lese den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, letterbomb skrev:

Synes du Ektemannens hemmelighet var ok? Har hatt litt lyst til å lese den. 

ingenting å lure på, veldig fin og grei roman, hverken vanskelig å lese og heller ikke mange sider som var kjedelige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser "The barefoot queen" av Ildefonso Falcones. Gørrkjedelig! Jeg har allerede brukt tre ganger så lang tid på den enn jeg pleier på en bok, og kommer til å bruke enda lenger... Det er synd, for historien burde vært spennende, men det er bare kjedelig og lite medrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat begynt på "Dragonfly in Amber" den andre boken i Outlander-serien, siden boken skal bli snakket om fra denne uken av og seriens sesong 2 begynner i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser for øyeblikket Keiseren over alle sykdommer (dvs. begynte for ett år siden :plystre:) og Odinsbarn. Begge er absolutt å anbefale, selv om det har tatt litt tid med førstnevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste ut "Ikke bestått" av Hjort & Rosenfeldt tidligere idag og har akkurat begynt på "Ridderkorset" av Jørgen Jæger. På tide at jeg fikk lest den siste jeg manglet av bøkene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat ferdig med sommerpaviljongen av Santa Montefiore og syns den var meget koselig.

nå holder jeg på med Engletreet av Lucinda Riley og syns den er bra dramatisk som det pleier å være med denne forfatteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat begynt på bok 3 i The Spellsong Chronicles. Den heter Darksong Rising og er skrevet av L.E. Modesitt jr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...