Ambassadør. Skrevet 18. juli 2008 #1381 Skrevet 18. juli 2008 Det her har ikke så mye med saken å gjøre, men jeg la merke til noe med lista di, Ambasadør. En del av punktene betyr det samme... Feks. Bli avskydd av folkene. Bli foraktet. Bli utryddet av de levendes land Bli utryddet. Bære vår pine. Bære manges synd. Er det tilfeldig, eller er det noe spesiell grunn for det? Gå inn og undersøk ordene utifra den hebraiske grunntekst? Det kan være grunn til å se nærmere på hvor forskjellig vi tenker. Med Det nye testamentet er vi kommet opp på et nytt og høyere nivå i åpenbaringshistorien. Løftene i Det gamle testamentet kan ikke lenger kun leses etter sin ordlyd/sjelelig/forstanden, men må nytolkes/åndelig.
Gjest Zia Skrevet 18. juli 2008 #1382 Skrevet 18. juli 2008 Det er veldig fint at du har begynt å skrive etter quote-taggen, Ambassadør.
Gjest Zia Skrevet 18. juli 2008 #1384 Skrevet 18. juli 2008 Man lærer så lenge man lever. Tydeligvis ikke.
iselin Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #1388 Skrevet 28. juli 2008 Tråstarter! hei,lenge siden jeg har vært her inne nå.Så jeg ble litt overrasket over at tråden er her enda. Tydligvis mange meninger og tanker her......Og det har vært intressangt å lese,og litt vanskelig å forstå alt.... Takk for all respons..
Mann 42 Skrevet 28. juli 2008 #1389 Skrevet 28. juli 2008 Tråstarter! hei,lenge siden jeg har vært her inne nå.Så jeg ble litt overrasket over at tråden er her enda. Tydligvis mange meninger og tanker her......Og det har vært intressangt å lese,og litt vanskelig å forstå alt.... Takk for all respons.. Jeg har avogtil lurt på hva du syntes om den utviklingen ditt lille ettertenksomme spørsmål fikk, og om du fortsatt er innom her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå